BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE BURMISTRZA BIAŁEJ PISKIEJ

o naborze na wolne stanowisko podinspektora ds. planowania przestrzennego
1. Wymagania niezbędne
● wykształcenie wyższe albo podyplomowe
z zakresu planowania przestrzennego,
● umiejętność obsługi komputera i aplikacji biurowych,
● obywatelstwo polskie, ukończony 18 rok życia, pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie w pełni z praw publicznych,
● stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na w/w stanowisku,
● niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie,
● znajomość ustaw: o samorządzie gminnym, prawo zamówień publicznych, prawo budowlane,
o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, gospodarka nieruchomościami.
2. Wymagania dodatkowe
● inne uprawnienia, dodatkowe świadectwa kwalifikacji, kursy, szkolenia lub certyfikaty, w tym z zakresu ochrony środowiska.
● znajomość procedur postępowania administracyjnego dotyczących planowania przestrzennego,
3. Wymagane dokumenty:
● list motywacyjny,
● cv z uwzględnieniem dokładnego przebiegu pracy,
● dokumenty potwierdzające wykształcenie tj. dyplom ukończenia uczelni wyższej, kserokopia zaświadczeń, certyfikatów, szkoleń itp.,
● dokumenty potwierdzające posiadany staż pracy – min. 2 lata ,
● oświadczenie osoby o niekaralności za przestępstwo popełnione umyślnie,
● zaświadczenie lekarskie o stanie zdrowia pozwalającym na wykonywanie zadań podinspektora ds. planowania przestrzennego.
4. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
● przygotowywanie decyzji z zakresu planowania przestrzennego,
● przygotowywanie decyzji z zakresu ochrony środowiska,
● podejmowanie czynności w związku
z opracowaniem studium i zmian do studium uwarunkowań i kierunków
zagospodarowania przestrzennego miasta,
● podejmowanie czynności w związku
z opracowaniem planu zagospodarowania przestrzennego miasta i zmian do planu.
● przygotowanie opinii dotyczących zgodności projektów podziału nieruchomości z planem,
● przygotowywanie i udzielanie informacji dotyczących przeznaczenia terenów zgodnie
z planem zagospodarowania przestrzennego - wypisy i wyrysy z planu zagospodarowania miasta oraz decyzji w sprawie warunków zabudowy,
● przygotowywanie decyzji w sprawie naliczania opłat lub wypłaty odszkodowań wynikających ze skutków uchwalenia planu zagospodarowania przestrzennego miasta.
● przestrzeganie przepisów ustaw związanych
wykonywanymi obowiązkami w szczególności:
- instrukcji kancelaryjnej,
- kodeksu postępowania administracyjnego,
- ustawy prawo zamówień publicznych,
- ustawy prawo budowlane,
- ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu
przestrzennym,
- ustawy o gospodarce nieruchomościami,
- przestrzeganie dyscypliny pracy oraz
zachowanie tajemnicy służbowej,
● współpraca w ramach ustalonych obowiązków służbowych z komórkami Urzędu Miejskiego
i gminnymi jednostkami organizacyjnymi w zakresie przepływu informacji niezbędnych do prawidłowej realizacji zadań.
5. Termin i miejsce składania dokumentów:
Termin złożenia ofert upływa z dniem 21 października 2008 r. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane. Oferty należy złożyć w sekretariacie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej. Ofertę należy złożyć osobiście lub za pośrednictwem poczty
i oznakować w następujący sposób: „Oferta złożona w postępowaniu rekrutacyjnym na stanowisko podinspektora ds. planowania przestrzennego”.
Wymagane dokumenty: list motywacyjny, CV powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926 ze zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1990 r. o pracownikach samorządowych (jt. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 ze zm.).
6. Przewidywany termin rozpatrzenia ofert:
Oferty pod względem formalnym zostaną rozpatrzone w ciągu 3 dni od upływu terminu na złożenie ofert. Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną powiadomieni o miejscu i terminie rozmowy kwalifikacyjnej z co najmniej 3 dniowym wyprzedzeniem.
7. Ogłoszenie o wyniku postępowania rekrutacyjnego:
Wyniki zostaną upublicznione w ciągu 14 dni od zakończenia procedury naboru na tablicy informacyjnej urzędu oraz w Biuletynie Informacji Publicznej.

Data powstania: wtorek, 7 paź 2008 14:01
Data opublikowania: wtorek, 7 paź 2008 14:06
Data przejścia do archiwum: środa, 21 mar 2018 14:43
Opublikował(a): Krystyna Marcińczyk
Zaakceptował(a): Krystyna Marcińczyk
Artykuł był czytany: 2795 razy