Informacja o zmianie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia
Wykonawcy
uczestniczący w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na wykonaniu usługi ubezpieczeniowej
INFORMACJA O ZMIANIE TREŚCI SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
Dotyczy: Postępowania przetargowego o zamówienie publiczne prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na realizację zadania: „UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO”.
Działając na podstawie art. 38 ust. 4 ustawy z dnia: 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn.zm.) Zamawiający – Gmina Biała Piska zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w postępowaniu na realizację zadania: „Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności Zamawiającego”.
Zamawiający zmienia treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia w punkcie 15.13.
Było:
15.13. Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z opisem:
pełna nazwa wykonawcy
adres
numer telefonu, faksu
NIP, REGON
OFERTA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO
– NIE OTWIERAĆ PRZED 23.04.2015 r.
Zmienia się na:
15.13. Oferta musi być złożona Zamawiającemu w nieprzejrzystej i zamkniętej kopercie z opisem:
pełna nazwa wykonawcy
adres
numer telefonu, faksu
NIP, REGON
OFERTA NA UBEZPIECZENIE MIENIA I ODPOWIEDZIALNOŚCI ZAMAWIAJĄCEGO
– NIE OTWIERAĆ PRZED 24.04.2015 r.
Pozostałe warunki i wymagania określone w SIWZ pozostają bez zmian.
Ww. wyjaśnienia stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Prosimy o ich uwzględnienie w przygotowywanych ofertach.
Powyższe wyjaśnienia nie wymagają dodatkowego czasu na wprowadzenie zmian w ofertach, w związku z czym Zamawiający nie przedłuża terminu składania ofert.