Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Udzielenie w 2019 roku kredytu długoterminowego w kwocie 1 429 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Ogłoszenie nr 510277921-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Gmina Biała Piska: Udzielenie w 2019 roku kredytu długoterminowego w kwocie 1 429 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629288-N-2019
Numer ogłoszenia: 629288-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biała Piska, Krajowy numer identyfikacyjny 79067149000000, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 4241350, 4241363, e-mail e.zyskowska@bialapiska.pl, faks 874 241 351.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialapiska.pl
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialapiska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zamówienie było podzielone na części:
Udzielenie w 2019 roku kredytu długoterminowego w kwocie 1 429 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy): Or.ZP.271.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 429 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej: stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M. Wysokość stopy bazowej WIBOR 1M ustalana jest jako stawka średnia WIBOR dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres, w którym będzie obowiązywać. Do wyliczenia ceny należy przyjąć średnią stawkę dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego tj.: październik 2019 r. (WIBOR 1M - 1,63%). 3. Kredyt uruchomiony będzie jednorazowo (jedna transza) do dnia 20 grudnia 2019 r. (maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od złożonej dyspozycji - wymóg Zamawiającego stanowi kryterium pozacenowe) po podpisaniu umowy i złożonej dyspozycji. 5. Wykorzystanie kredytu bezgotówkowo. 6. Termin spłaty rat kredytu od 31 marca 2022 roku do 31 grudnia 2026 roku płatnych: • w dniu 31 marca 2022 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2022 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2022 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2022 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 marca 2023 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2023 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2023 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2023 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 marca 2024 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2024 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2024 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2024 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 marca 2025 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2025 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2025 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2025 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 marca 2026 r. spłata 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2026 r. spłata 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2026 r. spłata 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2026 r. spłata 49 000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy 00/100). 7. Termin spłaty odsetek od dnia uruchomienia kredytu w ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca. 8. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę dodatkowych opłat i prowizji bankowych przy rozpatrzeniu, udzieleniu kredytu oraz w czasie trwania umowy. 9. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez dodatkowych opłat i prowizji bankowych. 11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 12. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 13. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych. 14. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia: Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT 195845.94
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Waluta PLN Liczba otrzymanych ofert: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
w tym: liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0 liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0 liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Mikołajkach
Email wykonawcy: centrala-bs.mikolajki@bankbps.pl Adres pocztowy: ul. M. Kajki 7, 11-730 Mikołajki Kod pocztowy: 11-730 Miejscowość: Mikołajki Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
Cena wybranej oferty/wartość umowy 151654.92
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Oferta z najniższą ceną/kosztem 151654.92 Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181706.51 Waluta: PLN Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
IV.8) Informacje dodatkowe:
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.