BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia

Udzielenie w 2019 roku kredytu długoterminowego w kwocie 1 429 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Ogłoszenie nr 510277921-N-2019 z dnia 19-12-2019 r.
Gmina Biała Piska: Udzielenie w 2019 roku kredytu długoterminowego w kwocie 1 429 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 629288-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biała Piska, Krajowy numer identyfikacyjny 79067149000000, ul. Plac Adama Mickiewicza  25, 12-230  Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 4241350, 4241363, e-mail e.zyskowska@bialapiska.pl, faks 874 241 351.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialapiska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie w 2019 roku kredytu długoterminowego w kwocie 1 429 000,00 zł na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
Or.ZP.271.18.2019
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 1 429 000,00 zł (słownie złotych: jeden milion czterysta dwadzieścia dziewięć tysięcy 00/100) na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej: stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M. Wysokość stopy bazowej WIBOR 1M ustalana jest jako stawka średnia WIBOR dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres, w którym będzie obowiązywać. Do wyliczenia ceny należy przyjąć średnią stawkę dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego tj.: październik 2019 r. (WIBOR 1M - 1,63%). 3. Kredyt uruchomiony będzie jednorazowo (jedna transza) do dnia 20 grudnia 2019 r. (maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od złożonej dyspozycji - wymóg Zamawiającego stanowi kryterium pozacenowe) po podpisaniu umowy i złożonej dyspozycji. 5. Wykorzystanie kredytu bezgotówkowo. 6. Termin spłaty rat kredytu od 31 marca 2022 roku do 31 grudnia 2026 roku płatnych: • w dniu 31 marca 2022 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2022 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2022 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2022 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 marca 2023 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2023 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2023 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2023 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 marca 2024 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2024 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2024 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2024 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 marca 2025 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2025 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2025 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2025 r. spłata 75 000,00 zł (słownie: siedemdziesiąt pięć tysięcy 00/100), • w dniu 31 marca 2026 r. spłata 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100), • w dniu 30 czerwca 2026 r. spłata 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100), • w dniu 30 września 2026 r. spłata 60 000,00 zł (słownie: sześćdziesiąt tysięcy 00/100), • w dniu 31 grudnia 2026 r. spłata 49 000,00 zł (słownie: czterdzieści dziewięć tysięcy 00/100). 7. Termin spłaty odsetek od dnia uruchomienia kredytu w ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca. 8. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę dodatkowych opłat i prowizji bankowych przy rozpatrzeniu, udzieleniu kredytu oraz w czasie trwania umowy. 9. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco. 10. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez dodatkowych opłat i prowizji bankowych. 11. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 12. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 13. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych. 14. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
 
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
 
 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19/12/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT 195845.94
Waluta PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert:  2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw:  2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:  0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:  0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:  0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Bank Spółdzielczy w Mikołajkach
Email wykonawcy: centrala-bs.mikolajki@bankbps.pl
Adres pocztowy: ul. M. Kajki 7, 11-730 Mikołajki
Kod pocztowy: 11-730
Miejscowość: Mikołajki
Kraj/woj.: warmińsko - mazurskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:
tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:
nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:
nie
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 151654.92
Oferta z najniższą ceną/kosztem 151654.92
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 181706.51
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
nie
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:
 
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Data powstania: czwartek, 19 gru 2019 12:02
Data opublikowania: czwartek, 19 gru 2019 12:04
Data przejścia do archiwum: piątek, 3 sty 2020 10:40
Opublikował(a): Ewa Zyskowska
Zaakceptował(a): Ewa Zyskowska
Artykuł był czytany: 173 razy