OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA
Ogłoszenie nr 500077601-N-2017 z dnia 19-12-2017 r. Gmina Biała Piska: Udzielenie w 2017 roku kredytu długoterminowego w kwocie 3 249 318,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 622781-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
- 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Biała Piska, Krajowy numer identyfikacyjny 79067149000000, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 87 4241350, 4241363, e-mail sslonawski@bialapiska.pl, faks 874 241 351.
Adres strony internetowej (url): www.bip.bialapiska.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Udzielenie w 2017 roku kredytu długoterminowego w kwocie 3 249 318,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):
BiRG ZP.271.18.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
- Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredytu długoterminowego w kwocie 3 249 318,00 zł (słownie złotych: trzy miliony dwieście czterdzieści dziewięć tysięcy trzysta osiemnaście 00/100) na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. 2. Kredyt oprocentowany według zmiennej stopy procentowej: stopa procentowa ustalona w oparciu o stawkę WIBOR 1M. Wysokość stopy bazowej WIBOR 1M ustalana jest jako stawka średnia WIBOR dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego, poprzedzającego okres, w którym będzie obowiązywać. Do wyliczenia ceny należy przyjąć średnią stawkę dla terminu jednomiesięcznego z okresu jednego miesiąca kalendarzowego tj.: październik 2017 r. (WIBOR 1M - 1,66%). 3. Kredyt uruchomiony będzie jednorazowo (jedna transza) w okresie od 19 grudnia 2017 r. do 22 grudnia 2017 r. (maksymalnie w ciągu 4 dni roboczych od złożonej dyspozycji - wymóg Zamawiającego stanowi kryterium pozacenowe) po podpisaniu umowy i złożonej dyspozycji. 4. Kredyt będzie wykorzystywany do dnia 22 grudnia 2017 roku. 5. Wykorzystanie kredytu bezgotówkowo. 6. Termin spłaty rat kredytu od 31 marca 2023 roku do 31 grudnia 2026 roku w ratach kwartalnych płatnych na koniec kwartału w kwotach: a)od 31.03.2023 r. do 31.12.2023 r. – 100 000,00 zł /kwartalnie b)od 31.03.2024 r. do 30.09.2026 r. – 250 000,00 zł /kwartalnie c)31.12.2026 r. – 99 318,00 zł/ kwartalnie. 7. Termin spłaty odsetek od dnia uruchomienia kredytu w ratach miesięcznych płatnych na koniec miesiąca. 8. Zamawiający nie przewiduje pobierania przez Wykonawcę dodatkowych opłat i prowizji bankowych przy rozpatrzeniu, udzieleniu kredytu oraz w czasie trwania umowy. 8. Zabezpieczenie kredytu weksel własny in blanco. 9. Zamawiającemu przysługuje prawo przedterminowej spłaty kredytu w całości bądź części bez dodatkowych opłat i prowizji bankowych. 10. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany harmonogramu w okresie trwania umowy, bez ponoszenia dodatkowych opłat i prowizji. 11. Zamawiający zobowiązuje się do podpisania oświadczenia o poddaniu się egzekucji roszczeń Wykonawcy wynikających z umowy. 12. Zakłada się złożenie kontrasygnaty Skarbnika Gminy na dokumentach kredytowych (umowa kredytowa, weksel in blanco, deklaracja wystawcy weksla in blanco, oświadczenie o poddaniu się egzekucji). 13. Wszelkie rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą prowadzone w złotych polskich.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 66113000-5
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Udzielenie w 2017 roku kredytu długoterminowego w kwocie 3 249 318,00 zł na finansowanie planowanego deficytu oraz na spłatę wcześniej zaciągniętych kredytów. |
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017 Wartość bez VAT 721337.44 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert: 1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: nie
Nazwa wykonawcy: Warmińsko - Mazurski Bank Spółdzielczy w Białej Piskiej Oddział w Białej Piskiej tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 671147.34 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie IV.8) Informacje dodatkowe: |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.