Ogłoszenie o przetargu
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Dostawa paliwa – etyliny bezołowiowej 95 i 98, oleju napędowego oraz olejów
na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
Zadanie 1 – dostawa etyliny bezołowiowej 95.
Zadanie 2 – dostawa etyliny bezołowiowej 98.
Zadanie 3 – dostawa oleju napędowego.
Zadanie 4 – dostawa olejów.
Przedmiotem zamówienia jest dostawa paliwa – etyliny bezołowiowej 95 i 98, oleju napędowego oraz olejów na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery zadania:
Zadanie 1 – Paliwo – etylina bezołowiowa PB 95 – 7 500 l - powinno spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r.
w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 2 – Paliwo – etylina bezołowiowa PB 98– 1 700 l- powinno spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 3 – Olej napędowy- 24 000 l - powinien spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 4 – OLEJE:
Nr 1 – hydrauliczny HYDROL- HL 46 – 40 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp - przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia siły oraz układach napędu i sterowania hydraulicznego. Stosowany w urządzeniach hydraulicznych z napędem hydrostatycznym, w których występują wysokie temperatury pracy, wymagane są dobre własności przeciwzużyciowe i antykorozyjne ze względu na dostęp wody. Produkt lepkość kin. w 40°C, mm2/s. Odporność na pienienie.
Nr 2 – SUPEROL CB 30– 100 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp przeznaczony jest do silników wysokoprężnych różnych typów, doładowanych i wysoko doładowanych, pracujących przy małych i dużych obciążeniach. Zalecany jest również do silników wyeksploatowanych
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinetyczna w 100°C (mm2/s) min. – 14,3
- wskaźnik lepkości min – 132
- temperatura płynięcia , max (°C) – 27
- temperatura zapłonu COCV. min.(°C) – 230
- TBN (mg KOH/g) – 12,0
Nr 3 – LOTOS DIESEL 15W/40 – 100 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny“ zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp.
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinetyczna w 100°C ( mm2/s, c St.) min. – 13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min – 130
- temperatura płynięcia , max (°C) – 27
- temperatura zapłonu COCV, min.(°C) – 215
Nr 4 – LOTOS mineralny – 25 l . (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny”
zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinetyczna w 100°C MM 2/s, c St.) min. -13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min. – 130
- temperatura płynięcia max (°C) – 36
- temperatura zapłonu COCV, min.(°C) – 230
Nr 5 – HIPOL 6 GL 4 80w – 10 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny”
zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Stosowany do smarowania przekładni ciągników
rolniczych. Może być również stosowany do układów hydrauliki siłowej ciągników i maszyn współpracujących / np. ładowarka, przyczepa – wywrotka /.
- lepkość kinetyczna w 100°C (mm 2/s, c St. )min. – 8,5 – 12
- temperatura płynięcia, max COCV, min. (°C ) - - 30
- temperatura zapłonu COCV, min.(°C) – 207
Nr 6 – MIXOL S – 45 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny”
zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Olej przeznaczony do dwusuwowych silników z zapłonem iskrowym smarowanych systemem mieszankowym. Olej powinien posiadać dobre własności myjąco – dyspergujące, co ogranicza powstawanie nagarów, osadów itp. powinien posiadać niską temperaturę płynięcia oleju pozwalającego użytkować go
w trudnych warunkach eksploatacji, powinien posiadać dobre właściwości antykorozyjne.
Nr 7 – SPECJAL SD 20W/40 - 5 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie
z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. – wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do stosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych pracujących przy umiarkowanych i wysokich obciążeniach cieplnych i mechanicznych, w których producent zaleca stosowanie olejów klasy SD lub niższych.
- powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 20W/40
- lepkość kinetyczna w 100°C ( mm2/s, c St. ) min. – 15,0
- wskaźnik lepkości min. – 135
- temperatura płynięcia max ( ° C ) – 238
- TBN ( mg KOH/g ) – 5,0
Nr 8 – LUX10 - 30 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp. Olej silnikowy bez dodatków uszlachetniających / może zawierać depresatory obniżające temperaturę płynięcia / Stosuje się go w urządzeniach nie wymagających uszlachetnionego oleju.
- lepkość kinetyczna w 100°C ( mm2/s. c St. ) min. – 10,9
- wskaźnik lepkości min. – 91
- temperatura płynięcia max (°C ) – 10
- temperatura zapłonu COCV, min. ( °C ) – 230
Nr 9 – SUPEROL ALANDA 15W/40 - 10 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
- lepkość kinetyczna w 100°C ( mm2/s, c St. ) min. – 13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min. – 130
- temperatura płynięcia . max (°C) – 24
- temperatura zapłonu COCV. min. ( °C 0 – 210
- TBN ( mg KOH/ g ) – 2,5
Nr 10 – PILOXSOL – ECO - 20 l. – (w 5 litrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
Nr 11 – SPECJAL 2T / zielony/ - 15 litrów – (w 100 gramowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
Nr 12 – SPECJAL 2T / czerwony/ - 7 litrów – (w 100 gramowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
Nr 13 - PŁYN HAMULCOWY R -3 – 5 l. – (w 0,5 litra opakowaniach) – „ lub równoważny”.
Występujące nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych zgodnie
z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy wielkości dostaw opisanego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw paliw. Zakupy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania olejów i tankowania pojazdów na terenie miasta Biała Piska (pkt. 7 załącznika nr 1- „oferta przetargowa”).
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z Panem Gerardem Marchwickim – Inspektorem Referatu Organizacyjnego - tel. (0-87) 424-13-60
Przedmiot zamówienia podzielony jest na cztery zadania:
Zadanie 1 – Paliwo – etylina bezołowiowa PB 95 – 7 500 l - powinno spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r.
w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 2 – Paliwo – etylina bezołowiowa PB 98– 1 700 l- powinno spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 3 – Olej napędowy- 24 000 l - powinien spełniać polskie normy oraz standardy zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 grudnia 2008 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2008 r. Nr 221 poz. 1441).
Zadanie 4 – OLEJE:
Nr 1 – hydrauliczny HYDROL- HL 46 – 40 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp - przeznaczony do stosowania w układach przeniesienia siły oraz układach napędu i sterowania hydraulicznego. Stosowany w urządzeniach hydraulicznych z napędem hydrostatycznym, w których występują wysokie temperatury pracy, wymagane są dobre własności przeciwzużyciowe i antykorozyjne ze względu na dostęp wody. Produkt lepkość kin. w 40°C, mm2/s. Odporność na pienienie.
Nr 2 – SUPEROL CB 30– 100 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp przeznaczony jest do silników wysokoprężnych różnych typów, doładowanych i wysoko doładowanych, pracujących przy małych i dużych obciążeniach. Zalecany jest również do silników wyeksploatowanych
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinetyczna w 100°C (mm2/s) min. – 14,3
- wskaźnik lepkości min – 132
- temperatura płynięcia , max (°C) – 27
- temperatura zapłonu COCV. min.(°C) – 230
- TBN (mg KOH/g) – 12,0
Nr 3 – LOTOS DIESEL 15W/40 – 100 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny“ zgodnie z art. 29 ust 3 ustawy pzp.
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinetyczna w 100°C ( mm2/s, c St.) min. – 13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min – 130
- temperatura płynięcia , max (°C) – 27
- temperatura zapłonu COCV, min.(°C) – 215
Nr 4 – LOTOS mineralny – 25 l . (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny”
zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
Powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 15W/40
- lepkość kinetyczna w 100°C MM 2/s, c St.) min. -13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min. – 130
- temperatura płynięcia max (°C) – 36
- temperatura zapłonu COCV, min.(°C) – 230
Nr 5 – HIPOL 6 GL 4 80w – 10 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny”
zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Stosowany do smarowania przekładni ciągników
rolniczych. Może być również stosowany do układów hydrauliki siłowej ciągników i maszyn współpracujących / np. ładowarka, przyczepa – wywrotka /.
- lepkość kinetyczna w 100°C (mm 2/s, c St. )min. – 8,5 – 12
- temperatura płynięcia, max COCV, min. (°C ) - - 30
- temperatura zapłonu COCV, min.(°C) – 207
Nr 6 – MIXOL S – 45 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny”
zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Olej przeznaczony do dwusuwowych silników z zapłonem iskrowym smarowanych systemem mieszankowym. Olej powinien posiadać dobre własności myjąco – dyspergujące, co ogranicza powstawanie nagarów, osadów itp. powinien posiadać niską temperaturę płynięcia oleju pozwalającego użytkować go
w trudnych warunkach eksploatacji, powinien posiadać dobre właściwości antykorozyjne.
Nr 7 – SPECJAL SD 20W/40 - 5 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie
z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. – wielosezonowy olej silnikowy przeznaczony do stosowania w czterosuwowych silnikach benzynowych pracujących przy umiarkowanych i wysokich obciążeniach cieplnych i mechanicznych, w których producent zaleca stosowanie olejów klasy SD lub niższych.
- powinien spełniać klasę lepkości SAE przynajmniej – 20W/40
- lepkość kinetyczna w 100°C ( mm2/s, c St. ) min. – 15,0
- wskaźnik lepkości min. – 135
- temperatura płynięcia max ( ° C ) – 238
- TBN ( mg KOH/g ) – 5,0
Nr 8 – LUX10 - 30 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy pzp. Olej silnikowy bez dodatków uszlachetniających / może zawierać depresatory obniżające temperaturę płynięcia / Stosuje się go w urządzeniach nie wymagających uszlachetnionego oleju.
- lepkość kinetyczna w 100°C ( mm2/s. c St. ) min. – 10,9
- wskaźnik lepkości min. – 91
- temperatura płynięcia max (°C ) – 10
- temperatura zapłonu COCV, min. ( °C ) – 230
Nr 9 – SUPEROL ALANDA 15W/40 - 10 l (w pięciolitrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
- lepkość kinetyczna w 100°C ( mm2/s, c St. ) min. – 13,5 – 16,3
- wskaźnik lepkości min. – 130
- temperatura płynięcia . max (°C) – 24
- temperatura zapłonu COCV. min. ( °C 0 – 210
- TBN ( mg KOH/ g ) – 2,5
Nr 10 – PILOXSOL – ECO - 20 l. – (w 5 litrowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
Nr 11 – SPECJAL 2T / zielony/ - 15 litrów – (w 100 gramowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
Nr 12 – SPECJAL 2T / czerwony/ - 7 litrów – (w 100 gramowych opakowaniach) – „lub równoważny” zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy pzp.
Nr 13 - PŁYN HAMULCOWY R -3 – 5 l. – (w 0,5 litra opakowaniach) – „ lub równoważny”.
Występujące nazwy własne producentów lub wyrobów zostały użyte wyłącznie w celu wskazania założonego standardu. Zamawiający dopuszcza zastosowanie wyrobów równoważnych zgodnie
z art. 29 ust. 3 ustawy pzp. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia w trakcie realizacji umowy wielkości dostaw opisanego przedmiotu zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie wynikające ze zrealizowanych dostaw paliw. Zakupy będą realizowane sukcesywnie według potrzeb Zamawiającego.
Wykonawca zobowiązany jest do dostarczania olejów i tankowania pojazdów na terenie miasta Biała Piska (pkt. 7 załącznika nr 1- „oferta przetargowa”).
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z Panem Gerardem Marchwickim – Inspektorem Referatu Organizacyjnego - tel. (0-87) 424-13-60
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 16 gru 2010 13:43 0,17 MB
- załącznik 1 (doc) 16 gru 2010 13:43 0,03 MB
- załacznik 1a (doc) 16 gru 2010 13:44 0,03 MB
- załącznik 1b (doc) 16 gru 2010 13:44 0,04 MB
- załącznik 2 (doc) 16 gru 2010 13:44 0,03 MB
- załącznik 3 (doc) 16 gru 2010 13:45 0,03 MB
- załącznik 4 (doc) 16 gru 2010 13:45 0,06 MB