BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Odpowiedź do SiWZ

Remont drogi gminnej wraz z zjazdami w miejscowości Szkody od drogi powiatowej Biała Piska – Kumielsk do drogi gminnej Biała Piska – Kózki. I etap od km 0,000 do km 1+118 (działki o nr geod. 137,139, 491/1, 514) oraz od km 0,000 do km 0+148 (działki o nr geod. 149,150).
Odpowiedź na zapytanie dotyczące SIWZ dla zadania:
Remont drogi gminnej wraz z zjazdami w miejscowości Szkody od drogi powiatowej Biała Piska – Kumielsk do drogi gminnej Biała Piska – Kózki. I etap od km 0,000 do km 1+118 (działki o nr geod. 137,139, 491/1, 514) oraz od
km 0,000 do km 0+148 (działki o nr geod. 149,150).

Po ogłoszeniu przetargu na „Remont drogi gminnej wraz z zjazdami w miejscowości Szkody od drogi powiatowej Biała Piska – Kumielsk do drogi gminnej Biała Piska – Kózki. I etap
od km 0,000 do km 1+118 (działki o nr geod. 137,139, 491/1, 514) oraz
od km 0,000 do km 0+148 (działki o nr geod. 149,150)” do Zamawiającego wpłynęło pismo
z zapytaniami o wyjaśnienie treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r.
(t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759 ze zm.) przekazuje poniżej treść otrzymanych pytań oraz udzielone odpowiedzi.

Pytanie 1:
Wg SST D-05.03.05b zakres robót odnosi się do wykonania warstwy wiążącej nawierzchni drogi gminnej i zjazdów o grubości 7 cm. Wg opisu technicznego, przekroi oraz kosztorysu ofertowego należy wycenić grubość 4 cm. Zwracamy się o wyjaśnienie rozbieżności.
Odpowiedź 1:
Na podstawie pkt.13 ppkt. 13.2 SiWZ cenę oferty należy obliczyć w oparciu o kosztorysy ofertowe, sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót uwzględniających zakres zamówienia określony w dokumentacjach projektowych.
Zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót do wyceny oferty należy przyjąć grubość warstwy wiążącej nawierzchni drogi 4 cm.
Pytanie 2:
Wg SST D-05.03.24a zakres robót odnosi się do wykonania warstwy ścieralnej nawierzchni drogi gminnej i zjazdów dla ruchu KR2 o grubości 5cm, z mieszanki typu AC8S 70/100.
Wg opisu technicznego, przekroi oraz kosztorysu ofertowego należy wycenić grubość 4 cm. Zwracamy się o wyjaśnienie rozbieżności.

Odpowiedź 2:
Na podstawie pkt.13 ppkt. 13.2 SiWZ cenę oferty należy obliczyć w oparciu o kosztorysy ofertowe, sporządzone na podstawie załączonych do SIWZ przedmiarów robót uwzględniających zakres zamówienia określony w dokumentacjach projektowych.
Zgodnie z dokumentacją projektową oraz przedmiarem robót do wyceny oferty należy przyjąć grubość warstwy ścieralnej nawierzchni drogi 4 cm.


Pytanie 3:
W związku z faktem, że nie można zaprojektować recept wg WT-2 z 2008 roku i wymagań podanych w dokumencie D-05.03.05b i D-05.03.24a na warstwę ścieralną i wiążącą
z uwzględnieniem wskazanego tam B min (brak uzyskania pozytywnych wyników z takich parametrów jak: odporność na deformacje trwałe oraz zawartość wolnych przestrzeni), co potwierdziło najnowsze wydanie WT-2 z 2010, gdzie wartość ta została obniżona, zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający odpuszcza możliwość zaprojektowania w/w warstw zgodnie z obecnie obowiązującymi WT-2 2010?
Odpowiedź 3:
TAK.

Pytanie 4:
Zwracamy się z pytaniem, czy Zamawiający dopuszcza zmianę uziarnienia dla warstwy ścieralnej z AC 8S na AC 11S?
Odpowiedź 4:
Nie.
Data powstania: czwartek, 7 lut 2013 12:20
Data opublikowania: czwartek, 7 lut 2013 12:23
Data przejścia do archiwum: czwartek, 8 cze 2017 14:20
Opublikował(a): Sławomir Słonawski
Zaakceptował(a): Sławomir Słonawski
Artykuł był czytany: 94855 razy