OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
BURMISTRZ BIAŁEJ PISKIEJ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. Zamówień Publicznych
1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe – ukończone studia (studium) podyplomowe z zamówień publicznych
b) bardzo dobra znajomość ustawy z dnia
29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz ustawy z dnia 31 stycznia 1961 r. Prawo budowlane ( Dz. U. z 2003 roku Nr 207, poz. 2016 ze zm.)
c) niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno – skarbowe,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) 3 – letni staż pracy
f) obsługa komputera
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość podstawowych aktów prawnych obowiązujących w jednostkach samorządowych,
b) samodzielność myślenia i działania,
c) umiejętność podejmowania decyzji,
d) znajomość podstawowych programów komputerowych (Word, Excel).
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy:
a) prowadzenie postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz koordynacja całości prac w zakresie stosowania ustawy o zamówieniach publicznych,
w tym związanych z realizacją ogólnych zasad i trybu udzielania zamówień publicznych w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej,
b) opracowywanie zbiorczych planów zamówień publicznych,
c) prowadzenie dokumentacji zamówień publicznych w tym rejestru zbiorczego zamówień publicznych dla Urzędu,
d) opracowywanie projektów SIWZ, umów i innych dokumentów z zakresu stosowania ustawy Prawo Zamówień Publicznych,
e) opiniowanie dokumentacji sporządzonej do postępowań,
f) uczestniczenie w pracach komisji przetargowych,
g) kontrolowanie prawidłowości prowadzonych postępowań,
h) sporządzanie analiz, ocen i sprawozdań
z realizacji zamówień publicznych,
i) reprezentowanie Urzędu Miejskiego
w postępowaniach odwoławczych,
j) współpraca z referatami i komórkami organizacyjnymi Urzędu, radcami prawnymi oraz
z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie realizacji ustawy Prawo zamówień publicznych.
4. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV), (aktualna fotografia),
b) list motywacyjny
c) kwestionariusz osobowy,
d) kserokopia dokumentu poświadczająca wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach) ,
e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach, referencje,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
h) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na danym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej lub listownie na adres: Urząd Miejski w Białej Piskiej, 12-230 Biała Piska, ul. Plac Adama Mickiewicza 25. z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych”
w terminie do dnia 11 stycznia 2008 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej (www.bip.bialapiska.pl - zamówienia publiczne i ogłoszenia-nabór na stanowiska urzędnicze) oraz na tablicy informacyjnej Urzędu. Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą: „ Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych
w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawa z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych
( Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926) oraz ustawą
z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm. )”.
Burmistrz Białej Piskiej
Ryszard Sławomir Szumowski