Ogłoszenie o przetargu
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Dostawa paliwa – etyliny bezołowiowej 95 i 98, oleju napędowego oraz olejów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Zadanie 1 – dostawa etyliny bezołowiowej 95.
Zadanie 2 – dostawa etyliny bezołowiowej 98.
Zadanie 3 – dostawa oleju napędowego.
Zadanie 4 – dostawa olejów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa – etyliny bezołowiowej 95 i 98 , oleju napędowego oraz olejów dla potrzeb Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Zadanie 1 - Paliwo – etylina bezołowiowa PB 95 – 5 100 l - powinna spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 2 - bezołowiowa PB 98 – 500 l - powinna spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 3 - Olej napędowy - 20 250 l – powinien spełniać normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 4 - Oleje:
Nr 1 – hydrauliczny HYDROL – HL 46 – 50 l. w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp – przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia siły oraz układach napędu i sterowania hydraulicznego. Stosowany w urządzeniach hydraulicznych z napędem hydrostatycznym, w których występują wysokie temperatury pracy, wymagane są dobre własności przeciw zużyciowe i antykorozyjne ze względu na dostęp wody. Produkt Lepkość kin. w 40°C, mm2/s. Odporność na pienienie.
Nr 2 SUPEROL CB 30 – 110 l. w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp przeznaczony jest do silników wysokoprężnych różnych typów, doładowanych i wysoko doładowanych, pracujących przy małych i dużych obciążeniach. Zalecany jest również do silników wyeksploatowanych
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C (mm2/s) min. – 14,3
- wskaźnik lepkości min – 132
- temperatura płynięcia , max (°C) – 27
- temperatura zapłonu COCV. nin.(°C) – 230
- TBN (mg KOH/g) – 12,0
Nr 3 – LOTOS DISEL 15W/40 – 100 l. w pięciolitrowych opakowaniach “ lub równoważne “ zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp.
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C ( mm2/s, c St.) min. – 13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min – 130
- temperatura płynięcia , max (°C) – 27
- temperatura zapłonu COCV, nin.(°C) – 215
Nr 4 – LOTOS MINERALNY – 22 l. w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C MM 2/s, c St.) min. -13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min. – 130
- temperatura płynięcia max (°C) – 36
- temperatura zapłonu COCV, nin.(°C) – 230
Nr 5 – HIPOL 6 GL 480w – 10 l. w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Stosowany do smarowania przekładni ciągników rolniczych. Może być również stosowany do układów hydrauliki siłowej ciągników i maszyn współpracujących / np. ładowarka, przyczepa – wywrotka /.
- lepkość kinematyczna w 100° C (mm 2/s, c St. ) min. – 8,5 – 12
- temperatura płynięcia, max COCV, min. (°C ) - - 30
- temperatura zapłonu COCV, nin.(°C) – 207
Nr 6 – MIXSOL S – 50 l. – w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne „ zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Olej przeznaczony do dwusuwowych silników z zapłonem iskrowym smarowanych systemem mieszankowym. Olej powinien posiadać dobre własności myjąco – dyspergujące, co ogranicza powstawanie nagarów, osadów itp. powinien posiadać niska temperaturę płynięcia oleju pozwalającego użytkować go w trudnych warunkach eksploatacji, powinien posiadać dobre właściwości antykorozyjne.
Nr 7 – SPECJAL SD 20W/40 – 5 l. – w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. – wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do stosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych pracujących przy umiarkowanych i wysokich obciążeniach cieplnych i mechanicznych, w których producent zaleca stosowanie olejów klasy SD lub niższych.
- powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 20W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C ( mm2/s, c St. ) min. – 15,0
- wskaźnik lepkości min. – 135
- temperatura płynięcia max ( ° C ) – 238
- TBN ( mg KOH/g ) – 5,0
Nr 8 – LUX 10 – 50 l. – w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne „ zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp. Olej silnikowy bez dodatków uszlachetniających / może zawierać depresatory obniżające temperaturę płynięcia /. Stosuje się go w urządzeniach nie wymagających uszlachetnionego oleju.
- lepkość kinematyczna w 100° C ( mm2/s. c St. ) min. – 10,9
- wskaźnik lepkości min. – 91
- temperatura płynięcia max (°C ) – 10
- temperatura zapłonu COCV, nin. ( °C ) – 230
Nr 9 – TURDUS SEISYNTETIC CF 10W40 – 30 l. – w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne „ zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Olej silnikowy zaliczany do grupy XHPDO. Przeznaczony do smarowania wysoko obciążeniowych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i turbo doładowaniem.
- powinien spełniać klasę lepkości SAE, przynajmniej - 10W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C ( mm2/s, c St. ) min. – 14,1
- wskaźnik lepkości min. – 136
- temperatura płynięcia . max (°C) – 36
- temperatura zapłonu COCV. nin. ( °C 0 – 210 - TBN ( mg KOH/ g ) – 236
Nr 10 – PILOXSOL – ECO - 50 L. - w 5 litrowych opakowaniach
Nr 11 – SPECJAL 2T / zielony/ - 18 litry - w 100 gramowych opakowaniach
Nr 12 – SPECJAL 2T / czerwony/ - 10 litry - w 100 gramowych opakowaniach
Nr 13 - PŁYN HAMULCOWY R -3 – 5 l. – w 0,5 litra opakowaniach
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się Panem Sławomirem Słonawskim - Kierownikiem Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy Tel. (0 87) 424-13-67.
Zadanie 1 - Paliwo – etylina bezołowiowa PB 95 – 5 100 l - powinna spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 2 - bezołowiowa PB 98 – 500 l - powinna spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 3 - Olej napędowy - 20 250 l – powinien spełniać normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 4 - Oleje:
Nr 1 – hydrauliczny HYDROL – HL 46 – 50 l. w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp – przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia siły oraz układach napędu i sterowania hydraulicznego. Stosowany w urządzeniach hydraulicznych z napędem hydrostatycznym, w których występują wysokie temperatury pracy, wymagane są dobre własności przeciw zużyciowe i antykorozyjne ze względu na dostęp wody. Produkt Lepkość kin. w 40°C, mm2/s. Odporność na pienienie.
Nr 2 SUPEROL CB 30 – 110 l. w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp przeznaczony jest do silników wysokoprężnych różnych typów, doładowanych i wysoko doładowanych, pracujących przy małych i dużych obciążeniach. Zalecany jest również do silników wyeksploatowanych
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C (mm2/s) min. – 14,3
- wskaźnik lepkości min – 132
- temperatura płynięcia , max (°C) – 27
- temperatura zapłonu COCV. nin.(°C) – 230
- TBN (mg KOH/g) – 12,0
Nr 3 – LOTOS DISEL 15W/40 – 100 l. w pięciolitrowych opakowaniach “ lub równoważne “ zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp.
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C ( mm2/s, c St.) min. – 13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min – 130
- temperatura płynięcia , max (°C) – 27
- temperatura zapłonu COCV, nin.(°C) – 215
Nr 4 – LOTOS MINERALNY – 22 l. w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C MM 2/s, c St.) min. -13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min. – 130
- temperatura płynięcia max (°C) – 36
- temperatura zapłonu COCV, nin.(°C) – 230
Nr 5 – HIPOL 6 GL 480w – 10 l. w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Stosowany do smarowania przekładni ciągników rolniczych. Może być również stosowany do układów hydrauliki siłowej ciągników i maszyn współpracujących / np. ładowarka, przyczepa – wywrotka /.
- lepkość kinematyczna w 100° C (mm 2/s, c St. ) min. – 8,5 – 12
- temperatura płynięcia, max COCV, min. (°C ) - - 30
- temperatura zapłonu COCV, nin.(°C) – 207
Nr 6 – MIXSOL S – 50 l. – w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne „ zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Olej przeznaczony do dwusuwowych silników z zapłonem iskrowym smarowanych systemem mieszankowym. Olej powinien posiadać dobre własności myjąco – dyspergujące, co ogranicza powstawanie nagarów, osadów itp. powinien posiadać niska temperaturę płynięcia oleju pozwalającego użytkować go w trudnych warunkach eksploatacji, powinien posiadać dobre właściwości antykorozyjne.
Nr 7 – SPECJAL SD 20W/40 – 5 l. – w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. – wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do stosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych pracujących przy umiarkowanych i wysokich obciążeniach cieplnych i mechanicznych, w których producent zaleca stosowanie olejów klasy SD lub niższych.
- powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 20W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C ( mm2/s, c St. ) min. – 15,0
- wskaźnik lepkości min. – 135
- temperatura płynięcia max ( ° C ) – 238
- TBN ( mg KOH/g ) – 5,0
Nr 8 – LUX 10 – 50 l. – w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne „ zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp. Olej silnikowy bez dodatków uszlachetniających / może zawierać depresatory obniżające temperaturę płynięcia /. Stosuje się go w urządzeniach nie wymagających uszlachetnionego oleju.
- lepkość kinematyczna w 100° C ( mm2/s. c St. ) min. – 10,9
- wskaźnik lepkości min. – 91
- temperatura płynięcia max (°C ) – 10
- temperatura zapłonu COCV, nin. ( °C ) – 230
Nr 9 – TURDUS SEISYNTETIC CF 10W40 – 30 l. – w pięciolitrowych opakowaniach „ lub równoważne „ zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Olej silnikowy zaliczany do grupy XHPDO. Przeznaczony do smarowania wysoko obciążeniowych silników wysokoprężnych o dużej mocy bez i turbo doładowaniem.
- powinien spełniać klasę lepkości SAE, przynajmniej - 10W/40
- lepkość kinematyczna w 100° C ( mm2/s, c St. ) min. – 14,1
- wskaźnik lepkości min. – 136
- temperatura płynięcia . max (°C) – 36
- temperatura zapłonu COCV. nin. ( °C 0 – 210 - TBN ( mg KOH/ g ) – 236
Nr 10 – PILOXSOL – ECO - 50 L. - w 5 litrowych opakowaniach
Nr 11 – SPECJAL 2T / zielony/ - 18 litry - w 100 gramowych opakowaniach
Nr 12 – SPECJAL 2T / czerwony/ - 10 litry - w 100 gramowych opakowaniach
Nr 13 - PŁYN HAMULCOWY R -3 – 5 l. – w 0,5 litra opakowaniach
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się Panem Sławomirem Słonawskim - Kierownikiem Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy Tel. (0 87) 424-13-67.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 12 gru 2012 14:07 0,17 MB
- Załącznik Nr 1 (doc) 12 gru 2012 14:08 0,03 MB
- Załącznik Nr 1a (doc) 12 gru 2012 14:08 0,03 MB
- Załącznik Nr 1b (doc) 12 gru 2012 14:08 0,04 MB
- Załącznik Nr 2 (doc) 12 gru 2012 14:08 0,03 MB
- Załącznik Nr 3 (doc) 12 gru 2012 14:08 0,03 MB
- Załącznik Nr 4 (doc) 12 gru 2012 14:08 0,03 MB
- Załącznik Nr 5 (doc) 12 gru 2012 14:09 0,06 MB