BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska.

Ogłoszenie nr 102933 - 2017 z dnia 2017-06-30 r.

Biała Piska: Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 525778-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej – mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Piska, krajowy numer identyfikacyjny 79067149000000, ul. Plac Adama Mickiewicza  25, 12230   Biała Piska, państwo Polska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4241350, 4241363, faks 874 241 351, e-mail sslonawski@bialapiska.pl

Adres strony internetowej (URL): www.bip.bialapiska.pl

2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BiRG ZP. 271.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

  1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie zmieszanych odpadów komunalnych oraz zebranego selektywnie żużlu i popiołu z nieruchomości zamieszkałych i niezamieszkałych zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska do Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Białej Piskiej ul. Parkowa 1 przez okres 2 lat. Popiół/żużel należy zebrać selektywnie oraz dostarczyć do Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Białej Piskiej i rozładować selektywnie. Wykonawca odpowiada za czystość komory pojazdu, aby zebrany selektywnie popiół/żużel nie został zanieczyszczony innymi frakcjami na etapie transportu. Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części (sektorów). a)Część I (Sektor I) obejmujący miejscowości: Bełcząc, Kowalewo, Mikuty, Długi Kąt, Kózki, Szkody Kolonia, Szkody, Radysy, Sokoły. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 785, - Liczba gospodarstw domowych – 183, - Obiekty użyteczności publicznej - świetlice wiejskie – 5, - Sklepy – 3, - Kaplice – 1, - Kosze przy przystankach autobusowych – 8, - Trasa około 29 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 173,52 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 29,80 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów komunalnych – co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu – od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. b)Część II (Sektor II) obejmujący miejscowości: Kukły, Szymki, Kumielsk, Cwaliny, Cwalinki, Jakuby, Gruzy, Grodzisko, Guzki. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 633, - Liczba gospodarstw domowych – 156, - Placówki szkolno - wychowawcze – 1, - Kościoły i kaplice – 1, - Cmentarze parafialne – 1, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remiza OSP, przychodnia lekarska, leśniczówka) – 5, - Sklepy -1, - Kosze przy przystankach autobusowych – 6, - Trasa około 52 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 164,28 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 29,06 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów – co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu – od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. c)Część III (Sektor III) obejmujący miejscowości: Kolonia Kawałek, Kaliszki, Orłowo, Giętkie, Ruda, Zabielne, Oblewo. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 646, - Liczba gospodarstw domowych – 144, - Hotel – 1, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, leśniczówki) - 6, - Sklepy – 4, - Kosze przy przystankach autobusowych – 7, - Plaża miejska Ruda - jezioro Roś częstotliwość wywozu odpadów co dwa tygodnie (maj – październik), - Domki letniskowe w miejscowości Ruda około 20 - częstotliwość wywozu odpadów co dwa tygodnie (kwiecień – październik), - Trasa około 70 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 204,60 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 35,12 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów – co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu – od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. d)Część IV (Sektor IV) obejmujący miejscowości: Sulimy, Nowe Drygały, Iłki, Zalesie, Klarewo, Myszki, Zaskwierki, Dąbrówka Drygalska. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 674, - Liczba gospodarstw domowych – 152, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) - 4, - Sklepy -1, - Kosze przy przystankach autobusowych - 5, - Trasa około 57 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 151,38 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 32,00 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów – co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu – od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. e)Część V (Sektor V) obejmujący miejscowości: Pogorzel Mała, Pogorzel Wielka, Nitki, Monety, Rakowo Małe. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 653, - Liczba gospodarstw domowych – 149, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) – 2, - Sklepy – 2, - Kosze przy przystankach autobusowych – 2, - Trasa około 51 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 129,16 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 31,46 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów – co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu – od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. f)Część VI (Sektor VI) obejmujący miejscowość: Bemowo Piskie. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 1 228, - Liczba gospodarstw domowych – 379, - Placówki szkolno-wychowawcze – 1, - Kościoły – 1, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) -1, - Sklepy – 5, - Jednostka Wojskowa, - Kosze przy przystankach autobusowych oraz kosze uliczne – 10, - Tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe kwiecień – październik, przedsiębiorstwa), - Trasa około 26 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 1 872,00 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 8,10 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów miejscowość Bemowo Piskie: • budynki jednorodzinne - co dwa tygodnie, • tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe) - co dwa tygodnie, • budynki wielorodzinne - 1 raz w tygodniu, • tereny niezamieszkałe (przedsiębiorstwa) – 1 raz w tygodniu, • sklepy spożywcze -1 raz w tygodniu. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu: • od 01 czerwca do 30 września - budynki jednorodzinne – raz na 2 miesiące, - budynki wielorodzinne – 1 raz w miesiącu. • od 01 października do 30 maja - budynki jednorodzinne – 1 raz w miesiącu, - budynki wielorodzinne – co dwa tygodnie . Jednostka Wojskowa – od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2019 r. • pojemniki KP 7 z terenu Jednostki Wojskowej – 5 razy w tygodniu, • pojemniki P 1100 z terenu Jednostki Wojskowej – 5 razy w tygodniu, • pojemniki P 1100 z poligonu (magazyn, strzelnica) – co 2 tygodnie. g) Część VII (Sektor VII) obejmujący miejscowości: Konopki, Kolonia Konopki, Kruszewo, Lisy, Dmusy, Lipińskie. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 507, - Liczba gospodarstw domowych – 90, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 2, - Kosze przy przystankach autobusowych – 5, - Trasa około 65 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 129,16 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 19,12 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów – co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu: • od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące , natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. h)Część VIII (Sektor VIII) obejmujący miejscowości: Kożuchy Małe, Komorowo, Kożuchy, Rolki, Danowo, Cibory, Świdry, Świdry Kościelne, Łodygowo, Pawłocin. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 1 007, - Liczba gospodarstw domowych – 215, - Placówki szkolno-wychowawcze – 1, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) – 4, - Sklepy - 3. - Kosze przy przystankach autobusowych – 5, - Trasa około 40 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 269,20 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 36,42 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów – co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu – od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. i)Część IX (Sektor IX) obejmujący miejscowości: Myśliki, Wojny, Włosty, Skarżyn, Rogale Wielkie, Sokoły Jeziorne. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 522, - Liczba gospodarstw domowych – 107, - Placówki szkolno-wychowawcze – 1, - Kościoły i kaplice – 1, - Cmentarze parafialne – 1, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie) – 4, - Sklepy – 3, - Kosze przy przystankach autobusowych – 6, - Tereny niezamieszkałe (domki letniskowe) około 20 - częstotliwość wywozu odpadów co dwa tygodnie (kwiecień – październik), - Plaża miejska miejscowość Sokoły Jeziorne - częstotliwość wywozu odpadów co dwa tygodnie (maj – październik), - Trasa około 40 km, - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 139,22 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 22,62 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów – co dwa tygodnie. - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu – od 01 czerwca do 30 września raz na 2 miesiące, natomiast od 01 października do 30 maja raz w miesiącu. j)Część X (Sektor X) obejmujący miejscowości: Miasto Biała Piska i Kolonia Zatorze. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 4 091, - Liczba gospodarstw domowych – 1 210, - Placówki szkolno-wychowawcze – 5, - Kościoły i kaplice – 2, - Cmentarze komunalne – 2, - Obiekty sportowe (Boisko Orlik, Stadion Miejski) – 2, - Obiekty użyteczności publicznej – (M-GOK, Urząd Miejski, Banki, Poczta, MGOPS, Oczyszczalnia ścieków, Stacja uzdatniania wody, Przychodnia lekarska, Powiatowy Środowiskowy Dom Samopomocy) – 11, - Remizy OSP – 1, - Sklepy około – 30, - Sklep Dyskont Biedronka – 1, - Punkty gastronomiczne – 4, - Warsztaty samochodowe – 4, - Stacje paliw – 2, - Kosze uliczne – 25, - Tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe kwiecień – październik, przedsiębiorstwa) - Trasa około 25 km - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 2 065,70 Mg. - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 92,70 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów Biała Piska miasto: • budynki jednorodzinne - co dwa tygodnie; • Kolonia Zatorze - co dwa tygodnie; • tereny niezamieszkałe (ogrody działkowe) - co dwa tygodnie; • budynki wielorodzinne -1 raz w tygodniu; • sklepy spożywcze - 1 raz w tygodniu; • tereny niezamieszkałe (przedsiębiorstwa) - 1 raz w tygodniu; - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu: • od 01 czerwca do 30 września - budynki jednorodzinne – raz na 2 miesiące, - budynki wielorodzinne – raz w miesiącu. • od 01 października do 30 maja - budynki jednorodzinne – raz w miesiącu, - budynki wielorodzinne – co dwa tygodnie . k) Część XI (Sektor XI) obejmujący miejscowość: Drygały. - Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2016) – 1 449, - Liczba gospodarstw domowych – 412, - Placówki szkolno-wychowawcze – 1, - Kościoły – 1, - Cmentarze komunalne – 1, - Obiekty sportowe (Boisko Orlik) – 1, - Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 2, - Sklepy – 7, - Przychodnia lekarska – 1, - Kosze uliczne – 10, - Tereny niezamieszkałe (przedsiębiorstwa) - Trasa około 25 km - Szacunkowa ilość odpadów w okresie 24 miesięcy – 426,68 Mg - Szacunkowa ilość popiołu/żużlu w okresie 24 miesięcy – 59,96 Mg - Częstotliwość wywozu odpadów - miejscowość Drygały: • budynki jednorodzinne - co dwa tygodnie; • budynki wielorodzinne -1 raz w tygodniu; • sklepy spożywcze -1 raz w tygodniu; - Częstotliwość wywozu popiołu/żużlu: • od 01 czerwca do 30 września - budynki jednorodzinne – raz na 2 miesiące, - budynki wielorodzinne – raz w miesiącu. • od 01 października do 30 maja - budynki jednorodzinne – 1 raz w miesiącu, -budynki wielorodzinne – co dwa tygodnie . - Nadleśnictwo Drygały – częstotliwość wywozu od 1 lipca 2017 r. do 30 czerwca 2019 r. – jeden raz w tygodniu UWAGA ! Podane powyżej ilości odpadów należy traktować jako orientacyjne i Wykonawcy nie przysługuje prawo dodatkowego wynagrodzenia i/lub odszkodowanie za odebranie innych (większych) wielkości. Podane powyżej ilości punktów odbioru odpadów mogą ulec zmianie. Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie i/lub odszkodowanie za obsługę dodatkowych punktów. Zaleca się, aby przed przygotowaniem oferty Wykonawcy szczegółowo sprawdzili w terenie warunki wykonania zamówienia, zweryfikowali ilości kilometrów, rodzaj zabudowań oraz ilość i rodzaj pojemników na śmieci. 2 Wszystkie odebrane odpady objęte niniejszym zamówieniem przekazywane będą do Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej będącej częścią składową regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Siedliskach k. Ełku prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY Sp. z o.o. Należności za dostarczone do stacji odpady dla EKO-MAZURY Sp. z o. o. będzie regulował (płacił) Zamawiający tj: Gmina Biała Piska. 3 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności od 110 l, do 1100 l, KP 5 i KP 7 oraz w workach typu HDPE o pojemności 30 l, 60 l, 90 l 4 Część nieruchomości wyposażona jest w pojemniki będące własnością mieszkańców. Wykonawca stworzy możliwość zaopatrzenia właściciela posesji w pojemnik lub kontener w formie wydzierżawienia lub sprzedaży. Koszt sprzedaży lub dzierżawy pojemników i kontenerów nie może być wliczony w cenę zamówienia i podlega indywidualnemu rozliczeniu pomiędzy właścicielem nieruchomości a Wykonawcą. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny dostarczonych pojemników do gromadzenia odpadów. 5 Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru całej ilości zgromadzonych odpadów w pojemnikach a także odpadów składowanych w workach obok pojemników. 6 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawa a w szczególności – ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tj. Dz.U. z 2016 r. poz. 250), - ustawy z 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1987 ze zm.), - ustawy z dnia 29 maja 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2016 r. poz. 1803 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz. U. z 2013 r. poz. 122), Uchwały Nr XXXVIII/340/2012 Rady Miejskiej z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie podziału Gminy Biała Piska na sektory odbierania odpadów komunalnych oraz Wojewódzkiego Programu Gospodarki Odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego. 7 Zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble, małe opony – 1 raz w okresie trwania umowy w formie tzw. wystawki bezpośrednio sprzed terenu nieruchomości w miesiącu: maj 2018 r. oraz maj 2019 r. 8 Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu niezależnie od warunków atmosferycznych, pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów zmieszanych w każdej ilości nagromadzonych odpadów a także odpadów leżących luzem przy pojemnikach lub kontenerach, a także do zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam itd.). 9 Wykonawca ponosi całkowitą odpowiedzialność za prawidłowe wykonanie usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 10 Jeżeli w toku realizacji zamówienia nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie pojemników ich naprawienia i doprowadzenie do stanu poprzedniego należy do Wykonawcy. W przypadku braku możliwości naprawy pojemnika Wykonawca udostępni nowy pojemnik bez uszkodzeń i wad w terminie do 5 dni roboczych od zgłoszenia. Wykonawca powinien być ubezpieczony na taką ewentualność. 11 Wykonawca zobowiązany jest w ramach zawartej umowy do odbierania odpadów na zgłoszenie Zamawiającego bez dodatkowego wynagrodzenia w wyjątkowych sytuacjach lub okresach wzmożonej intensywności wyrzucania odpadów np: dni przedświąteczne (święta Bożego Narodzenia, święta Wielkanocne), poza ustalonym harmonogramem, jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje harmonogram ich odbioru. 12 Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia pojemników, chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów itp.). 13 W sytuacjach nadzwyczajnych (jak np. nieprzejezdność lub zamknięcie drogi) gdy nie jest możliwa realizacja usługi zgodnie z umową, sposób i termin odbioru odpadów będzie każdorazowo uzgadniany pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą i może polegać w szczególności na wyznaczeniu zastępczych miejsc gromadzenia odpadów przez właścicieli nieruchomości oraz innych terminów ich odbioru. W takich przypadkach Wykonawcy nie przysługuje dodatkowe wynagrodzenie. 14 Zamawiający stosownie do art. 29 ust.3a ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art.22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. - Kodeks pracy: a) Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: kierowców, ładowaczy. b) Sposobu dokumentowania zatrudnienia osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art.29 ust. 3a: dane osób (imię i nazwisko oraz stanowisko pracy) wykonujących czynności wskazane w pkt 1) zostaną ujęte w formie oświadczenia (załącznik nr 8 do SIWZ) i przekazane Zamawiającemu w terminie 10 dni od podpisania umowy. Powyższy obowiązek Wykonawcy dokumentowania zatrudnienia osób obejmuje także pracowników Podwykonawców i dalszych Podwykonawców, Zamawiający zastrzega sobie prawo przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia w celu weryfikacji, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę. 15 W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę / Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 16 Wykonawca na żądanie Zamawiającego przekaże login i hasło dostępu do systemu GPS monitorowania pozycji pojazdów wykorzystywanych w realizacji zamówienia możliwością wygenerowania raportu. W przypadku braku możliwości wygenerowania raportu Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia raportu na każde żądanie Zamawiającego. 17 Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą: a) Zestawienie dokumentów ważenia oraz kopii dowodów ważenia. b) Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania okresowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 17 czerwca 2016 r. (Dz. U. z 2016 r. poz. 934). c) Wykonawca będzie przygotowywał sprawozdania kwartalne zgodnie ze wzorem w/w Rozporządzenia i przekazywał Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak

II.5) Główny Kod CPV: 90511000-2
Dodatkowe kody CPV: 90513100-7, 90512000-9,

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1  

NAZWA: Część I (Sektor I) obejmujący miejscowości: Bełcząc, Kowalewo, Mikuty, Długi Kąt, Kózki, Szkody Kolonia, Szkody, Radysy, Sokoły.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT34977.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o.,  zamowienia@mpo.bialystok.pl,  ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok,  15-950,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25272.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25272.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 41199.84
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 2  

NAZWA: Część II (Sektor II) obejmujący miejscowości: Kukły, Szymki, Kumielsk, Cwaliny, Cwalinki, Jakuby, Gruzy, Grodzisko, Guzki.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT35737.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o.,  zamowienia@mpo.bialystok.pl,  ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok,  15-950,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27216.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27216.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51600.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 3  

NAZWA: Część III (Sektor III) obejmujący miejscowości: Kolonia Kawałek, Kaliszki, Orłowo, Giętkie, Ruda, Zabielne, Oblewo.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT29859.11
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK Sp. z o.o.,  biuro@koma.net.pl,  ul. Sikorskiego 19C 19-300 Ełk,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27559.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27559.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40992.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 4  

NAZWA: Część IV (Sektor IV) obejmujący miejscowości: Sulimy, Nowe Drygały, Iłki, Zalesie, Klarewo, Myszki, Zaskwierki, Dąbrówka Drygalska.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT39476.02
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o. ,  zamowienia@mpo.bialystok.pl,  ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok,  15-950,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 31881.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 31881.60
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 46392.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 5  

NAZWA: Część V (Sektor V) obejmujący miejscowości: Pogorzel Mała, Pogorzel Wielka, Nitki, Monety, Rakowo Małe.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT36451.37
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK Sp. z o.o.,  biuro@koma.net.pl,  ul. Sikorskiego 19C 19-300 Ełk,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 27700.08
Oferta z najniższą ceną/kosztem 27700.08
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51600.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 6  

NAZWA: Część VI (Sektor VI) obejmujący miejscowość: Bemowo Piskie.

Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Zamawiający w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.) unieważnia przedmiotowe postępowanie dla Części VI (Sektor VI) obejmującego miejscowość Bemowo Piskie.

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT165854.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
,  ,  ,  ,  ,  kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 7  

NAZWA: Część VII (Sektor VII) obejmujący miejscowości: Konopki, Kolonia Konopki, Kruszewo, Lisy, Dmusy, Lipińskie.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT21475.31
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK S z o.o.,  biuro@koma.net.pl,  ul. Sikorskiego 19C 19-300 Ełk,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19500.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19500.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 40992.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 8  

NAZWA: Część VIII (Sektor VIII) obejmujący miejscowości: Kożuchy Małe, Komorowo, Kożuchy, Rolki, Danowo, Cibory, Świdry, Świdry Kościelne, Łodygowo, Pawłocin.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT45447.81
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o. ,  zamowienia@mpo.bialystok.pl,  ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok,  15-950,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 33696.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 33696.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51600.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 9  

NAZWA: Część IX (Sektor IX) obejmujący miejscowości: Myśliki, Wojny, Włosty, Skarżyn, Rogale Wielkie, Sokoły Jeziorne.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT23235.83
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK Sp. z o.o.,  biuro@koma.net.pl,  ul. Sikorskiego 19C 19-300 Ełk,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 19519.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 19519.92
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43992.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 10  

NAZWA: Część X (Sektor X) obejmujący miejscowości: Miasto Biała Piska i Kolonia Zatorze.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT106267.46
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
KOMA EŁK Sp. z o.o.,  biuro@koma.net.pl,  ul. Sikorskiego m19C 19-300 Ełk,  19-300,  Ełk,  kraj/woj. warmińsko-mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 89460.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 89460.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 129081.60
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

CZĘŚĆ NR: 11  

NAZWA: Część XI (Sektor XI) obejmujący miejscowość: Drygały.

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

 

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/06/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT47673.70
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
MPO Sp. z o.o.,  zamowienia@mpo.bialystok.pl,  ul. 42 Pułku Piechoty 48 15-950 Białystok,  15-950,  Białystok,  kraj/woj. podlaskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 36288.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 36288.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 82392.00
Waluta: PLN

 

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

 

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Data powstania: piątek, 30 cze 2017 14:16
Data opublikowania: piątek, 30 cze 2017 14:20
Data przejścia do archiwum: środa, 21 lut 2018 09:56
Opublikował(a): Ewa Zyskowska
Zaakceptował(a): Ewa Zyskowska
Artykuł był czytany: 7223 razy