Ogłoszenie o przetargo
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Biała Piska w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.
3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Biała Piska w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.
I. Zakres konserwacji obejmuje:
1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym polegające na :
1) wykonywaniu min. raz w tygodniu oględzin oświetlenia ulicznego i parkowego w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii (wykaz ilości opraw oświetlenia ulicznego i parkowego stanowi załącznik nr 10);
2) wykonywaniu oględzin sieci oświetlenia ulicznego i parkowego oraz punktów pomiarowo – rozliczeniowych min. raz na kwartał, a także sporządzaniu protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który wykonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywaniu informacji faxem lub pocztą na adres Zamawiającego w terminie do 7 dni od zakończenia kwartału.
3) naprawie uszkodzonych:
- styków,
- połączeń,
- przewodów w oprawach i w słupach od oprawy do wnęki bezpiecznikowej,
- wnęk bezpiecznikowych,
- końcówek kabli itp.,
4) wymianie na koszt Wykonawcy uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego oraz parkowego, a w szczególności:
- bezpieczników, główek bezpieczników, podstaw do bezpieczników,
- styczników,
- fotorezystorów,
- źródeł światła (wymiana winna odbywać się w okresie załączonego oświetlenia – godziny wieczorne lub wczesno ranne),
- przekaźników zmierzchowych,
- opraw,
- wysięgników,
- przewodów na tablicach oświetleniowych,
- kondensatorów w oprawach świetlnych,
- dławików w oprawach oświetleniowych,
- wkładek topikowych we wnękach bezpiecznikowych na słupach,
- kloszy,
- kabli linii oświetleniowych stanowiących własność Gminy,
- zamknięć (drzwiczek) słupowych,
- opasek zabezpieczających,
- zegarów sterujących,
5) czyszczeniu opraw łącznie z kloszami oraz wnęk słupów oświetleniowych;
6) konserwacji szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych;
7) lokalizacji oraz awaryjnej naprawie uszkodzeń napowietrznej lub kablowej sieci oświetleniowej;
8) sprawdzaniu układów zapłonowych opraw;
9) poprawianiu opasek słupowych;
10) przestawianiu stref czasowych zegarów sterujących w obwodach oświetlenia;
11) pomiarze:
- rezystancji, izolacji kabli,
- napięć i obciążeń,
12) sprawdzania stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej urządzeń oświetlenia ulicznego;
13) zabezpieczaniu zagrożeń powstałych na skutek kataklizmów, wypadków drogowych oraz działań wandali w ramach pogotowia oświetleniowego – dwuosobowego zespołu wyposażonego w specjalistyczny sprzęt;
14) usuwanie wszelkich czynników grożących uszkodzeniem lub awarią urządzeń oświetleniowych.
2. Wymiana wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne, które dostarczy Zamawiający na podstawie kwartalnych protokołów oględzin w liczbie nieprzekraczającej połowy punktów świetlnych znajdujących się na terenie Gminy Biała Piska, w okresie obowiązywania umowy.
3. Usuwanie skutków działania wandali tj. uzupełnianie na koszt Wykonawcy brakujących lub zdewastowanych elementów oświetlania ulicznego i parkowego w okresie obowiązywania umowy. Koszt zakupu materiałów zniszczonego lub brakującego elementu pokrywa Zamawiający.
4. Zawieszenie i zdjęcie w terminie określonym przez zamawiającego elementów dekoracji świątecznych na terenie Gminy Biała Piska:
1) na słupach oświetleniowych w ilości nie przekraczającej 200 szt.
w miejscowościach: Biała Piska, Drygały, Bemowo Piskie, Kowalewo, Kumielsk,
Skarżyn, Świdry Kościelne;
2) przed Urzędem Miejskim w Białej Piskiej, ul. Pl. Adama Mickiewicza (dekoracja choinek).
5. Montaż w okresie wiosennym i demontaż w okresie jesiennym 3 szt. fontann pływających na stawie w Białej Piskiej.
6. Montaż zakupionych przez Zamawiającego zegarów sterujących -astronomicznych na terenie miasta i gminy w miarę potrzeb;
7. Konserwacja nowo wybudowanych punktów świetlnych w trakcie trwania umowy w ilości do 200 szt.
8. Wykonywanie przycinki konarów i gałęzi drzew w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym w pobliżu opraw oświetleniowych w celu zapewnienia skuteczności oświetlenia.
9. Pokrycie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za szkody związane
z wadliwym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego lub wyrządzone w związku
z wykonywaniem prac wchodzących w zakres usługi, wskutek ich niewłaściwego wykonania lub zaniechania wykonania.
II. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) zapewnienie całodobowego systemu przyjmowania informacji w sprawach funkcjonowania oświetlenia ulicznego i parkowego;
2) uiszczanie opłat wg aktualnej Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok w ramach realizacji umowy tj; Świadczenia usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Biała Piska w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.
3) dokonywanie zgłoszeń w Posterunkach Energetycznych dotyczących wykonania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w celu powiadomienia odbiorców, z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej w sposób określony w § 42 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623);
4) organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz przepisów BHP w zakresie przedmiotu zamówienia;
5) dokonywanie napraw urządzeń oświetlenia ulic i dróg zgodnie z harmonogramem przygotowanym w oparciu o protokół z oględzin, o którym mowa w dziale I ust. 1 pkt 2 w terminie 14 dni od daty sporządzenia protokołu z oględzin;
6) włączanie i wyłączanie oświetlenia ulic i dróg, sterowanego za pomocą zegarów sterujących, zgodnie z „Programem czasu świecenia oświetlenia ulicznego”;
7) uzyskanie wszelkich uzgodnień lub decyzji w związku z zajęciem pasa drogowego lub innych terenów przyległych w celu wykonywania naprawy urządzeń oświetlenia. Wszelkie koszty ponoszone w związku z powyższymi czynnościami pokrywa Wykonawca.
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
I. Zakres konserwacji obejmuje:
1. Sprawowanie nadzoru nad oświetleniem ulicznym i parkowym polegające na :
1) wykonywaniu min. raz w tygodniu oględzin oświetlenia ulicznego i parkowego w celu wykrywania uszkodzeń mechanicznych i awarii (wykaz ilości opraw oświetlenia ulicznego i parkowego stanowi załącznik nr 10);
2) wykonywaniu oględzin sieci oświetlenia ulicznego i parkowego oraz punktów pomiarowo – rozliczeniowych min. raz na kwartał, a także sporządzaniu protokołu oględzin i oceny stanu technicznego w oparciu, o który wykonywana będzie konserwacja poszczególnych urządzeń oraz przekazywaniu informacji faxem lub pocztą na adres Zamawiającego w terminie do 7 dni od zakończenia kwartału.
3) naprawie uszkodzonych:
- styków,
- połączeń,
- przewodów w oprawach i w słupach od oprawy do wnęki bezpiecznikowej,
- wnęk bezpiecznikowych,
- końcówek kabli itp.,
4) wymianie na koszt Wykonawcy uszkodzonych elementów oświetlenia ulicznego oraz parkowego, a w szczególności:
- bezpieczników, główek bezpieczników, podstaw do bezpieczników,
- styczników,
- fotorezystorów,
- źródeł światła (wymiana winna odbywać się w okresie załączonego oświetlenia – godziny wieczorne lub wczesno ranne),
- przekaźników zmierzchowych,
- opraw,
- wysięgników,
- przewodów na tablicach oświetleniowych,
- kondensatorów w oprawach świetlnych,
- dławików w oprawach oświetleniowych,
- wkładek topikowych we wnękach bezpiecznikowych na słupach,
- kloszy,
- kabli linii oświetleniowych stanowiących własność Gminy,
- zamknięć (drzwiczek) słupowych,
- opasek zabezpieczających,
- zegarów sterujących,
5) czyszczeniu opraw łącznie z kloszami oraz wnęk słupów oświetleniowych;
6) konserwacji szafek kablowych, oświetleniowych, tablic oświetleniowych;
7) lokalizacji oraz awaryjnej naprawie uszkodzeń napowietrznej lub kablowej sieci oświetleniowej;
8) sprawdzaniu układów zapłonowych opraw;
9) poprawianiu opasek słupowych;
10) przestawianiu stref czasowych zegarów sterujących w obwodach oświetlenia;
11) pomiarze:
- rezystancji, izolacji kabli,
- napięć i obciążeń,
12) sprawdzania stanu ochrony przeciwporażeniowej i przeciwpożarowej urządzeń oświetlenia ulicznego;
13) zabezpieczaniu zagrożeń powstałych na skutek kataklizmów, wypadków drogowych oraz działań wandali w ramach pogotowia oświetleniowego – dwuosobowego zespołu wyposażonego w specjalistyczny sprzęt;
14) usuwanie wszelkich czynników grożących uszkodzeniem lub awarią urządzeń oświetleniowych.
2. Wymiana wyeksploatowanych opraw oświetleniowych na nowe energooszczędne, które dostarczy Zamawiający na podstawie kwartalnych protokołów oględzin w liczbie nieprzekraczającej połowy punktów świetlnych znajdujących się na terenie Gminy Biała Piska, w okresie obowiązywania umowy.
3. Usuwanie skutków działania wandali tj. uzupełnianie na koszt Wykonawcy brakujących lub zdewastowanych elementów oświetlania ulicznego i parkowego w okresie obowiązywania umowy. Koszt zakupu materiałów zniszczonego lub brakującego elementu pokrywa Zamawiający.
4. Zawieszenie i zdjęcie w terminie określonym przez zamawiającego elementów dekoracji świątecznych na terenie Gminy Biała Piska:
1) na słupach oświetleniowych w ilości nie przekraczającej 200 szt.
w miejscowościach: Biała Piska, Drygały, Bemowo Piskie, Kowalewo, Kumielsk,
Skarżyn, Świdry Kościelne;
2) przed Urzędem Miejskim w Białej Piskiej, ul. Pl. Adama Mickiewicza (dekoracja choinek).
5. Montaż w okresie wiosennym i demontaż w okresie jesiennym 3 szt. fontann pływających na stawie w Białej Piskiej.
6. Montaż zakupionych przez Zamawiającego zegarów sterujących -astronomicznych na terenie miasta i gminy w miarę potrzeb;
7. Konserwacja nowo wybudowanych punktów świetlnych w trakcie trwania umowy w ilości do 200 szt.
8. Wykonywanie przycinki konarów i gałęzi drzew w zakresie uzgodnionym z Zamawiającym w pobliżu opraw oświetleniowych w celu zapewnienia skuteczności oświetlenia.
9. Pokrycie ewentualnych roszczeń odszkodowawczych za szkody związane
z wadliwym funkcjonowaniem oświetlenia ulicznego lub wyrządzone w związku
z wykonywaniem prac wchodzących w zakres usługi, wskutek ich niewłaściwego wykonania lub zaniechania wykonania.
II. Do obowiązków Wykonawcy należy także:
1) zapewnienie całodobowego systemu przyjmowania informacji w sprawach funkcjonowania oświetlenia ulicznego i parkowego;
2) uiszczanie opłat wg aktualnej Taryfy dla usług dystrybucji energii elektrycznej PGE Dystrybucja S.A. Oddział Białystok w ramach realizacji umowy tj; Świadczenia usług konserwacji oświetlenia ulicznego i parkowego na terenie Gminy Biała Piska w okresie od 01 stycznia 2014 r. do 31 grudnia 2016 r.
3) dokonywanie zgłoszeń w Posterunkach Energetycznych dotyczących wykonania prac związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, w celu powiadomienia odbiorców, z co najmniej pięciodniowym wyprzedzeniem o terminach i czasie planowanych przerw w dostarczaniu energii elektrycznej w sposób określony w § 42 pkt. 4 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 29 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623);
4) organizowanie i wykonywanie prac eksploatacyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami dotyczącymi eksploatacji urządzeń elektroenergetycznych, kwalifikacji personelu oraz przepisów BHP w zakresie przedmiotu zamówienia;
5) dokonywanie napraw urządzeń oświetlenia ulic i dróg zgodnie z harmonogramem przygotowanym w oparciu o protokół z oględzin, o którym mowa w dziale I ust. 1 pkt 2 w terminie 14 dni od daty sporządzenia protokołu z oględzin;
6) włączanie i wyłączanie oświetlenia ulic i dróg, sterowanego za pomocą zegarów sterujących, zgodnie z „Programem czasu świecenia oświetlenia ulicznego”;
7) uzyskanie wszelkich uzgodnień lub decyzji w związku z zajęciem pasa drogowego lub innych terenów przyległych w celu wykonywania naprawy urządzeń oświetlenia. Wszelkie koszty ponoszone w związku z powyższymi czynnościami pokrywa Wykonawca.
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 6 gru 2013 14:58 0,15 MB
- załącznik nr 1 (doc) 6 gru 2013 14:59 0,05 MB
- załącznik nr 2 (doc) 6 gru 2013 14:59 0,05 MB
- załącznik nr 3 (doc) 6 gru 2013 14:59 0,04 MB
- załacznik 4 (doc) 6 gru 2013 15:00 0,04 MB
- załącznik nr 5 (doc) 6 gru 2013 15:00 0,05 MB
- załącznik nr 6 (doc) 6 gru 2013 15:01 0,04 MB
- załącznik nr 7 (doc) 6 gru 2013 15:01 0,03 MB
- załącznik nr 8 (doc) 6 gru 2013 15:01 0,05 MB
- załącznik nr 9 (doc) 6 gru 2013 15:14 0,14 MB
- załącznik nr 10 (doc) 6 gru 2013 15:02 0,03 MB