BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich – MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich” Gmina Biała Piska Zadanie „Budowa kanalizacji sanitarnej Bemowo Piskie – Drygały”
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich– MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich” - Gmina Biała Piska
Zadanie „Budowa kanalizacji sanitarnej Bemowo Piskie – Drygały”.
Przedmiotowa dokumentacja służyć będzie do przeprowadzenia przetargów na wykonanie robót budowlanych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia winien być opisany za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Wykonawca jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zakres prac projektowych obejmuje:
- lokalną przepompownię ścieków zlokalizowaną w rejonie istniejącej oczyszczalni;
- rurociąg tłoczny o dł. ok. 400 m do projektowanej kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
- kanalizację grawitacyjną w miejscowości Bemowo Piskie ok. 350 m;
- przyłącza na trasie kanalizacji grawitacyjnej;
- rurociąg tłoczny z miejscowości Bemowo Piskie do studni rozprężnej w miejscowości Drygały o dł. ok. 6 500 m.
Rurociąg tłoczny oraz kolektor grawitacyjny należy włączyć do zaprojektowanej tłoczni.
Autor projektu tłoczni:
Biuro Usług Projektowych i Realizacji Inwestycji INSTAL PROJEKT Sp. z o.o.
10-557 Olsztyn
ul. Żołnierska 6/7
Tel/fax 0 89 527 59 37
Szczegółowy zakres opracowania projektowo – kosztorysowego obejmuje:
1. Wykonanie projektów budowlanych budowy kanalizacji sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1133), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150) oraz innymi przepisami szczególnymi obowiązującymi w zakresie zamówienia - w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
2. Wykonanie projektów wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
3. Projekty czasowej organizacji ruchu w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
4. Wykonanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych oraz przedmiarów robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
5. Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z zakresem określonym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
6. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa.
7. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 z późn. zm.) oraz wniosków o decyzję lokalizacyjną i pozwolenie na budowę na terenach zamkniętych.
8. Sporządzenie dokumentacji wymaganej przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150) do przeprowadzenia postępowania o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej.
9. Wykonanie Raportów oddziaływania inwestycji na środowisko, w 4 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
10. Wykonanie wymaganych operatów wodno – prawnych. Uczestniczenie w postępowaniach wodno – prawnych o wydanie decyzji pozwolenia wodno – prawnego.
11. Wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych gruntów dla potrzeb posadowienia przedmiotowych budowli.
12. Pozyskanie map sytuacyjno – wysokościowych właściwych do celów projektowych obejmujących tereny nieruchomości, na których zostanie zlokalizowana sieć sanitarna jak również tereny przyległe w zakresie niezbędnym dla zaprojektowania przyłączy kanalizacyjnych. Mapy należy wykonać w wersji cyfrowej.
13. Uzyskanie zgody w formie oświadczenia od właścicieli gruntów, przez które przebiegać będzie projektowana sieć sanitarna i przykanaliki.
14. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów ze Starostwa Powiatowego w Piszu dotyczących działek, których przedmiotowe zadanie inwestycyjne dotyczy.
15. Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych do uzyskania pozwolenia na budowę (ZUD, Zakład Energetyczny, Telekomunikacja, Zarządców Dróg, Zarządu Melioracji Urządzeń Wodnych, Straży Pożarnej, Ochrony środowiska, Sanepidu – oraz innych niezbędnych z uwagi na zakres zamówienia). W przypadku wycinki drzew np. z lasu – uzyskanie decyzji z Lasów Państwowych na wyłączenie gruntu leśnego z produkcji leśnej.
16. Sporządzenie dokumentacji formalno – prawnej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę.
17. Zakres i forma opracowania dokumentu w formie elektronicznej:
17.1. pliki źródłowe kosztorysów winny zostać przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej w rozszerzeniu ATH,
17.2. pliki zawierające Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót jak również pliki obejmujące części opisowe dokumentacji technicznej winny mieć możliwość edycji w programie MICROSOFT WORD 2002,
17.3. pliki zawierające rysunki wykonawcze i pomocnicze winny być zapisane w formacie PDF,
17.4. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie aby dodatkowo Wykonawca wykonał w/w opracowania w formacie plików PDF w następujący sposób;
- 1 plik – przedmiar robót oraz szczegółowy kosztorys ślepy,
- 1 plik – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- 1 plik – część opisowa dokumentacji technicznej,
- 1 plik – rysunki konstrukcyjne i pomocnicze.

Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71322200-3 Usługi projektowania rurociągów,
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 3 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z Panem Sławomirem Słonawskim- p.o. Kierownika Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy Tel. (0 87) 424-13 - 67 lub Panem Jerzym Wiszowatym – Inspektorem Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy Tel. (0 87) 424-13-63


Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 20 sty 2009 15:22
Data opublikowania: wtorek, 20 sty 2009 16:14
Data przejścia do archiwum: piątek, 30 sty 2009 07:01
Opublikował(a): Eleonora Jagier
Zaakceptował(a): Sławomir Słonawski
Artykuł był czytany: 1798 razy