BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu.

„Dostawa i wymiana stolarki okiennej i drzwi balkonowych w obiektach gminnych Gminy Biała Piska”
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa z montażem stolarki okiennej i drzwi balkonowych PCV wraz z obróbką glifów w obiektach gminnych Gminy Biała Piska zgodnie z wykazem stolarki okiennej i balkonowej oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót. Zakres zamówienia obejmuje demontaż starych okien, dostawę i montaż okien i drzwi balkonowych PCV o następujących parametrach technicznych:
• Profil minimum pięciokomorowy;
• Profil ramy o grubości min. 70 mm;
• Grubość ścianek zewnętrznych profili głównych powinna wynosić 3 mm + 0,2 mm zgodnie z Aprobatą Techniczną;
• Uszczelnienie podwójne;
• Współczynnik infiltracji powietrza „a” okna – rozszczelnionego – 0,5 < a < 1,0;
• Systemowy profil podparapetowy umożliwiający szczelne zamontowanie parapetu wewnętrznego i zewnętrznego;
• Okucie obwiedniowe z funkcją mikrowentylacji;
• Elementy umożliwiające regulację skrzydła w trzech osiach położenia;
• Płynna regulacja docisku skrzydła;
• Współczynnik izolacyjności akustycznej okna o min. Rw=32dB;
• Oferowane okna powinny być wykonane z profili PCV zakwalifikowanych materiałów niezapalnych spełniających współczynniki „iśr ”=0 „cśr ” < 1;
• Szklenie termoizolacyjne o wsp . min. K=1,0W/m²K;
• Ważna Aprobata Techniczna ITB na oferowane okna;
• Ważny certyfikat zgodności ITB na oferowane okna;
• Ważna ocena higieniczna dopuszczająca wyrób do stosowania w budownictwie.
Nową stolarkę okienną należy wykonać z zachowaniem proporcji, podziału konstrukcji, ilości skrzydeł, szczeblin.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: wykaz stolarki okiennej i balkonowej oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót.
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z Panem Markiem Romanowskim - p.o. kierownika Referatu Robót Publicznych i Gospodarki Komunalnej Tel. (0 87) 425-90-34
Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 23 lis 2009 14:31
Data opublikowania: poniedziałek, 23 lis 2009 15:17
Data przejścia do archiwum: czwartek, 8 cze 2017 12:12
Opublikował(a): Eleonora Jagier
Zaakceptował(a): Sławomir Słonawski
Artykuł był czytany: 160068 razy