BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Opracowanie dokumentacji niezbędnej do wykonania remontów budynków mieszkalnych będących własnością gminy Biała Piska.
3. OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest opracowanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wykonania remontów budynków mieszkalnych będących własnością Gminy Biała Piska. Przedmiotowa dokumentacja służyć będzie do przeprowadzenia przetargów na wykonanie robót budowlanych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia winien być opisany za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Wykonawca jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zakres robót w każdym budynku obejmować będzie: wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę wraz z obróbkami blacharskimi, naprawę bądź wymianę wewnętrznej instalacji elektrycznej, przemurowanie kominów będących w złym stanie technicznym.
W niektórych budynkach zakres robót będzie zwiększony o wzmocnienie bądź wymianę konstrukcji więźby dachowej, wykonanie wieńca żelbetowego oraz wymianę bądź naprawę innych elementów konstrukcyjnych niezbędnych do prawidłowego wykonania remontu.
W budynku przy ulicy Mickiewicza 14 zakres prac projektowych obejmował będzie tylko i wyłącznie wymianę pokrycia dachowego na blachodachówkę, naprawę komina, remont instalacji elektrycznej, gdyż na inne roboty konstrukcyjne obiektu związane z jego naprawą Zamawiający posiada stosowną dokumentację opracowaną wcześniej.
W skład opracowań wchodzić będą:
 Kosztorysy inwestorskie oraz ślepe, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym (Dz. U. z 2004 r., Nr 130, poz. 1389),
 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, opracowane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz.U. z 2004 r. Nr 202 poz. 2072 z późn zm.).
 Opracowania projektowe (opisowe i graficzne) niezbędne do prawidłowego wykonania zadania oraz uzyskania w imieniu Zamawiającego, po uprzednim otrzymaniu stosownego upoważnienia od Zamawiającego, właściwych pozwoleń, zezwoleń i uzgodnień wymaganych ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2006 r., Nr 156, poz. 1118
z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2003 r., Nr 162, poz. 1568 z późn, zm.).
 Wszystkie wyżej wymienione opracowania winny być wykonane w formie papierowej
w 4 egzemplarzach i w formie elektronicznej z możliwością edycji plików źródłowych.
Zakres i forma opracowania dokumentu w formie elektronicznej:
a) Pliki źródłowe kosztorysów winny zostać przekazane Zamawiającemu w sposób umożliwiający ich edycję programem NORMA PRO 4.13.
b) Pliki zawierające Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót jak również pliki obejmujące części opisowe dokumentacji technicznej winny mieć możliwość edycji w programie MICROSOFT WORD 2002.
c) Pliki zawierające rysunki wykonawcze i pomocnicze winny być zapisane w formacie jpg lub tif
d) Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie aby dodatkowo Wykonawca wykonał
w/w opracowania w formacie plików PDF w następujący sposób;
 1 plik – przedmiar robót oraz szczegółowy kosztorys ślepy,
 1 plik – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
 1 plik – część opisowa dokumentacji technicznej,
 1 plik – rysunki konstrukcyjne i pomocnicze.

Wykaz budynków, których przedmiotem jest opracowanie w/w dokumentacji z podziałem na części jakie Zamawiający dopuszcza przy składaniu ofert częściowych:
1 część
Biała Piska – budynek przy plac Mickiewicza 6
Biała Piska – budynek przy plac Mickiewicza 24
Biała Piska – budynek przy plac Mickiewicza 20
Biała Piska – budynek przy plac Mickiewicza 14 (w zakresie wymiany pokrycia dachowego, naprawy
kominów i remontu instalacji elektrycznej).
2 część
Biała Piska – budynek przy ulicy Moniuszki 5
Biała Piska – budynek przy ulicy Moniuszki 6
Biała Piska – budynek przy ulicy Moniuszki 8
Biała Piska – budynek przy ulicy Moniuszki 10
Biała Piska – budynek przy ulicy Moniuszki 12
Biała Piska – budynek przy ulicy Moniuszki 14
3 część
Biała Piska – budynek przy ulicy Różanej 2
Biała Piska – budynek przy ulicy Sikorskiego 5
Biała Piska – budynek przy ulicy Sikorskiego 9
Biała Piska – budynek przy ulicy Sienkiewicza 7
Biała Piska – budynek przy ulicy Żeromskiego 4 (wymiana dachu na połowie budynku),
4 część
Drygały – budynek przy ulicy Sienkiewicza 4
Drygały – budynek przy ulicy Kościuszki 11
Drygały – budynek przy ulicy Grunwaldzkiej 5
Drygały – budynek przy ulicy Grunwaldzkiej 13

okładne informacje są zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej - w pokoju nr 3 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W Kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z p. Adrianem Gajdą - kierownik Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy (tel. 087 424 -13 - 63)
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 4 kwi 2008 15:11
Data opublikowania: piątek, 4 kwi 2008 15:39
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 14 kwi 2008 08:35
Opublikował(a): Eleonora Jagier
Zaakceptował(a): Sławomir Słonawski
Artykuł był czytany: 1981 razy