Ogłoszenie o przetargu nieograniczonym
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Przywróćmy Dzieciom uśmiech – modernizacja placu zabaw w Białej Piskiej
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącego placu zabaw zlokalizowanego przy ulicy Dolnej w Białej Piskiej na działce o nr 172/2. Modernizacja ma na celu przywrócenie obiektowi charakteru sportowo-rekreacyjnego przeznaczonego głównie dla dzieci w wieku od 3 do 14 lat.
Zakres prac obejmuje:
1.Demontaż konstrukcji huśtawek i słupów z koszami do mini koszykówki.
2.Remont istniejącego ogrodzenia oraz uzupełnienie brakującego tynku istniejącej podmurówki.
3.Przygotowanie nawierzchni placu do wymogów bezpieczeństwa – pokrycie piaskiem.
4.Wymianę drewnianych siedzisk istniejących ławek.
5.Ułożenie kostki brukowej.
6.Montaż nowych urządzeń zabawowych, sportowych oraz wyposażenia.
Wyszczególnienie urządzeń zabawowych oraz wyposażenia:
a)Sprężynowiec - szt. 3
b)Huśtawka wagowa -szt. 2
c)Huśtawka podwójna - szt. 3
d)Karuzela trójramienna - szt. 1
e)Zjazd linowy - szt. 1
f)Drążek do akrobacji - szt. 1
g)Kosz na śmieci - szt. 3
h)Tablica informacyjna - szt. 1
i)Ławka na stelażu betonowym z oparciem - szt. 2
j)Słupki do siatkówki i siatka - szt. 1
k)Zestaw zabawowy duży -szt. 1
l)Bramka do piłki nożnej - kpl. 2
m)Obrzeża typu palisada o wysokości 20 cm. - 130 mb.
n)Kostka betonowa „Polbruk” - 30.75 m²
o)Piaskownica sześciokątna - szt. 1
Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanym placu zabaw dla dzieci powinny spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa „B” i atesty a także spełniać wymogi norm polskich i UE. Elementy metalowe powinny być zabezpieczone przed korozją a elementy drewniane, które mają kontakt z ziemią, muszą być zaimpregnowane zgodnie z polskimi normami. Otoczenie urządzeń powinno mieć strefy ochronne bezpieczeństwa wykonane zgodnie z opisami przy atestach dla poszczególnych typów urządzeń.
Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonanie przedmiotu umowy, niezależnie od rękojmi. W przypadku udzielenia przez dostawców urządzeń zastosowanych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia gwarancji dłuższej niż 36 miesięcy, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na taki okres jak dostawca tych urządzeń.
Dokładne informacje są zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej - w pokoju nr 3 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z p. Sławomirem Słonawskim - Inspektorem Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy (tel. 0 87 424-13-67)
Zakres prac obejmuje:
1.Demontaż konstrukcji huśtawek i słupów z koszami do mini koszykówki.
2.Remont istniejącego ogrodzenia oraz uzupełnienie brakującego tynku istniejącej podmurówki.
3.Przygotowanie nawierzchni placu do wymogów bezpieczeństwa – pokrycie piaskiem.
4.Wymianę drewnianych siedzisk istniejących ławek.
5.Ułożenie kostki brukowej.
6.Montaż nowych urządzeń zabawowych, sportowych oraz wyposażenia.
Wyszczególnienie urządzeń zabawowych oraz wyposażenia:
a)Sprężynowiec - szt. 3
b)Huśtawka wagowa -szt. 2
c)Huśtawka podwójna - szt. 3
d)Karuzela trójramienna - szt. 1
e)Zjazd linowy - szt. 1
f)Drążek do akrobacji - szt. 1
g)Kosz na śmieci - szt. 3
h)Tablica informacyjna - szt. 1
i)Ławka na stelażu betonowym z oparciem - szt. 2
j)Słupki do siatkówki i siatka - szt. 1
k)Zestaw zabawowy duży -szt. 1
l)Bramka do piłki nożnej - kpl. 2
m)Obrzeża typu palisada o wysokości 20 cm. - 130 mb.
n)Kostka betonowa „Polbruk” - 30.75 m²
o)Piaskownica sześciokątna - szt. 1
Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanym placu zabaw dla dzieci powinny spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać certyfikaty bezpieczeństwa „B” i atesty a także spełniać wymogi norm polskich i UE. Elementy metalowe powinny być zabezpieczone przed korozją a elementy drewniane, które mają kontakt z ziemią, muszą być zaimpregnowane zgodnie z polskimi normami. Otoczenie urządzeń powinno mieć strefy ochronne bezpieczeństwa wykonane zgodnie z opisami przy atestach dla poszczególnych typów urządzeń.
Wykonawca udzieli gwarancji na okres 36 miesięcy na wykonanie przedmiotu umowy, niezależnie od rękojmi. W przypadku udzielenia przez dostawców urządzeń zastosowanych przy wykonaniu przedmiotu zamówienia gwarancji dłuższej niż 36 miesięcy, Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na taki okres jak dostawca tych urządzeń.
Dokładne informacje są zawarte w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej - w pokoju nr 3 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z p. Sławomirem Słonawskim - Inspektorem Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy (tel. 0 87 424-13-67)
Pliki do pobrania:
- SIWZ (pdf) 25 kwi 2008 14:40 0,12 MB
- załącznik 1 wzór oferty (pdf) 25 kwi 2008 14:41 0,05 MB
- załącznik 2 oświadczenie (pdf) 25 kwi 2008 14:42 0,04 MB
- załącznik 3 wykaz sprzetu (pdf) 25 kwi 2008 14:42 0,04 MB
- załącznik 4 wykaz osób (pdf) 25 kwi 2008 14:42 0,05 MB
- załącznik 5 projekt umowy (pdf) 25 kwi 2008 14:52 0,07 MB
- załącznik 6 przedmiar i kosztorys (pdf) 25 kwi 2008 14:52 0,13 MB
- załącznik 7a dokumentacja cz. opisowa (pdf) 25 kwi 2008 14:53 0,05 MB
- zalącznik 7b dokumentacja cz. graficzna (pdf) 25 kwi 2008 14:55 2,82 MB