BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym

Odbiór i transport odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska.
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na odbiorze i transporcie zmieszanych odpadów komunalnych z nieruchomości zlokalizowanych na terenie Gminy Biała Piska do Stacji Przeładunkowej Odpadów Komunalnych w Białej Piskiej ul. Parkowa 1.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 11 części (sektorów).
a) Część I (Sektor I) obejmujący miejscowości: Bełcząc, Kowalewo, Mikuty, Długi Kąt, Kózki, Szkody Kolonia, Szkody, Radysy, Sokoły Górskie.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 807.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 190.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 5.
 Sklepy – 2.
 Kościoły i kaplice – 1.
 Kosze przy przystankach autobusowych – 8.
 Trasa około 29 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 129 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc
 Liczba budynków wielorodzinnych (bloków) – 2 szt. w miejscowości Kowalewo,
4 szt. w miejscowości Radysy - częstotliwość wywozu odpadów – nie rzadziej niż 4/miesiąc.

b) Część II (Sektor II) obejmujący miejscowości: Kukły, Szymki, Kumielsk, Cwaliny, Cwalinki, Jakuby, Gruzy, Grodzisko, Guzki.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 674.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 153.
 Placówki szkolno-wychowawcze – 1.
 Kościoły i kaplice – 1.
 Cmentarze parafialne – 1.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP, przychodnia lekarska, leśniczówki) – 4.
 Sklepy – 2.
 Kosze przy przystankach autobusowych – 6.
 Trasa około 52 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 101 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc
 Liczba budynków wielorodzinnych (bloków) – 4 szt. w miejscowości Kumielsk,
4 szt. w miejscowości Szymki - częstotliwość wywozu odpadów – nie rzadziej niż 4/miesiąc.

c) Część III (Sektor III) obejmujący miejscowości: Kolonia Kawałek, Kaliszki, Orłowo, Giętkie, Ruda, Zabielne, Oblewo.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 636.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 172.
 Hotel – 1,
 Domy letniskowe – 5 szt. częstotliwość wywozu odpadów – 2/miesiąc (maj – sierpień).
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP, leśniczówki) – 4.
 Sklepy – 3.
 Kosze przy przystankach autobusowych – 7
 Plaża miejska Ruda - jezioro Roś częstotliwość wywozu odpadów 2/miesiąc (maj
– sierpień).
 Trasa około 70 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 97 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc.
 Liczba budynków wielorodzinnych (bloków) – 4 szt. w miejscowości Kaliszki częstotliwość wywozu odpadów – nie rzadziej niż 4/miesiąc.

d) Część IV (Sektor IV) obejmujący miejscowości: Sulimy, Nowe Drygały, Iłki, Zalesie, Klarewo, Myszki, Zaskwierki, Dąbrówka Drągalska.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 712
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 163.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 4.
 Sklepy – 1.
 Kosze przy przystankach autobusowych – 5
 Trasa około 57 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 106 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc.

e) Część V (Sektor V) obejmujący miejscowości: Pogorzel Mała, Pogorzel Wielka, Nitki, Monety, Rakowo Małe.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 657.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 161.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie remizy OSP) – 2.
 Sklepy – 2.
 Kosze przy przystankach autobusowych – 5.
 Trasa około 51 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 105 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc.
 Liczba budynków wielorodzinnych (bloków) – 4 szt. w miejscowości Rakowo Małe, częstotliwość wywozu odpadów – nie rzadziej niż 4/miesiąc.

f) Część VI (Sektor VI) obejmujący miejscowość: Bemowo Piskie.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 1190.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 418.
 Liczba budynków wielorodzinnych – 12.
 Placówki szkolno-wychowawcze – 2.
 Kościoły i kaplice – 1.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 1.
 Sklepy – 4.
 Jednostka Wojskowa – częstotliwość wywozu odpadów – nie rzadziej niż 4/miesiąc.
 Kosze przy przystankach autobusowych oraz kosze uliczne – 10.
 Ogródki działkowe - 1 częstotliwość wywozu odpadów – 2/miesiąc.
 Trasa około 26 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 271 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów – nie rzadziej niż 2/miesiąc.
 Liczba budynków wielorodzinnych (bloków) – 12 szt. częstotliwość wywozu odpadów
– nie rzadziej niż 4/miesiąc.

g) Część VII (Sektor VII) obejmujący miejscowości: Konopki, Kolonia Konopki, Kruszewo, Lisy, Dmusy, Lipińskie.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 495.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 90.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 2.
 Kosze przy przystankach autobusowych – 5.
 Trasa około 65 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 63 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc.

h) Część VIII (Sektor VIII) obejmujący miejscowości: Kożuchy Małe, Komorowo, Kożuchy Rolki, Danowo, Cibory, Świdry, Świdry Kościelne, Łodygowo, Pawłocin.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 1037.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 218.
 Liczba budynków wielorodzinnych – 4.
 Placówki szkolno-wychowawcze – 1.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 4.
 Sklepy – 3.
 Kosze przy przystankach autobusowych – 8.
 Trasa około 40 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 150 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc.
i) Część IX (Sektor IX) obejmujący miejscowości: Myśliki, Wojny, Włosty, Skarżyn, Rogale Wielkie, Sokoły Jeziorne.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 532.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 109.
 Placówki szkolno-wychowawcze – 1.
 Kościoły i kaplice – 1.
 Cmentarze parafialne – 1.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 2.
 Sklepy – 3.
 Domy letniskowe –17 szt. częstotliwość wywozu odpadów – 2/miesiąc (maj – sierpień).
 Kosze przy przystankach autobusowych – 6.
 Plaża miejska miejscowość Sokoły Jeziorne - częstotliwość wywozu odpadów
2/miesiąc (maj – sierpień).
 Trasa około 40 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 74 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc.

j) Część X (Sektor X) obejmujący miejscowości: Miasto Biała Piska i Kolonia Zatorze.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 4134.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 1264.
 Liczba budynków wielorodzinnych – 25 .
 Placówki szkolno-wychowawcze – 5
 Kościoły i kaplice – 2.
 Cmentarze komunalne – 2.
 Obiekty sportowe (Boisko Orlik, Stadion Miejski) – 2.
 Obiekty użyteczności publicznej – (M-GOK, Urząd Miejski, Banki, Poczta, MOPS, Oczyszczalnia ścieków, Stacja uzdatniania wody, Przychodnia lekarska) – 10.
 Remizy OSP – 1.
 Sklepy – 30.
 Sklep Dyskont Biedronka – 1.
 Punkty gastronomiczne – 4.
 Warsztaty samochodowe – 3.
 Zakłady usługowe – 10.
 Firmy zatrudniające powyżej 20 osób – 1
 Stacje paliw – 3.
 Kosze uliczne – 25.
 Ogródki działkowe - 1 częstotliwość wywozu odpadów – 2/miesiąc.
 Park Miejski.
 Trasa około 25 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 844 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów Biała Piska miasto – nie rzadziej niż 2/miesiąc, Zatorze nie rzadziej niż 2/miesiąc.
 Liczba budynków wielorodzinnych (bloków) – 25 szt. częstotliwość wywozu odpadów
– nie rzadziej niż 4/miesiąc.

k) Część XI (Sektor XI) obejmujący miejscowość: Drygały.
 Liczba mieszkańców (według danych z 31 grudnia 2012) - 1501.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych – 427.
 Liczba budynków wielorodzinnych – 13 .
 Placówki szkolno-wychowawcze – 1.
 Kościoły – 1.
 Cmentarze komunalne – 1.
 Obiekty sportowe (Boisko Orlik) – 1.
 Obiekty użyteczności publicznej – (świetlice wiejskie, remizy OSP) – 2.
 Sklepy – 7.
 Nadleśnictwo Drygały - 1
 Przychodnia lekarska – 1.
 Kosze uliczne – 10.
 Trasa około 25 km.
 Szacunkowa ilość odpadów w okresie realizacji zamówienia (12 miesięcy) – 289 Mg.
 Częstotliwość wywozu odpadów nie rzadziej niż – 2/miesiąc.
 Liczba budynków wielorodzinnych (bloków) – 13 szt. częstotliwość wywozu odpadów
– nie rzadziej niż 4/miesiąc.

UWAGA
 Podane ilości odpadów są wielkościami szacunkowymi (dane GUS oraz Krajowego Programu Gospodarki Odpadami) zostały podane w celu sporządzenia oferty.
 Liczba gospodarstw domowych jednorodzinnych, budynków wielorodzinnych, sklepów, zakładów usługowych jest wartością szacunkową.
3.2 Wszystkie odebrane odpady objęte niniejszym zamówieniem przekazywane będą do Stacji Przeładunkowej w Białej Piskiej będącej częścią składową regionalnej instalacji przetwarzania odpadów komunalnych w Siedliskach k. Ełku prowadzonej przez Przedsiębiorstwo Gospodarki Odpadami EKO-MAZURY Sp. z o.o. Należności za dostarczone do stacji odpady dla EKO-MAZURY Sp. z o.o będzie regulował (płacił) Zamawiający tj; Gmina Biała Piska.

3.3 Wykonawca zobowiązany jest do odbioru odpadów komunalnych gromadzonych na terenie poszczególnych nieruchomości w pojemnikach o pojemności od 110 l, do 1100 l, KP 5 i KP 7 oraz w workach typu HDPE o pojemności 30 l, 60 l, 90 l
3.4 Część nieruchomości wyposażona jest w pojemniki będące własnością mieszkańców. Wykonawca stworzy możliwość na zaopatrzenie właściciela posesji, wydzierżawienia lub sprzedaży pojemników i kontenerów. Koszt sprzedaży lub dzierżawy pojemników
i kontenerów nie może być wliczony w cenę zamówienia i podlega indywidualnemu rozliczeniu pomiędzy właścicielem nieruchomości a Wykonawcą. Wykonawca odpowiada za stan techniczny i sanitarny dostarczonych pojemników do gromadzenia odpadów.
3.5 Wykonawca zobowiązany będzie do odbioru całej ilości zgromadzonych odpadów
w pojemnikach a także odpadów składowanych w workach obok pojemników.
3.6 Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących w trakcie trwania umowy przepisów prawa a w szczególności – ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz.U. z 2012 r. poz. 391 ze zm.), - ustawy z 14 grudnia
2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 ze zm.), - ustawy z dnia 29 lipca 2005 o zużytym sprzęcie elektrycznym i elektronicznym (Dz. U. z 2005 r. Nr 180, poz. 1495 ze zm.), - ustawy
z dnia 29 maja 2009 r. o bateriach i akumulatorach (Dz. U. z 2009 r. Nr 79, poz. 666 ze zm.), - Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości
(Dz. U. z 2013 r. poz. 122), - Uchwał będących aktami prawa miejscowego obowiązującymi na terenie Gminy Biała Piska w zakresie gospodarki odpadami tj; Uchwały Nr XXXVIII/334/2012 Rady Miejskiej z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu utrzymania czystości
i porządku na terenie gminy Biała Piska i Uchwały Nr XXXVIII/340/2012 Rady Miejskiej z dnia 28 grudnia 2012 r. w sprawie podziału Gminy Biała Piska na sektory odbierania odpadów komunalnych wraz z Wojewódzkim Programem Gospodarki Odpadami dla województwa Warmińsko-Mazurskiego.

3.7 Częstotliwość odbierania odpadów – Wykonawca zobowiązany jest do odbierania odpadów komunalnych z częstotliwością:
a) dla zabudowy jednorodzinnej nie rzadziej niż – 2 razy w miesiącu.
b) dla zabudowy wielolokalowej nie rzadziej niż – 4 razy w miesiącu.
c) zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny, meble i inne odpady wielkogabarytowe, opony – 1 raz w okresie trwania umowy w formie tzw. Wystawki bezpośrednio sprzed terenu nieruchomości w miesiącu maj 2014 r.
d) Wykonawca zobowiązuje się do odbioru odpadów komunalnych: w sposób ciągły, nie zakłócający spoczynku nocnego w terminach wynikających z przyjętego harmonogramu niezależnie od warunków atmosferycznych pojazdami przystosowanymi do odbierania odpadów mieszanych w każdej ilości nagromadzonych odpadów a także odpadów leżących luzem przy pojemnikach lub kontenerach, a także do zabezpieczenia odpadów przed wysypaniem w trakcie odbioru i transportu. W przypadku wysypania Wykonawca obowiązany jest do natychmiastowego uprzątnięcia odpadów oraz skutków ich wysypania (zabrudzeń, plam itd.)
e) Wykonawca zobowiązany jest do odbierania w wyjątkowych sytuacjach lub okresach wzmożonej intensywności wyrzucania odpadów (np.; dni przedświąteczne, święta) na zgłoszenie Zamawiającego, odpadów poza ustalonym harmonogramem i miejscem jeżeli odpady te zostaną zebrane i zgromadzone na nieruchomości w terminach innych niż przewiduje termin ich odbioru.
f) Wykonawca zobowiązany jest do naprawy szkód wyrządzonych podczas wykonywania usługi odbioru i transportu odpadów komunalnych na terenie gminy (uszkodzenia chodników, punktów składowania odpadów, ogrodzeń, wjazdów, uszkodzeń mechanicznych drzew lub krzewów itp.)

3.8 Wykonawca przekaże Zamawiającemu wraz z fakturą:
a) miesięczny raport z systemu GPS zamontowanego w pojeździe przeznaczonym do zbierania odpadów dokumentującego przebieg pracy pojazdu na terenie Gminy Biała Piska.
b) Przez cały okres trwania Umowy Wykonawca będzie przekazywał Zamawiającemu sprawozdania okresowe zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 15 maja 2012 r. (Dz. U. z 2012 r. poz. 630).
c) Wykonawca będzie przygotowywał sprawozdania kwartalne zgodnie ze wzorem
w/w Rozporządzenia i przekazywał Zamawiającemu w terminie do końca miesiąca następującego po kwartale, którego dotyczy.

Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z Panem Sławomirem Słonawskim - Kierownikiem Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy Tel. (0 87) 424-13-67
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 4 cze 2013 13:09
Data opublikowania: wtorek, 4 cze 2013 16:08
Data przejścia do archiwum: czwartek, 8 cze 2017 14:28
Opublikował(a): Eleonora Jagier
Zaakceptował(a): Sławomir Słonawski
Artykuł był czytany: 89458 razy