BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu

Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w obiektach gminnych Gminy Biała Piska
Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem stolarki okiennej i drzwi balkonowych PCV wraz z obróbką glifów w obiektach gminnych Gminy Biała Piska zgodnie z wykazem stolarki okiennej i balkonowej oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres zamówienia obejmuje demontaż starych okien, dostawę
i montaż okien i drzwi balkonowych PCV o następujących parametrach technicznych:
- Profil pięciokomorowy;
- Profil ramy o grubości min. 70 mm;
- Grubość ścianek zewnętrznych profili głównych powinna wynosić 3 mm + 0,2 mm zgodnie z Aprobatą Techniczną;
- Uszczelnienie podwójne;
- Współczynnik infiltracji powietrza „a” okna – rozszczelnionego – 0,5< a<1,0; Systemowy profil podparapetowy umożliwiający szczelne zamontowanie parapetu wewnętrznego i zewnętrznego;
- Okucie obwiedniowe z funkcją mikrowentylacji;
- Elementy umożliwiające regulację skrzydła w trzech” osiach położenia;
- Płynna regulacja docisku skrzydła;
- Współczynnik izolacyjności akustycznej okna o min. Rw=30dB;
- Oferowane okna powinny być wykonane z profili PCV zakwalifikowanych materiałów niezapalnych spełniających współczynniki „iśr ”=0 „cśr ” < 1;
- Szklenie termoizolacyjne o WSP. Min. K=1,0W/m²K;
- Ważna Aprobata Techniczna ITB na oferowane okna;
- Ważny certyfikat zgodności ITB na oferowane okna;
- Ważna ocena higieniczna dopuszczająca wyrób do stosowania w budownictwie.

Nową stolarkę okienną należy wykonać z zachowaniem proporcji, podziału konstrukcji, ilości skrzydeł, szczeblin.
3.2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: wykaz stolarki okiennej i balkonowej oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 3 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z Panem Markiem Romanowskim – Inspektorem Referatu Robót Publicznych i Gospodarki Komunalnej. Tel. (0 87) 425-90-34


Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 9 wrz 2008 14:41
Data opublikowania: wtorek, 9 wrz 2008 15:04
Data przejścia do archiwum: czwartek, 8 cze 2017 12:06
Opublikował(a): Eleonora Jagier
Zaakceptował(a): Sławomir Słonawski
Artykuł był czytany: 3450 razy