OGŁOSZENIE O NABORZE
Wiadomość przeniesiona do archiwum
NA STANOWISKO URZĘDNICZE DS. DROGOWNICTWA
NA ETAT INSPEKTORA LUB PODINSPEKTORA LUB SPECJALISTY ds. DROGOWNICTWA URZEDU MIEJSKIEGO w BIAŁEJ PISKIEJ
BURMISTRZ BIAŁEJ PISKIEJ
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa
na etat inspektora lub podinspektora lub specjalisty ds. drogownictwa Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
1.Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
Wymagania niezbędne:
1 ) a) inspektor – wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa dróg oraz co najmniej 3 lata stażu pracy,
b) podinspektor – wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa dróg,
c) specjalista - wykształcenie średnie w zakresie budownictwa dróg oraz minimum 3 lata stażu pracy przy budowie
lub w administracji utrzymania dróg,
2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych i ustawy Prawo o ruchu drogowym,
4) dobra znajomość obsługi komputera (obsługa programów: MS Office (Word, Excel),
5) osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
1. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie,
2. możliwość używania własnego samochodu do celów służbowych,
3. dyspozycyjność, dynamizm w działaniu, umiejętności negocjacyjne.
2.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem:
1) sporządzanie szczegółowego zapotrzebowania do budżetu gminy w zakresie inwestycji, remontów kapitalnych oraz utrzymania dróg gminnych wraz z infrastrukturą związaną z drogami,
2) realizowanie powierzonych zadań wynikających z uchwał Rady Miejskiej w Białej Piskiej w sprawie budżetu na dany rok budżetowy oraz zadań zleconych przez Burmistrza Białej Piskiej,
3) nadzór techniczno-budowlany realizowanych inwestycji gminnych, remontów w odniesieniu do dróg gminnych,
4) prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań,
5) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
6) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg gminnych i obiektów mostowych,
7) podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
8) sprawdzanie pod względem formalnym przedłożonych przez wykonawców rachunków i kosztorysów w oparciu o wcześniej sporządzone umowy,
9) zarządzanie siecią dróg gminnych,
10) planowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych,
11) organizowanie przetargów na inwestycje drogowe na drogach gminnych,
12) wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i dróg innych zarządców,
13 wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg na terenie gminy,
14 wydawanie decyzji o ochronie i zajęciu pasa drogowego oraz umieszczaniu obcych urządzeń w pasie drogowym,
15 wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej.
3.Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:
1) list motywacyjny,
2) życiorys zawodowy (CV),
3) kwestionariusz osobowy uwzględniający, m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe)
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o nieukaraniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o niekaraniu karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U,z 2005 r., Nr 14, poz.114 ze zm.)
W liście motywacyjnym należy zawrzeć klauzulę o treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458.”.
4.Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem ,,Oferta
na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa na etat inspektora lub podinspektora lub
specjalisty ds. drogownictwa Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej” w terminie do dnia
20 sierpnia 2009 r. na adres: Urząd Miejski w Białej Piskiej, 12 – 230 Biała Piska, ul. Plac
Adama Mickiewicza 25.
Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
5.Wykaz kandydatów spełniających wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oraz
informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu będą publikowane w Biuletynie
Informacji Publicznej (bip.bialapiska.pl) oraz umieszczone na tablicy informacyjnej
w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej (I piętro).
6.Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną
powiadomieni o terminie II etapu w/w naboru.
Burmistrz Białej Piskiej
Ryszard Sławomir Szumowski
ogłasza nabór kandydatów na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa
na etat inspektora lub podinspektora lub specjalisty ds. drogownictwa Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
1.Do naboru może przystąpić osoba, która spełnia następujące wymagania:
Wymagania niezbędne:
1 ) a) inspektor – wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa dróg oraz co najmniej 3 lata stażu pracy,
b) podinspektor – wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa dróg,
c) specjalista - wykształcenie średnie w zakresie budownictwa dróg oraz minimum 3 lata stażu pracy przy budowie
lub w administracji utrzymania dróg,
2) znajomość przepisów ustawy o samorządzie gminnym i ustawy Prawo zamówień publicznych,
3) znajomość przepisów ustawy o drogach publicznych i ustawy Prawo o ruchu drogowym,
4) dobra znajomość obsługi komputera (obsługa programów: MS Office (Word, Excel),
5) osoba nie skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6) kandydat musi posiadać obywatelstwo polskie, pełną zdolność do czynności prawnych, korzystanie z pełni praw publicznych oraz cieszyć się nieposzlakowaną opinią.
Wymagania dodatkowe:
1. uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie,
2. możliwość używania własnego samochodu do celów służbowych,
3. dyspozycyjność, dynamizm w działaniu, umiejętności negocjacyjne.
2.Zakres zadań wykonywanych na stanowisku objętym naborem:
1) sporządzanie szczegółowego zapotrzebowania do budżetu gminy w zakresie inwestycji, remontów kapitalnych oraz utrzymania dróg gminnych wraz z infrastrukturą związaną z drogami,
2) realizowanie powierzonych zadań wynikających z uchwał Rady Miejskiej w Białej Piskiej w sprawie budżetu na dany rok budżetowy oraz zadań zleconych przez Burmistrza Białej Piskiej,
3) nadzór techniczno-budowlany realizowanych inwestycji gminnych, remontów w odniesieniu do dróg gminnych,
4) prowadzenie dokumentacji z zakresu realizowanych zadań,
5) prowadzenie ewidencji dróg i drogowych obiektów mostowych,
6) przeprowadzanie okresowych kontroli stanu dróg gminnych i obiektów mostowych,
7) podejmowanie czynności mających na celu przeciwdziałanie niszczeniu dróg przez ich użytkowników,
8) sprawdzanie pod względem formalnym przedłożonych przez wykonawców rachunków i kosztorysów w oparciu o wcześniej sporządzone umowy,
9) zarządzanie siecią dróg gminnych,
10) planowanie budowy, modernizacji, utrzymania i ochrony dróg gminnych,
11) organizowanie przetargów na inwestycje drogowe na drogach gminnych,
12) wydawanie opinii w sprawie zaliczenia drogi do kategorii dróg gminnych i dróg innych zarządców,
13 wydawanie opinii w sprawie przebiegu dróg na terenie gminy,
14 wydawanie decyzji o ochronie i zajęciu pasa drogowego oraz umieszczaniu obcych urządzeń w pasie drogowym,
15 wydawanie zezwoleń na zajmowanie pasa drogowego drogi gminnej.
3.Wymagane dokumenty dla stanowiska objętego naborem, które powinna zawierać oferta:
1) list motywacyjny,
2) życiorys zawodowy (CV),
3) kwestionariusz osobowy uwzględniający, m.in. dane osobowe, miejsce zamieszkania i posiadane obywatelstwo,
4) kserokopia dowodu osobistego,
5) kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie i kwalifikacje oraz staż pracy (doświadczenie zawodowe)
7) oświadczenie o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
8) oświadczenie o nieukaraniu prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
9) oświadczenie o niekaraniu karą zakazu pełnienia funkcji związanych z dysponowaniem środkami publicznymi, o której mowa w art. 31 ust. 1 pkt. 4 ustawy z dnia 17 grudnia 2004 r. o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych (Dz.U,z 2005 r., Nr 14, poz.114 ze zm.)
W liście motywacyjnym należy zawrzeć klauzulę o treści: ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu naboru zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz.926 ze zm.) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. Nr 223, poz.1458.”.
4.Oferty zawierające wymagane dokumenty należy składać w zamkniętych kopertach
z podanym imieniem i nazwiskiem kandydata oraz adresem zwrotnym i dopiskiem ,,Oferta
na stanowisko urzędnicze ds. drogownictwa na etat inspektora lub podinspektora lub
specjalisty ds. drogownictwa Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej” w terminie do dnia
20 sierpnia 2009 r. na adres: Urząd Miejski w Białej Piskiej, 12 – 230 Biała Piska, ul. Plac
Adama Mickiewicza 25.
Oferty przyjmowane będą w dniach i godzinach pracy Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
5.Wykaz kandydatów spełniających wymagania określone w ogłoszeniu o naborze oraz
informacja o wyniku naboru po jego zakończeniu będą publikowane w Biuletynie
Informacji Publicznej (bip.bialapiska.pl) oraz umieszczone na tablicy informacyjnej
w budynku głównym Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej (I piętro).
6.Kandydaci, którzy spełnią wymagania formalne określone w ogłoszeniu o naborze zostaną
powiadomieni o terminie II etapu w/w naboru.
Burmistrz Białej Piskiej
Ryszard Sławomir Szumowski