BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Odpowiedź na zapytanie do SIWZ

Udzielenie w 2011 r. kredytu długoterminowego w kwocie 3 045 032,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu na realizację inwestycji „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich- Masterplan dla Wielkich Jezior Mazurskich- Gmina Biała Piska”.
Biała Piska 12.11.2011 r.


Udzielenie w 2011 r. kredytu długoterminowego w kwocie 3 045 032,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu na realizację inwestycji „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich- Masterplan dla Wielkich Jezior Mazurskich- Gmina Biała Piska”.
Po ogłoszeniu przetargu o Udzielenie w 2011 r. kredytu długoterminowego w kwocie 3 045 032,00 zł. na finansowanie planowanego deficytu budżetu na realizację inwestycji „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich- Masterplan dla Wielkich Jezior Mazurskich- Gmina Biała Piska” do Zamawiającego wpłynęły pisma z zapytaniami.
Na podstawie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004 r. (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113 poz. 759) Zamawiający odpowiada oraz udostępnia następujące dokumenty:
1. Aktualną ( po zmianach budżetu w roku 2011) Wieloletnią Prognozę Finansową Gminy.
Odpowiedź: załącznik Nr 1 poniżej w formie PDF.
2. Aktualną (po zmianach) uchwałę budżetową na rok 2011.
Odpowiedź: załącznik Nr 2 poniżej w formie PDF.
3. Opisowe sprawozdania z wykonania budżetu za lata 2008-2010.
Odpowiedź: załącznik Nr 3 poniżej w formie PDF.
4. Informację o dochodach bieżących oraz wydatkach bieżących w latach 2008-2010.
Odpowiedź:
informacje dostępne w sprawozdaniach Rb-27S i Rb-28S za lata 2008-2010 w załączniku nr 4 poniżej w formie PDF.
5. Informację o dochodach własnych w latach 2008-2010.
Odpowiedź:
Informacje dostępne w sprawozdaniach Rb-27S, Rb-28S oraz sprawozdaniach opisowych za w/w lata w załącznikach nr 3 i 4 poniżej w formie PDF.
6. Informację o dochodach ze sprzedaży majątku w latach 2008-2010.
Odpowiedź:
Informacje dostępne w sprawozdaniach Rb-27S, Rb-28S oraz sprawozdaniach opisowych za w/w lata w załącznikach nr 3 i 4 poniżej w formie PDF.
7. Sprawozdania Rb-Nds oraz Rb-Z, Rb-27S, Rb-28S za lata 2008-2009.
Odpowiedź: załącznik Nr 4 poniżej w formie PDF
8. Aktualny wykaz instytucji, w których Zamawiający korzysta z kredytów i/lub pożyczek (nazwa, aktualne zadłużenie, miesięczne obciążenie, ostateczne terminy spłaty).
Odpowiedź: załącznik Nr 5 poniżej w formie PDF
9. Wykaz jednostek w których Gmina posiada udziały.
Odpowiedź:
a) Zakład Wodociągów i Kanalizacji sp. z o.o. w Białej Piskiej – 100%.
b) Zakład Energetyki Cieplnej sp. z o.o. w Białej Piskiej – 100%.

10. Czy zamawiający wyraża zgodę aby wysokość oprocentowania kredytu było równe: „Zmiennej stopie WIBOR dla depozytów 1 miesięcznych z notowania na dwa dni robocze przed datą ciągnięcia i przed każdym następnym okresem odsetkowym powiększonej o marżę banku. Odsetki naliczone są w okresach kwartalnych i płatne przez Kredytobiorcę ostatniego roboczego dnia każdego kwartału kalendarzowego
w okresie kredytowania oraz w dniu ostatecznej spłaty pojedynczego ciągnienia. Aktualizacja stopy zmiennej będzie następowała w dniu płatności odsetek
tj, ostatniego roboczego dnia każdego kwartału kalendarzowego”?
Odpowiedź:
Nie.
11. Czy zamawiający wyraża zgodę na podpisanie oświadczenia o poddaniu się egzekucji zgodnie z art. 97 Ustawy z dn. 29 sierpnia 1997 r. Prawo Bankowe
w wysokości 1,5 razy kwoty kredytu?
Odpowiedź:
Tak
12. Czy Skarbnik Powiatu dokona kontrasygnaty na wekslu in blanco?
Odpowiedź:
Skarbnik Gminy dokona kontrasygnaty na wekslu In blanco.
13. Wnosimy o przedłużenie terminu składnia ofert do dnia 25 listopada 2011 r.
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami w SIWZ ostateczny termin składania ofert – 17 listopada 2011 r. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu składania ofert.
14. Czy Zamawiający wyrazi zgodę na zmianę terminu złożenia ofert z 17.11.2011 r. na 25.11.2011 r.?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami w SIWZ ostateczny termin składania ofert – 17 listopada 2011 r. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu składania ofert.
15. Czy zamawiający wyrazi zgodę na wydłużenie terminu składania ofert co najmniej do 25 listopada br.?
Odpowiedź:
Zgodnie z zapisami w SIWZ ostateczny termin składania ofert – 17 listopada 2011 r. Zamawiający nie wyraża zgody na zmianę terminu składania ofert.
16. Czy zamawiający złoży oświadczenie o poddaniu się egzekucji?
Odpowiedź:
Tak.
17. Czy Skarbnik dokona kontrasygnaty na wekslu?
Odpowiedź:
Skarbnik Gminy dokona kontrasygnaty na wekslu.
18. Proszę o sprawozdanie roczne z wykonania budżetu jednostki za 2009r.
Odpowiedź: załącznik Nr 3 poniżej w formie PDF.
19. Proszę o Uchwały Rady Miejskiej z wykonania budżetu za 2009r. za 2010r.
Odpowiedź: załącznik Nr 3 poniżej w formie PDF.
20. Proszę o Uchwały RIO w sprawie wyrażania opinii o:
a) sprawozdanie z wykonania budżetu za 2009r. za 2010r. i za III kwartał 2011r. lub za I półrocze 2011r,
Odpowiedź: załącznik Nr 6 poniżej w formie PDF.
b) uchwale budżetowej na zaciągnięcie kredytów,
Odpowiedź: załącznik Nr 6 poniżej w formie PDF.
c) projekcie Uchwały budżetowej na bieżący rok i możliwości sfinansowania deficytu budżetu jednostki,
Odpowiedź: załącznik Nr 6 poniżej w formie PDF.
d) prognozie kwoty długu albo wieloletniej Prognozy finansowej jednostki wraz załącznikami,
Odpowiedź: załącznik Nr 6 poniżej w formie PDF.
e) możliwości spłaty kredytu,
Odpowiedź: załącznik Nr 6 poniżej w formie PDF.
21. Proszę o podanie dochodów ze sprzedaży majątku za 2009r, 2010r, i III kwartał 2011 r.
Odpowiedź:
Informacje dostępne w sprawozdaniach Rb-27S, Rb-28S oraz sprawozdaniach opisowych za w/w lata w załącznikach nr 3 i 4 poniżej w formie PDF oraz w załączniku nr 5 do SIWZ.
22. Proszę o podanie wysokości dochodów własnych Zamawiającego za 2009 r, 2010 r, oraz poszczególne lata w okresie 2011-2018r.
Odpowiedź:
Informacje dostępne w sprawozdaniach Rb-27S oraz sprawozdaniach opisowych za w/w lata w załącznikach nr 3, 4 poniżej w formie PDF oraz w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy w załączniku nr 1 poniżej w formie PDF oraz w załączniku nr 5 do SIWZ.

23. Proszę o podanie wysokości dotacji za 2009r, 2010r, i za III kwartał 2011r
i w poszczególnych latach w okresie 2011 – 2018 r.
Odpowiedź:
Informacje dostępne w sprawozdaniach Rb-27S oraz sprawozdaniach opisowych za w/w lata w załącznikach nr 3, 4 poniżej w formie PDF oraz w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy w załączniku nr 1 poniżej w formie PDF oraz w załączniku nr 5 do SIWZ.
24. Proszę o podanie wysokości podatku od nieruchomości za 2009r, 2010r, i III kwartał 2011 r i poszczególnych latach 2011 – 2018r.
Odpowiedź:
Informacje dostępne w sprawozdaniach Rb-27S oraz sprawozdaniach opisowych za w/w lata w załącznikach nr 3, 4 poniżej w formie PDF oraz w Wieloletniej Prognozie Finansowej Gminy w załączniku nr 1 poniżej w formie PDF oraz w załączniku nr 5 do SIWZ.
25. Informacje na temat kredytów w innych bankach i zabezpieczeń zgodnie
z załączonym wykazem.
Odpowiedź: załącznik Nr 5 poniżej w formie PDF.
26. Proszę o podanie rocznych rat w rozbiciu na poszczególne kredyty posiadane
w innych bankach w okresie od 2011 do 2018r.
Odpowiedź: załącznik Nr 5 poniżej w formie PDF.
27. Czego dotyczy kwota wymagalne należności na 30-09-2011r. w wysokości 5.147.727,96 zł?
Odpowiedź:
Należności wynikają z zaległości za czynsz i media za lokale komunalne mieszkalne i użytkowe oraz z zaległości podatkowych od osób fizycznych
i prawnych.
28. Czy były zmiany do budżetu na 2011r, jeśli tak, to proszę o Uchwały w sprawie zmian.
Odpowiedź: Uchwała budżetowa po zmianach - załącznik Nr 2 poniżej w formie PDF.

29. Harmonogram realizacji inwestycji.
Odpowiedź:
Termin rozpoczęcia projektu październik 2010 r. Planowany termin zakończenia realizacji w/w projektu kwiecień 2012 r. Ostateczny termin rozliczenia projektu czerwiec 2012 r
Szczegółowy harmonogram realizacji inwestycji został ujęty w Uchwale Budżetowej na rok 2011 załącznik Nr 2 poniżej w formie PDF.

30. Wartość kosztorysowa inwestycji.
Odpowiedź:
Całkowita wartość projektu wynikająca z podpisanych umów z Wykonawcami po przeprowadzonej procedurze przetargowej – 13 251 303,83 PLN. Zaawansowanie realizacji przedmiotowego projektu na miesiąc listopad 2011 r. wynosi ponad 60 %.
31. Jaka datę należy przyjąć do uruchomienia kredytu, czy cały kredyt, w celu obliczenia ceny oferty?
Odpowiedź:
Uruchomienia kredytu do 15 grudnia 2011 r.
32. Czy kredyt będzie ciągniony w transzach, jeśli tak, to proszę o harmonogram ciągnienia: daty ciągnienia i kwoty.
Odpowiedź:
Nie. Kredyt winien wpłynąć na konto Zamawiającego do dnia 15 grudnia 2011 r.
w I transzy tj; 3.045.032,00 PLN zgodnie z zapisami w SiWZ.

Z uwagi na obszerny rozmiar załączników zostały one opublikowane w formie elektronicznej i są dostępna na stronie internetowej www.bip.bialapiska.pl w zakładce „przetargi”.

Pliki do pobrania:
Data powstania: sobota, 12 lis 2011 12:14
Data opublikowania: niedziela, 13 lis 2011 17:51
Data przejścia do archiwum: czwartek, 8 cze 2017 13:38
Opublikował(a): Administrator
Zaakceptował(a): Administrator
Artykuł był czytany: 115625 razy