Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania
Biała Piska, dnia 06.04.2018 r.
znak sprawy:
BiRG ZP.271.10.2018
OGŁOSZENIE
O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA
Burmistrz Białej Piskiej informuje, że w procedurze zamówienia publicznego przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego, ogłoszonego w dniu 19 marca 2018 r., w przedmiocie zamówienia pn. ,,Modernizacja placu zabaw przy ulicy Dolnej w Białej Piskiej” unieważnia przedmiotowe postępowanie w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.).
Uzasadnienie
Cena najkorzystniejszej oferty złożonej w niniejszym postępowaniu przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie może zwiększyć tej kwoty. W związku z powyższym postanowiono jak w sentencji.
Pouczenie
Od niniejszej decyzji przysługują środki ochrony prawnej, których procedury określono w ustawie z dnia 29 stycznia 2004 roku (Dz. U. z 2017 r. poz. 1579 ze zm.) Prawo zamówień publicznych - dział VI "Środki ochrony prawnej".