BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb Grupy Zakupowej – Lider Gmina Biała Piska (przetarg nieograniczony, którego wartość zamówienia oszacowana została powyżej kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy Prawo zamówień publicznych)
Postępowanie prowadzone pod nazwą:

Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb
Grupy Zakupowej – Lider Gmina Biała Piska

Zamawiający w niniejszym postępowaniu działa w imieniu własnym oraz w imieniu i na rzecz jednostek organizacyjnych, instytucji i organizacji, a także w imieniu i na rzecz niżej wymienionych Zamawiających (występujących w imieniu własnym oraz na rzecz jednostek organizacyjnych, instytucji, organizacji oraz podmiotów prawa handlowego), na co posiada stosowne pełnomocnictwa (podstawa prawna art. 16 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. zwanej dalej ustawą Pzp, (tekst jednolity z tekst jednolity
Dz. U. z 2013 r. poz. 907):

1) Gmina Banie Mazurskie, siedziba Urząd Gminy w Baniach Mazurskich, ul. Konopnickiej 26,
19-520 Banie Mazurskie, numer NIP 874-16-12-215,
2) Gmina Budry, siedziba Urząd Gminy w Budrach, ul. Wojska Polskiego 27, 11-606 Budry, numer
NIP 845-18-90-371,
3) Gmina Dubeninki, siedziba Urząd Gminy Dubeninki, ul. Mereckiego 27, 19-504 Dubeninki,
numer NIP 844-11-49-296,
4) Gmina Filipów, siedziba Urząd Gminy Filipów, ul. Garbaska 2, 16-424 Filipów, numer
NIP 844-21-47-313,
5) Powiat Gołdapski, siedziba Starostwo Powiatowe w Gołdapi, ul. Krótka 1, 19-500 Gołdap, numer
NIP 847-15-16-948,
6) Gmina Kowale Oleckie, siedziba Urząd Gminy Kowale Oleckie, ul. Kościuszki 44, 19-420 Kowale Oleckie, numer NIP 847-16-12-161,
7) Gmina Olecko, siedziba Urząd Miejski w Olecku, Plac Wolności 3, 19-400 Olecko, numer
NIP 847-15-86-073,
8) Powiat Olecki, siedziba Starostwo Powiatowe w Olecku, ul. Kolejowa 32, 19-400 Olecko, numer
NIP 847-15-15-765,
9) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Olecku, ul. Kolejowa 27 A, 19-400 Olecko, numer NIP 847-13-94-652,
10) Gmina Orzysz, siedziba Urząd Miejski w Orzyszu, ul. Giżycka 15, 12-250 Orzysz, numer
NIP 849-15-04-380,
11) Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Długoterminowej w Olecku, Olecko Kolonia 4, 19-400 Olecko, numer NIP 847-14-28-196,
12) Powiat Węgorzewski, siedziba Starostwo Powiatowe w Węgorzewie, ul. 3-go Maja 17 B,
11-600 Węgorzewo, numer NIP 845-18-62-015,
13) Gmina Wieliczki, siedziba Urząd Gminy w Wieliczkach, ul. Lipowa 53, 19-404 Wieliczki, numer
NIP 847-16-12-155,
14) Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej, ul. Wojska Polskiego 19, 19-500 Gołdap, numer NIP 847-14-62-129,
15) Powiat Piski, siedziba Starostwo Powiatowe w Piszu, ul. Warszawska 1, 12-200 Pisz, numer
NIP 849-14-11-796,
16) Gmina Rajgród, siedziba Urząd Miejski w Rajgrodzie, ul. Warszawska 32, 19-206 Rajgród, numer NIP 719-15-35-559,
17) Kolno Miasto, siedziba Urząd Miasta Kolno, ul. Wojska Polskiego 20, 18-500 Kolno, numer
NIP 721-11-40-977,
18) Powiat Grajewski, siedziba Starostwo Powiatowe w Grajewie, ul. Strażacka 6b, 19-200 Grajewo, numer NIP 719-13-64-218,
19) „Olmedica” w Olecku sp. z o.o., ul. Gołdapska 1, 19-400 Olecko, numer NIP 847-14-88-956.

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie
11.547,20 MWh (+/- 15%) w okresie od dnia 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r.
2. Dostawa energii elektrycznej odbywać się będzie dla potrzeb:
1) lokali i obiektów
2) oświetlenia drogowego
3. Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność.
4. Dostawa energii elektrycznej będzie się odbywała na podstawie odrębnych umów sprzedaży zawartych
pomiędzy poszczególnymi Zamawiającymi (wymienionymi w Rozdziale I) a Wykonawcą.
5. Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającymi (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego.



8. Zamawiający udzieli zamówienia w dwóch częściach:
Część I – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów
Część II – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego.


Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów



1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 602 szt.
2. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej: 9.687,70 kW
3. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1a do SIWZ.
4. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy: 7.696,04 MWh
(+/- 15%), z tego:
Strefa I 5.653,46 MWh
Strefa II 2.042,58 MWh
Strefa III 0,00 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny.
5. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r. z zastrzeżeniem, że terminy rozpoczęcia dostaw mogą być odmienne w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru. Uwaga: Zamawiający w Załączniku nr 1a szczegółowo opisał terminy rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru – kolumna „Okres dostaw”.
6. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych.
7. Powiat Grajewo zastrzega możliwość włączenia w okresie 01.01.2015 r. – 31.03.2015 r. jednego punktu poboru (Szpital Ogólny w Grajewie), o szacowanym zużyciu 158,25 MWh, w tym: strefa I – 50 MWh, strefa II – 16,50 MWh, strefa III – 91, 75 MWh, przy czym warunkiem włączenia tego punktu poboru będzie dostosowanie przez odbiorcę układu pomiarowego – B23.
8. W Załączniku nr 1a w kolumnie „Zmiana sprzedawcy” wskazano, dla których punktów poboru nastąpi pierwsza lub kolejna zmiana sprzedawcy. Wprowadzenie treści „kolejna” oznacza również, że nastąpił już rozdział umów na umowę sprzedaży i dystrybucyjną.
9. W przypadku obowiązywania umów kompleksowych, Zamawiający złożyli lub złożą (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) stosowne oświadczenia o rozwiązaniu umów ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1a do SIWZ kolumna „Okres dostaw”), a kopie wypowiedzeń zostaną przekazane Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
10. W przypadku posiadania przez Zamawiających terminowych umów sprzedaży, termin ich obowiązywania upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1a do SIWZ kolumna „Okres dostaw”).



Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego


1. Ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 468szt.
2. Całkowita moc umowna dla punktów poboru energii elektrycznej 1.953,90 kW
3. Szczegółowy opis punktów poboru Zamawiający zamieścił w Załączniku nr 1b do SIWZ
4. Szacunkowe zużycie energii elektrycznej w okresie obowiązywania umowy 3.851,16 MWh
(+/-15%), z tego:
Strefa I 1.550,04 MWh
Strefa II 2.301,12 MWh
Strefa III 0,00 MWh
Powyższe dane mają charakter orientacyjny.
5. Dostawy odbywać się będą w terminie od 01.04.2014 r. do 31.03.2015 r. z zastrzeżeniem, że terminy rozpoczęcia dostaw mogą być odmienne w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru. Uwaga: Zamawiający w Załączniku nr 1b szczegółowo opisał terminy rozpoczęcia dostaw do poszczególnych punktów poboru – kolumna „Okres dostaw”.
6. Warunkiem rozpoczęcia dostaw energii elektrycznej we wskazanym (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) terminie jest pozytywne przeprowadzenie procedury zmiany sprzedawcy, posiadanie przez odbiorcę/płatnika ważnej umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej oraz skuteczne rozwiązanie/wygaśnięcie dotychczas obowiązujących umów na sprzedaż energii elektrycznej/umów kompleksowych.
7. W Załączniku nr 1b w kolumnie „Zmiana sprzedawcy” wskazano, dla których punktów poboru nastąpi pierwsza lub kolejna zmiana sprzedawcy. Wprowadzenie treści „kolejna” oznacza również, że nastąpił już rozdział umów na umowę sprzedaży i dystrybucyjną.
8. W przypadku obowiązywania umów kompleksowych, Zamawiający złożyli lub złożą (w odniesieniu do poszczególnych punktów poboru) stosowne oświadczenia o rozwiązaniu umów ze skutkiem na dzień poprzedzający planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1b do SIWZ kolumna „Okres dostaw”), a kopie wypowiedzeń zostaną przekazane Wykonawcy, którego oferta uznana zostanie za najkorzystniejszą.
9. W przypadku posiadania przez Zamawiających terminowych umów sprzedaży, termin ich obowiązywania upływa z dniem poprzedzającym planowaną datę rozpoczęcia dostaw (w Załączniku nr 1b do SIWZ kolumna „Okres dostaw”).

Część II Zamówienia - Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego


L.p. Zamawiający Moc umowna Szacunkowe zużycie energii elektrycznej
w okresie trwania umowy [MWh] Ilość punktów poboru
Strefa I Strefa II Strefa III Razem

Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.





Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 3 sty 2014 13:10
Data opublikowania: piątek, 3 sty 2014 14:56
Data przejścia do archiwum: czwartek, 8 cze 2017 14:52
Opublikował(a): Eleonora Jagier
Zaakceptował(a): Sławomir Słonawski
Artykuł był czytany: 80792 razy