Ogłoszenie o zamówieniu - dostawy
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Dostawa opału w sezonie grzewczym 2007/2008
Dostawa opału w sezonie grzewczym 2007/2008
Numer ogłoszenia: 168520 - 2007;
data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4239003, fax 087 4239003.
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału w sezonie grzewczym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału, dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w sezonie grzewczym 2007/2008, w postaci: -węgiel kamienny orzech w ilości 550 ton o kaloryczności 24 000 kJ/kg, zawartość popiołu
7-9%, zawartość siarki 0,6-0,8%. -miał węglowy
w ilości 900 ton o kaloryczności 22 000 kJ/kg, zawartość popiołu 9-12%, zawartość siarki
0,8-1,0%. -biomasa (trociny, zrębki drzewne)
w łącznej ilości 14 000 mp o wilgotności do 45 %. -olej opałowy lekki w ilości 20 000 litrów o wartości opałowej 43 000 kJ/kg .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00-7, 02.16.00.00-3, 23.12.21.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawineń
2. Posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24, ust. 1 i 2 pzp) 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach
i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego : Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Węgiel kamienny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -węgiel kamienny orzech w ilości 550 ton o kaloryczności 24 000 kJ/kg, zawartość popiołu 7-9%, zawartość siarki 0,6-0,8%. -miał węglowy w ilości 900 ton o kaloryczności 22 000 kJ/kg, zawartość popiołu 9-12%, zawartość siarki 0,8-1,0%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.11.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady drzewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -biomasa (trociny, zrębki drzewne) w łącznej ilości 14 000 mp o wilgotności do 45 %..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.16.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Olej opałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -olej opałowy lekki w ilości 20 000 litrów o wartości opałowej 43 000 kJ/kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
w Białej Piskiej
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
PRZEDMIOT ZAMÓWEINIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału w sezonie grzewczym 2007/2008 dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej.
CPV – 10121000-7 – węgiel kamienny
CPV – 02160000-3 – odpady drzewne
CPV – 23122100-9 – olej opałowy
TRYB POSTĘPOWANIA: przetarg nieograniczony
Dyrektor ZEC Sp. z o.o.
Jan Bąbka
Biała Piska, dn. 17 wrzesień 2007 r.
SPIS TREŚCI
Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została sporządzona na stronach od 1 do 25, w tym załączniki:
Nr 1 - formularz ofertowy str.11
Nr 2 - formularz cenowy str.13
Nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu str.14
Nr 4/a - wzór umowy dotyczy części I str.15 Nr 4/b - wzór umowy dotyczy części II str.18 Nr 4/c - wzór umowy dotyczy części III str.21
Nr 5 - wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw str. 24
Nr 6 - wykaz dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty str.25
I INFORMACJE OGÓLNE:
1. Zamawiający – nazwa i adres:
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska, województwo warmińsko – mazurskie
e-mail: zecbp@interia.pl
tel.: /0-87/ 4239 003
fax: /0-87/ 4239 003
2. Postępowanie prowadzone jest wg przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).
3. Niniejsze zamówienie zakwalifikowano do kategorii – dostawy.
II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału, dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
w sezonie grzewczym 2007/2008, w postaci:
- węgiel kamienny orzech w ilości 550 ton o kaloryczności 24 000 kJ/kg, zawartość popiołu 7-9%, zawartość siarki 0,6-0,8%.
- miał węglowy w ilości 900 ton
o kaloryczności 22 000 kJ/kg, zawartość popiołu
9-12%, zawartość siarki 0,8-1,0%.
- biomasa (trociny, zrębki drzewne)
w łącznej ilości 14 000 mp o wilgotności do 45 %.
- olej opałowy lekki w ilości 20 000 litrów o wartości opałowej 43 000 kJ/kg .
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości porozumiewania się droga elektroniczną.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
III TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin realizacji:
od dnia zawarcia umowy do 30.04.2008 roku
IV OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
5) W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie (konsorcja) powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania:
1) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnienia/nie spełnienia.
2) Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1.
V INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIŁU W POSTEPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty
i oświadczenia:
1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ);
2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 2 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Koncesję na obrót paliwami płynnymi (dotyczy części III – oferty na dostawę oleju opałowego);
5) Akceptację warunków umowy (załącznik Nr 4/a – dotyczy części I; załącznik Nr 4/b – dotyczy części II, załącznik Nr 4/c – dotyczy części III);
6) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. umowę konsorcjum lub umowę ramową spółki cywilnej – w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, przy czym umowa konsorcyjna powinna uwzględniać, co najmniej warunki określone w rozdziale IV).
2. W przypadku konsorcjum, każde
z przedsiębiorstw tworzące konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 2) i 3). W doniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia (art. 366 Kodeksu cywilnego).
3. Zamawiający w celu ułatwienia Wykonawcy kompletowania oferty załącza tabelę zawierająca zestawienie dokumentów, których złożenie jest wymagane w przedmiotowym postępowaniu (załącznik Nr 5).
4. Zasady składania ofert przez Wykonawcę z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji oraz, że nie ogłoszono upadłości – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
c) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
VI WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
VII ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę.
VIII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ);
2) wypełniony formularz cenowy (wg załącznika Nr 2/a, 2/b, 2/c do SIWZ w zależności od części);
3) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określone
w rozdziale V SIWZ;
2. Dokumenty składające się na ofertę, wymienione w pkt 1, mogą być przedstawione
w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego/(ych) przedstawiciela/(i) Wykonawcy.
3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
4. Oferta powinna być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę/(y) upoważnioną/(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz
i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
6. Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty (oraz w załącznikach do oferty) muszą być parafowane lub podpisane własnoręcznie przez osobę/(y) podpisującą/(e) ofertę. Parafka (lub podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz
z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę).
7. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę pod warunkiem, że będą one identyczne, co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego. Oferty Wykonawcy, którzy dołączą do oferty załączniki
o innej treści niż określone w SIWZ zostaną wykluczeni z ubiegania się o niniejsze zamówienie lub też ich oferty zostaną odrzucone.
8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania ofert.
X MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach, wewnętrzna opisana adresem Wykonawcy, zewnętrzna z hasłem: „OFERTA NA DOSTAWĘ OPAŁU” NIE OTWIERAĆ PRZED 01.10.2007 r. zaadresowana do Zamawiającego.
Dokumenty powinny być złożone w kopercie wewnętrznej.
2. Oferty należy składać od poniedziałku do piątku od godziny 700 do 1500 nie później niż do 01.10.2007 r. do godziny 1000 w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.w Białej Piskiej, ul. Targowa 1.
3. Przed dniem wyznaczonym na otwarcie ofert, Wykonawca ma prawo modyfikować treść ofert.
4. Publiczne otwarcie ofert nastąpi 01.10.2007 r. o godzinie 1015 w siedzibie Zamawiającego – Zakład Energetyki Cieplnej Sp.
z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska.
5. Przy otwarciu ofert mogą być obecni przedstawiciele Wykonawcy.
XI OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
1. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
- Jan Bąbka, tel. /087/ 4239 003
2. Informacje udzielane są od poniedziałku do piątku od godziny 7 00 do 15 00 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający i wykonawcy będą porozumiewać się (w tym przekazywać informacje, oświadczenia i dokumenty) na piśmie lub faksem. W przypadku, gdy oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane zostaną za pomocą faksu każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymana.
4. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z SWIZ.
5. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie złożone w siedzibie Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 38, ust. 4 Prawa zamówień publicznych).
7. Dokonana w ten sposób modyfikacja stanie się częścią SIWZ i będzie przesłana w formie pisemnej do wszystkich uczestników postępowania, którzy otrzymali materiały przetargowe oraz zostaną zamieszczone na stronie internetowej.
XII INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH,
W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJACYM A WYKONAWCĄ:
Zamawiający nie dopuszcza podania ceny ofertowej
i jej elementów w walutach obcych. Cena winna być podana w polskich jednostkach pieniężnych ( złotych polskich i groszach).
XIII OPIS KRYTERIÓW WYBORU Z PODANIEM ICH ZNACZENIA I SPOSOBU OCENY OFERT:
Kryteria, wg których będą rozpatrywane oferty:
- cena za wykonanie zamówienia – 100 %
(najniższa cena ofertowa/cena oferty badanej)
x 100 pkt
XIV OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. Cena ofert uwzględnia wszystkie zobowiązania z wyodrębnieniem podatku VAT.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się cen wariantowych.
4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” i „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
XV INFORMACJA O FORMALOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi na piśmie
o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści informację
o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej oraz publicznie dostępnym miejscu
w swojej siedzibie.
2. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy odrębnym pismem.
3. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą (z najniższą ceną) spośród pozostałych ofert, chyba ze zachodzą przesłanki,
o których mowa w art. 93, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
XVI POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku
w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych – „Środki ochrony prawnej”.
Załącznik Nr 1
……………………………., dn. ……………………
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na dostawę opału w sezonie grzewczym 2007/2008 dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, z dnia 17.09.2007 r., składamy niniejsza ofertę:
Oświadczamy, że:
1. Zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, akceptujemy ją i nie wnosimy zastrzeżeń oraz posiadaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
2. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie:
……………………………………………………………………………………...………..
3. Akceptujemy warunki płatności określone we wzorze umowy.
4. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami SIWZ za cenę:
brutto: ………………….. zł, słownie:……………………………………………………… w tym …….. % podatek VAT: ……………… zł, cena netto: ………………………….. zł słownie: …………………………………………………………………….
Przyjmujemy warunki płatności – 90 dni od daty wpłynięcia potwierdzonej faktury.
Akceptujemy:
1. Wskazany w SIWZ czas związania ofertą.
2. Zapisy wzoru umowy.
W przypadku wybrania naszej oferty jako najkorzystniejszej zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w SIWZ,
w miejscu i
terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Dane Wykonawcy:
Nazwa i adres firmy:
…………………………………………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………...
Tel. ……………………………………………………………………………………………...
REGON …………………………………………………………………………………………
NIP ……………………………………………………………………………………………...
Załącznikami do niniejszej oferty są:
1. Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru sądowego lub zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do wystawienia w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
3. Zaparafowany projekt umowy;
4. Wypełniony formularz cenowy;
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług;
6. ……………………………………………………………………….;
7. ………………………………………………………………………..
Przedstawicielem Wykonawcy upoważnionym do podpisania dokumentacji jest …………………………………….(upoważnienie stanowi załącznik Nr …………..)
Nasza oferta zawiera ………………………. ponumerowanych stron.
………………………………………………..
(pieczątka firmowa Wykonawcy)
Uwaga:
Jeżeli dołączone są kopie dokumentów, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przez upoważnionych/(ego) przedstawicieli/(a) Wykonawcy
Załącznik Nr 2
(pieczęć firmy) miejscowość, data……………………..
FORMULARZ CENOWY
Nazwa wykonawcy: ………………………………………………….
………………………………………………….
Siedziba wykonawcy: ………………………………………………….
………………………………………………….
Zestawienie cenowe dla oferowanego przedmiotu zamówienia (część II):
L.p. Nazwa opału J.m. Ilość Cena jednostk. z VAT (zł/mp) Wartość z VAT (zł)
1. Miał węglowy Parametry: 1. wartość opałowa………...
2. popiół………..……...….....
3. siarka……………....…….. t
2. Węgiel kamienny (orzech) Parametry: 1. wartość opałowa…..…... 2. popiół……….…………… 3. siarka……...……………. t
3. Trocina Parametry:
1. wilgotność…………………... mp
4. Zrębka drzewna Parametry: 1. wilgotność………… mp
5. Olej opałowy Parametry:1. wartość opałowa…………..
2. wilgotność…………………... l
Razem
Pieczęć i podpis wykonawcy …………………………
Uwaga:
W kolumnie drugiej należy określić parametry jakościowe oferowanego opału
Załącznik Nr 3
………………………………
(pieczęć Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę opału w sezonie grzewczym 2007/2008 dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, reprezentując Wykonawcę (nazwa Wykonawcy) ………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................
Oświadczam, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 21 sierpnia 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), tzn.:
1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych a wymienionych w załączniku stanowiącym integralną część tego oświadczenia.
……………………………………………………..
(data i podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
Załącznik Nr 4/a
(dotyczy części I)
/Wzór umowy/
UMOWA DOSTAWY Nr ……./2007
Zawarta w dniu ……………………… pomiędzy Zakładem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. Jan Bąbka – Dyrektor
a
…………………………………………………………………………………………... zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
1. ………………………………….
2. ………………………………….
w wyniku przeprowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą z dnia
29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r.Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), została zawarta umowa następującej treści:
§1
1. Przedmiotem umowy jest dokonanie sprzedaży i dostawa Zamawiającemu opału w sezonie grzewczym 2007/2008, których szczegółowy wykaz wraz z cenami zawiera oferta złożona do w/w przetargu, stanowiąca załącznik do umowy i jej integralną część.
2. Faktyczna ilość dostaw, które Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować wynikać będzie z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
§2
1. Opał dostarczany będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia …………….. do dnia 30.04.2008 r.
2. Termin i ilości dostarczonego opału będą uzgadniane na podstawie telefonicznych zamówień przeprowadzonych z Wykonawcą.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z pkt. 2, w przypadku nie wywiązania się z powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z Wykonawcy.
4. Dostawy będą realizowane transportem samochodowym Wykonawcy do kotłowni znajdujących się przy ul. Witosa, Dolnej, Słowackiego i Piłsudskiego w Białej Piskiej oraz do kotłowni znajdujących się w miejscowościach Świdry, Kowalewo i Drygały przy ul. Szkolnej i Mickiewicza.
5. Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę dostawy.
§3
1. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest:
1) Jan Bąbka – tel. (087) 4239 003
2) Agnieszka Szumowska – tel. (087) 4239 003
2. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym po stronie Wykonawcy jest:
1) ……………………………… - tel. ………………
2) ……………………………… - tel. ……………....
§4
1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony opał cenę określoną w formularzu cenowym i ofercie złożonej do przetargu:
- miał węglowy ……………….. zł/t +VAT,
- węgiel orzech ……………….. zł/t +VAT.
2. Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………
w terminie 90 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
3. Termin płatności liczony będzie od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury Wykonawcy z naliczonym podatkiem VAT.
§5
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen opału tylko w przypadku zmiany cen u producentów na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy.
§6
1. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego opału w sposób zwyczajowo przyjęty w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania, jak również do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o dostrzeżonych wadach.
2. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokument określający normy jakościowe opału wystawiony przez producenta.
3. W przypadku stwierdzenia wad opału lub niezgodności dostawy z parametrami określonymi w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia, dostarczenia takiej samej ilości opału o parametrach określonych w specyfikacji.
§7
Umowa zostaje zawarta na czas określony, na okres jednego sezonu grzewczego, tj. od dnia …………2007 r. do dnia 30.04.2008 r.
§8
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy:
1) w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2) zostanie ogłoszona upadłość
i rozwiązanie firmy Wykonawcy;
3) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§10
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
§12
Wykaz załączników do umowy:
1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia ze szczegółowym określeniem przedmiotu umowy,
2) oferta przetargowa ze szczegółowym określeniem cen jednostkowych brutto poszczególnych sortymentów węgla.
Wykonawca: Zamawiający:
………………… …………….......
………………… .………………..
Załącznik Nr 4/b
(dotyczy części II)
/Wzór umowy/
UMOWA DOSTAWY Nr ……./2007
Zawarta w dniu ……………………… pomiędzy Zakładem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. Jan Bąbka – Dyrektor
a
…………………………………………………………………………………………... zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
1. ………………………………….
2. ………………………………….
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), została zawarta umowa następującej treści:
§1
1. Przedmiotem umowy jest dokonanie sprzedaży i dostawa Zamawiającemu opału w sezonie grzewczym 2007/2008, których szczegółowy wykaz wraz z cenami zawiera oferta złożona do w/w przetargu, stanowiąca załącznik do umowy i jej integralną część.
2. Faktyczna ilość dostaw, które Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować wynikać będzie z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
§2
1. Opał dostarczany będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia …………….., do dnia ……………2008 r.
2. Termin i ilości dostarczonego opału będą uzgadniane na podstawie telefonicznych zamówień przeprowadzonych z Wykonawcą.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z pkt. 2, w przypadku nie wywiązania się z powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z Wykonawcy.
4. Dostawy będą realizowane transportem samochodowym Wykonawcy do kotłowni znajdujących się przy ul. Witosa w Białej Piskiej.
5. Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę dostawy.
§3
1. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest:
1) Jan Bąbka – tel. (087) 4239 003
2) Agnieszka Szumowska – tel. (087) 4239 003
2. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym po stronie Wykonawcy jest:
1) ……………………………… - tel. ………………
2) ……………………………… - tel. ……………....
§4
1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony opał cenę określoną w formularzu cenowym i ofercie złożonej do przetargu:
- zrębki drzewne ……………….. zł/mp +VAT,
- trociny ……………….. zł/mp +VAT.
2. Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………
w terminie 90 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
3. Termin płatności liczony będzie od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury Wykonawcy z naliczonym podatkiem VAT.
§5
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen opału tylko w przypadku zmiany cen u producentów na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy.
§6
1. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokument określający normy jakościowe opału wystawiony przez producenta.
2. W przypadku stwierdzenia wad opału lub niezgodności dostawy z parametrami określonymi w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia, dostarczenia takiej samej ilości opału o parametrach określonych w specyfikacji.
§7
Umowa zostaje zawarta na czas określony, na okres jednego sezonu grzewczego, tj. od dnia …………2007 r. do dnia 30.04.2008 r.
§8
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy:
1) w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2) zostanie ogłoszona upadłość i rozwiązanie firmy Wykonawcy;
3) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§10
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
§12
Wykaz załączników do umowy:
1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia ze szczegółowym określeniem przedmiotu umowy,
2) oferta przetargowa ze szczegółowym określeniem cen jednostkowych brutto biomasy.
Wykonawca: Zamawiający:
………………… …………….......
………………… .………………..
Załącznik Nr 4/c
(dotyczy części III)
/Wzór umowy/
UMOWA DOSTAWY Nr ……./2007
Zawarta w dniu ……………………… pomiędzy Zakładem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. Jan Bąbka – Dyrektor
a
…………………………………………………………………………………………... zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
1. ………………………………….
2. ………………………………….
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą z dnia
29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz. 1163 z późn. zm.), została zawarta umowa następującej treści:
§1
1. Przedmiotem umowy jest dokonanie sprzedaży i dostawa Zamawiającemu opału w sezonie grzewczym 2007/2008, których szczegółowy wykaz wraz z cenami zawiera oferta złożona do w/w przetargu, stanowiąca załącznik do umowy i jej integralną część.
2. Faktyczna ilość dostaw, które Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować wynikać będzie z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
§2
1. Opał dostarczany będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia …………….. do dnia 30.04.2008 r.
2. Termin i ilości dostarczonego opału będą uzgadniane na podstawie telefonicznych zamówień przeprowadzonych z Wykonawcą.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z pkt 2, w przypadku nie wywiązania się z powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z Wykonawcy.
4. Dostawy będą realizowane transportem samochodowym Wykonawcy do kotłowni znajdujących się przy ul. Targowej w Białej Piskiej.
5. Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę dostawy.
§3
1. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest:
1) Jan Bąbka – tel. (087) 4239 003
2) Agnieszka Szumowska – tel. (087) 4239 003
2. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym po stronie Wykonawcy jest:
1) ……………………………… - tel. ………………
2) ……………………………… - tel. ……………....
§4
1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony opał cenę określoną w formularzu cenowym i ofercie złożonej do przetargu:
- olej opałowy ……………….. zł/t +VAT.
2. Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………
w terminie 90 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
3. Termin płatności liczony będzie od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury Wykonawcy z naliczonym podatkiem VAT.
§5
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen opału tylko w przypadku zmiany cen u producentów na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy.
§6
1. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego opału w sposób zwyczajowo przyjęty w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania, jak również do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o dostrzeżonych wadach.
2. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokument określający normy jakościowe opału wystawiony przez producenta.
3. W przypadku stwierdzenia wad opału lub niezgodności dostawy z parametrami określonymi Z
w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia, dostarczenia takiej samej ilości opału o parametrach określonych w specyfikacji.
§7
Umowa zostaje zawarta na czas określony, na okres jednego sezonu grzewczego, tj. od dnia …………2007 r. do dnia 30.04.2008 r.
§8
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy:
1) w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2) zostanie ogłoszona upadłość
i rozwiązanie firmy Wykonawcy;
3) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§10
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
§12
Wykaz załączników do umowy:
1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia ze szczegółowym określeniem przedmiotu umowy,
2) oferta przetargowa ze szczegółowym określeniem cen jednostkowych brutto biomasy.
Wykonawca: Zamawiający:
………………… …………….......
………………… .………………..
Załącznik Nr 5
(pieczęć firmy)
miejscowość, data …………………
WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT DOSTAW
Data: ...…………………………………………….
Nazwa wykonawcy: ………………………………………………
………………………………………………
Siedziba wykonawcy: ………………………………………………
………………………………………………
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
L.p. Odbiorca Data wykonania Przedmiot wykonanej dostawy Wartość
1 2 3 3 5
……………………………………
(upoważniony przedstawiciel firmy)
Załącznik Nr 6
Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę opału
w sezonie grzewczym 2007/2008
dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej
L.p. Nazwa /rodzaj/ dokumentu Liczba wymaganych kopii
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ 1
2. Wypełniony formularz cenowy – załącznik Nr 2 1
3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ 1
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1
5. Akceptacja warunków umowy (załącznik Nr 4/a, 4/b, 4/c – w zależności od oferowanego rodzaju opału 1
6. Wykaz co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajemi wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (załącznik Nr 5)
1
7. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej – w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) 1
8. Koncesja na obrót paliwami płynnymi (dotyczy części III) 1
Biała Piska, dnia 17-09-2007 r.
Numer ogłoszenia: 168520 - 2007;
data zamieszczenia: 17.09.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o., ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4239003, fax 087 4239003.
Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opału w sezonie grzewczym 2007/2008.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału, dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w sezonie grzewczym 2007/2008, w postaci: -węgiel kamienny orzech w ilości 550 ton o kaloryczności 24 000 kJ/kg, zawartość popiołu
7-9%, zawartość siarki 0,6-0,8%. -miał węglowy
w ilości 900 ton o kaloryczności 22 000 kJ/kg, zawartość popiołu 9-12%, zawartość siarki
0,8-1,0%. -biomasa (trociny, zrębki drzewne)
w łącznej ilości 14 000 mp o wilgotności do 45 %. -olej opałowy lekki w ilości 20 000 litrów o wartości opałowej 43 000 kJ/kg .
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.12.10.00-7, 02.16.00.00-3, 23.12.21.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM
I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawineń
2. Posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3. Nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24, ust. 1 i 2 pzp) 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach, na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Informacja o oświadczeniach
i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy
w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu: 1. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wczesniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego : Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Siedziba zamawiającego: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Węgiel kamienny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -węgiel kamienny orzech w ilości 550 ton o kaloryczności 24 000 kJ/kg, zawartość popiołu 7-9%, zawartość siarki 0,6-0,8%. -miał węglowy w ilości 900 ton o kaloryczności 22 000 kJ/kg, zawartość popiołu 9-12%, zawartość siarki 0,8-1,0%..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 10.11.00.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odpady drzewne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -biomasa (trociny, zrębki drzewne) w łącznej ilości 14 000 mp o wilgotności do 45 %..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 02.16.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Olej opałowy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: -olej opałowy lekki w ilości 20 000 litrów o wartości opałowej 43 000 kJ/kg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2008.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
w Białej Piskiej
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA
(SIWZ)
PRZEDMIOT ZAMÓWEINIA:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału w sezonie grzewczym 2007/2008 dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej.
CPV – 10121000-7 – węgiel kamienny
CPV – 02160000-3 – odpady drzewne
CPV – 23122100-9 – olej opałowy
TRYB POSTĘPOWANIA: przetarg nieograniczony
Dyrektor ZEC Sp. z o.o.
Jan Bąbka
Biała Piska, dn. 17 wrzesień 2007 r.
SPIS TREŚCI
Niniejsza Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia została sporządzona na stronach od 1 do 25, w tym załączniki:
Nr 1 - formularz ofertowy str.11
Nr 2 - formularz cenowy str.13
Nr 3 - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu str.14
Nr 4/a - wzór umowy dotyczy części I str.15 Nr 4/b - wzór umowy dotyczy części II str.18 Nr 4/c - wzór umowy dotyczy części III str.21
Nr 5 - wykaz wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw str. 24
Nr 6 - wykaz dokumentów, jakie należy dołączyć do oferty str.25
I INFORMACJE OGÓLNE:
1. Zamawiający – nazwa i adres:
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska, województwo warmińsko – mazurskie
e-mail: zecbp@interia.pl
tel.: /0-87/ 4239 003
fax: /0-87/ 4239 003
2. Postępowanie prowadzone jest wg przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004– Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r., Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.).
3. Niniejsze zamówienie zakwalifikowano do kategorii – dostawy.
II OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA:
1. Przedmiot zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału, dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.
w sezonie grzewczym 2007/2008, w postaci:
- węgiel kamienny orzech w ilości 550 ton o kaloryczności 24 000 kJ/kg, zawartość popiołu 7-9%, zawartość siarki 0,6-0,8%.
- miał węglowy w ilości 900 ton
o kaloryczności 22 000 kJ/kg, zawartość popiołu
9-12%, zawartość siarki 0,8-1,0%.
- biomasa (trociny, zrębki drzewne)
w łącznej ilości 14 000 mp o wilgotności do 45 %.
- olej opałowy lekki w ilości 20 000 litrów o wartości opałowej 43 000 kJ/kg .
2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych.
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej).
4. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
5. Zamawiający nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
6. Zamawiający nie przewiduje możliwości porozumiewania się droga elektroniczną.
7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
III TERMIN REALIZACJI ZAMÓWIENIA:
Wymagany termin realizacji:
od dnia zawarcia umowy do 30.04.2008 roku
IV OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW:
1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki:
1) Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
2) Posiadają niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia;
3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
4) Nie podlegają wykluczeniu
z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych).
5) W przypadku złożenia oferty przez uprawnione podmioty występujące wspólnie (konsorcja) powinny one spełniać wszystkie warunki określone w ustawie Prawo zamówień publicznych oraz w niniejszej specyfikacji, a także złożyć wymagane dokumenty.
2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków przystąpienia do postępowania:
1) Ocena spełnienia w/w warunków dokonana zostanie w oparciu o informacje zawarte
w dokumentach i oświadczeniach, o których mowa w rozdziale V, na zasadzie spełnienia/nie spełnienia.
2) Z treści złożonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że wykonawca spełnił warunki wymienione w pkt 1.
V INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH
I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA WARUNKÓW UDZIŁU W POSTEPOWANIU:
1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać niżej wymienione dokumenty
i oświadczenia:
1) Wypełniony formularz ofertowy (załącznik Nr 1 do SIWZ);
2) Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 2 ust. 1, art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik Nr 3 do SIWZ);
3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
4) Koncesję na obrót paliwami płynnymi (dotyczy części III – oferty na dostawę oleju opałowego);
5) Akceptację warunków umowy (załącznik Nr 4/a – dotyczy części I; załącznik Nr 4/b – dotyczy części II, załącznik Nr 4/c – dotyczy części III);
6) Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. umowę konsorcjum lub umowę ramową spółki cywilnej – w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej, przy czym umowa konsorcyjna powinna uwzględniać, co najmniej warunki określone w rozdziale IV).
2. W przypadku konsorcjum, każde
z przedsiębiorstw tworzące konsorcjum składa oddzielnie dokumenty wymienione w ppkt 2) i 3). W doniesieniu do pozostałych dokumentów konsorcjum składa jeden wspólny dokument. Wspólnicy ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia (art. 366 Kodeksu cywilnego).
3. Zamawiający w celu ułatwienia Wykonawcy kompletowania oferty załącza tabelę zawierająca zestawienie dokumentów, których złożenie jest wymagane w przedmiotowym postępowaniu (załącznik Nr 5).
4. Zasady składania ofert przez Wykonawcę z siedzibą lub miejscem zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
a) jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu potwierdzającego dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego, Wykonawca składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji oraz, że nie ogłoszono upadłości – dokument wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
b) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub
w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu o którym mowa wyżej, zastępuje się go dokumentem zwierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
c) Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
VI WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM:
Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium.
VII ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY:
Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przez wykonawcę.
VIII OPIS SPOSOBU PRZYGOTOWANIA OFERT:
1. Oferta musi zawierać:
1) wypełniony formularz ofertowy (wg załącznika Nr 1 do SIWZ);
2) wypełniony formularz cenowy (wg załącznika Nr 2/a, 2/b, 2/c do SIWZ w zależności od części);
3) dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez wykonawców warunków udziału w postępowaniu określone
w rozdziale V SIWZ;
2. Dokumenty składające się na ofertę, wymienione w pkt 1, mogą być przedstawione
w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upoważnionego/(ych) przedstawiciela/(i) Wykonawcy.
3. Treść złożonej oferty musi odpowiadać treści SIWZ.
4. Oferta powinna być napisana w języku polskim i podpisana przez osobę/(y) upoważnioną/(e) do reprezentowania firmy na zewnątrz
i zaciągania zobowiązań w wysokości odpowiadającej cenie oferty.
5. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jedną ofertę.
6. Wszelkie zmiany lub poprawki w tekście oferty (oraz w załącznikach do oferty) muszą być parafowane lub podpisane własnoręcznie przez osobę/(y) podpisującą/(e) ofertę. Parafka (lub podpis) powinna być naniesiona w sposób umożliwiający identyfikację podpisu (np. wraz
z imienną pieczątką osoby sporządzającej parafkę).
7. Zamawiający zaleca wykorzystanie formularzy przekazanych przez Zamawiającego. Dopuszcza się w ofercie złożenie załączników opracowanych przez Wykonawcę pod warunkiem, że będą one identyczne, co do treści z formularzami określonymi przez Zamawiającego. Oferty Wykonawcy, którzy dołączą do oferty załączniki
o innej treści niż określone w SIWZ zostaną wykluczeni z ubiegania się o niniejsze zamówienie lub też ich oferty zostaną odrzucone.
8. Wykonawcy ponoszą wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty.
IX TERMIN ZWIĄZANIA OFERTĄ:
Termin związania ofertą wynosi 30 dni. Bieg terminu rozpoczyna się wraz upływem terminu składania ofert.
X MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA I OTWARCIA OFERT:
1. Ofertę należy złożyć w dwóch kopertach, wewnętrzna opisana adresem Wykonawcy, zewnętrzna z hasłem: „OFERTA NA DOSTAWĘ OPAŁU” NIE OTWIERAĆ PRZED 01.10.2007 r. zaadresowana do Zamawiającego.
Dokumenty powinny być złożone w kopercie wewnętrznej.
2. Oferty należy składać od poniedziałku do piątku od godziny 700 do 1500 nie później niż do 01.10.2007 r. do godziny 1000 w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.w Białej Piskiej, ul. Targowa 1.
3. Przed dniem wyznaczonym na otwarcie ofert, Wykonawca ma prawo modyfikować treść ofert.
4. Publiczne otwarcie ofert nastąpi 01.10.2007 r. o godzinie 1015 w siedzibie Zamawiającego – Zakład Energetyki Cieplnej Sp.
z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska.
5. Przy otwarciu ofert mogą być obecni przedstawiciele Wykonawcy.
XI OSOBA UPRAWNIONA DO POROZUMIEWANIA SIĘ Z WYKONAWCAMI ORAZ INFORMACJE O SPOSOBIE POROZUMIEWANIA SIĘ ZAMAWIAJĄCEGO Z WYKONAWCAMI:
1. Osobą uprawnioną przez Zamawiającego do kontaktowania się z Wykonawcami są:
- Jan Bąbka, tel. /087/ 4239 003
2. Informacje udzielane są od poniedziałku do piątku od godziny 7 00 do 15 00 z wyjątkiem sobót i dni ustawowo wolnych od pracy.
3. Zamawiający i wykonawcy będą porozumiewać się (w tym przekazywać informacje, oświadczenia i dokumenty) na piśmie lub faksem. W przypadku, gdy oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazane zostaną za pomocą faksu każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymana.
4. Wykonawca może zwracać się do Zamawiającego o wyjaśnienia dotyczące wszelkich wątpliwości związanych z SWIZ.
5. Zamawiający niezwłocznie udzieli odpowiedzi na wszelkie zapytania z prowadzonym postępowaniem pod warunkiem, że zapytanie zostanie złożone w siedzibie Zamawiającego nie później niż na 6 dni przed terminem składania ofert.
6. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, przed upływem terminu składania ofert, Zamawiający może zmodyfikować treść specyfikacji istotnych warunków zamówienia (art. 38, ust. 4 Prawa zamówień publicznych).
7. Dokonana w ten sposób modyfikacja stanie się częścią SIWZ i będzie przesłana w formie pisemnej do wszystkich uczestników postępowania, którzy otrzymali materiały przetargowe oraz zostaną zamieszczone na stronie internetowej.
XII INFORMACJE DOTYCZĄCE WALUT OBCYCH,
W JAKICH MOGĄ BYĆ PROWADZONE ROZLICZENIA MIĘDZY ZAMAWIAJACYM A WYKONAWCĄ:
Zamawiający nie dopuszcza podania ceny ofertowej
i jej elementów w walutach obcych. Cena winna być podana w polskich jednostkach pieniężnych ( złotych polskich i groszach).
XIII OPIS KRYTERIÓW WYBORU Z PODANIEM ICH ZNACZENIA I SPOSOBU OCENY OFERT:
Kryteria, wg których będą rozpatrywane oferty:
- cena za wykonanie zamówienia – 100 %
(najniższa cena ofertowa/cena oferty badanej)
x 100 pkt
XIV OPIS SPOSOBU OBLICZANIA CENY:
1. Cena ofert uwzględnia wszystkie zobowiązania z wyodrębnieniem podatku VAT.
2. Cena podana w ofercie powinna obejmować wszystkie koszty związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia oraz warunkami stawianymi przez zamawiającego.
3. Cena może być tylko jedna, nie dopuszcza się cen wariantowych.
4. Cenę za wykonanie przedmiotu zamówienia należy przedstawić w „Formularzu ofertowym” i „Formularzu cenowym” stanowiącym załącznik do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
XV INFORMACJA O FORMALOŚCIACH, JAKIE POWINNY ZOSTAĆ DOPEŁNIONE PO WYBORZE OFERTY W CELU ZAWARCIA UMOWY W SPRAWIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
1. Zamawiający po dokonaniu wyboru najkorzystniejszej oferty powiadomi na piśmie
o wynikach postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli oferty oraz zamieści informację
o wyborze najkorzystniejszej oferty na stronie internetowej oraz publicznie dostępnym miejscu
w swojej siedzibie.
2. Zamawiający powiadomi wybranego Wykonawcę o miejscu i terminie podpisania umowy odrębnym pismem.
3. W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający wybierze ofertę najkorzystniejszą (z najniższą ceną) spośród pozostałych ofert, chyba ze zachodzą przesłanki,
o których mowa w art. 93, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
XVI POUCZENIE O ŚRODKACH OCHRONY PRAWNEJ PRZYSŁUGUJĄCYCH WYKONAWCY W TOKU POSTEPOWANIA O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO:
Wykonawcom, jeżeli ich interes prawny w uzyskaniu zamówienia doznał lub może doznać uszczerbku
w wyniku naruszenia przez Zamawiającego przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych przysługują środki ochrony prawnej określone w dziale VI ustawy Prawo zamówień publicznych – „Środki ochrony prawnej”.
Załącznik Nr 1
……………………………., dn. ……………………
FORMULARZ OFERTOWY
Nawiązując do ogłoszenia o przetargu nieograniczonym na dostawę opału w sezonie grzewczym 2007/2008 dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, z dnia 17.09.2007 r., składamy niniejsza ofertę:
Oświadczamy, że:
1. Zapoznaliśmy się ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia, akceptujemy ją i nie wnosimy zastrzeżeń oraz posiadaliśmy konieczne informacje do przygotowania oferty.
2. Dostawy stanowiące przedmiot zamówienia wykonamy w terminie:
……………………………………………………………………………………...………..
3. Akceptujemy warunki płatności określone we wzorze umowy.
4. Oferujemy wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z wymaganiami SIWZ za cenę:
brutto: ………………….. zł, słownie:……………………………………………………… w tym …….. % podatek VAT: ……………… zł, cena netto: ………………………….. zł słownie: …………………………………………………………………….
Przyjmujemy warunki płatności – 90 dni od daty wpłynięcia potwierdzonej faktury.
Akceptujemy:
1. Wskazany w SIWZ czas związania ofertą.
2. Zapisy wzoru umowy.
W przypadku wybrania naszej oferty jako najkorzystniejszej zobowiązujemy się do podpisania umowy na warunkach zawartych w SIWZ,
w miejscu i
terminie wskazanym przez Zamawiającego.
Dane Wykonawcy:
Nazwa i adres firmy:
…………………………………………………………………………………………………...…………………………………………………………………………………………………...
Tel. ……………………………………………………………………………………………...
REGON …………………………………………………………………………………………
NIP ……………………………………………………………………………………………...
Załącznikami do niniejszej oferty są:
1. Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru sądowego lub zaświadczenie potwierdzające uprawnienia do wystawienia w obrocie prawnym zgodnie z wymogami ustawowymi, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu;
3. Zaparafowany projekt umowy;
4. Wypełniony formularz cenowy;
5. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług;
6. ……………………………………………………………………….;
7. ………………………………………………………………………..
Przedstawicielem Wykonawcy upoważnionym do podpisania dokumentacji jest …………………………………….(upoważnienie stanowi załącznik Nr …………..)
Nasza oferta zawiera ………………………. ponumerowanych stron.
………………………………………………..
(pieczątka firmowa Wykonawcy)
Uwaga:
Jeżeli dołączone są kopie dokumentów, to muszą być one poświadczone przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem przez upoważnionych/(ego) przedstawicieli/(a) Wykonawcy
Załącznik Nr 2
(pieczęć firmy) miejscowość, data……………………..
FORMULARZ CENOWY
Nazwa wykonawcy: ………………………………………………….
………………………………………………….
Siedziba wykonawcy: ………………………………………………….
………………………………………………….
Zestawienie cenowe dla oferowanego przedmiotu zamówienia (część II):
L.p. Nazwa opału J.m. Ilość Cena jednostk. z VAT (zł/mp) Wartość z VAT (zł)
1. Miał węglowy Parametry: 1. wartość opałowa………...
2. popiół………..……...….....
3. siarka……………....…….. t
2. Węgiel kamienny (orzech) Parametry: 1. wartość opałowa…..…... 2. popiół……….…………… 3. siarka……...……………. t
3. Trocina Parametry:
1. wilgotność…………………... mp
4. Zrębka drzewna Parametry: 1. wilgotność………… mp
5. Olej opałowy Parametry:1. wartość opałowa…………..
2. wilgotność…………………... l
Razem
Pieczęć i podpis wykonawcy …………………………
Uwaga:
W kolumnie drugiej należy określić parametry jakościowe oferowanego opału
Załącznik Nr 3
………………………………
(pieczęć Wykonawcy)
OŚWIADCZENIE
Ubiegając się o udzielenie zamówienia publicznego w postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę opału w sezonie grzewczym 2007/2008 dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, reprezentując Wykonawcę (nazwa Wykonawcy) ………………………………………………………..
…………………………………………………………………………………………..............................................................................................................................................
Oświadczam, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 21 sierpnia 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), tzn.:
1. posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień,
2. posiada niezbędną wiedzę
i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
3. znajduje się w sytuacji ekonomicznej
i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
4. nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w przypadkach wskazanych w art. 24 ust.1 i 2 ustawy – Prawo zamówień publicznych a wymienionych w załączniku stanowiącym integralną część tego oświadczenia.
……………………………………………………..
(data i podpis upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy
Załącznik Nr 4/a
(dotyczy części I)
/Wzór umowy/
UMOWA DOSTAWY Nr ……./2007
Zawarta w dniu ……………………… pomiędzy Zakładem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. Jan Bąbka – Dyrektor
a
…………………………………………………………………………………………... zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
1. ………………………………….
2. ………………………………….
w wyniku przeprowadzonego postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą z dnia
29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r.Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), została zawarta umowa następującej treści:
§1
1. Przedmiotem umowy jest dokonanie sprzedaży i dostawa Zamawiającemu opału w sezonie grzewczym 2007/2008, których szczegółowy wykaz wraz z cenami zawiera oferta złożona do w/w przetargu, stanowiąca załącznik do umowy i jej integralną część.
2. Faktyczna ilość dostaw, które Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować wynikać będzie z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
§2
1. Opał dostarczany będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia …………….. do dnia 30.04.2008 r.
2. Termin i ilości dostarczonego opału będą uzgadniane na podstawie telefonicznych zamówień przeprowadzonych z Wykonawcą.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z pkt. 2, w przypadku nie wywiązania się z powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z Wykonawcy.
4. Dostawy będą realizowane transportem samochodowym Wykonawcy do kotłowni znajdujących się przy ul. Witosa, Dolnej, Słowackiego i Piłsudskiego w Białej Piskiej oraz do kotłowni znajdujących się w miejscowościach Świdry, Kowalewo i Drygały przy ul. Szkolnej i Mickiewicza.
5. Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę dostawy.
§3
1. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest:
1) Jan Bąbka – tel. (087) 4239 003
2) Agnieszka Szumowska – tel. (087) 4239 003
2. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym po stronie Wykonawcy jest:
1) ……………………………… - tel. ………………
2) ……………………………… - tel. ……………....
§4
1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony opał cenę określoną w formularzu cenowym i ofercie złożonej do przetargu:
- miał węglowy ……………….. zł/t +VAT,
- węgiel orzech ……………….. zł/t +VAT.
2. Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………
w terminie 90 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
3. Termin płatności liczony będzie od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury Wykonawcy z naliczonym podatkiem VAT.
§5
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen opału tylko w przypadku zmiany cen u producentów na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy.
§6
1. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego opału w sposób zwyczajowo przyjęty w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania, jak również do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o dostrzeżonych wadach.
2. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokument określający normy jakościowe opału wystawiony przez producenta.
3. W przypadku stwierdzenia wad opału lub niezgodności dostawy z parametrami określonymi w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia, dostarczenia takiej samej ilości opału o parametrach określonych w specyfikacji.
§7
Umowa zostaje zawarta na czas określony, na okres jednego sezonu grzewczego, tj. od dnia …………2007 r. do dnia 30.04.2008 r.
§8
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy:
1) w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży
w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2) zostanie ogłoszona upadłość
i rozwiązanie firmy Wykonawcy;
3) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§10
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
§12
Wykaz załączników do umowy:
1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia ze szczegółowym określeniem przedmiotu umowy,
2) oferta przetargowa ze szczegółowym określeniem cen jednostkowych brutto poszczególnych sortymentów węgla.
Wykonawca: Zamawiający:
………………… …………….......
………………… .………………..
Załącznik Nr 4/b
(dotyczy części II)
/Wzór umowy/
UMOWA DOSTAWY Nr ……./2007
Zawarta w dniu ……………………… pomiędzy Zakładem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. Jan Bąbka – Dyrektor
a
…………………………………………………………………………………………... zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
1. ………………………………….
2. ………………………………….
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą z dnia 29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.), została zawarta umowa następującej treści:
§1
1. Przedmiotem umowy jest dokonanie sprzedaży i dostawa Zamawiającemu opału w sezonie grzewczym 2007/2008, których szczegółowy wykaz wraz z cenami zawiera oferta złożona do w/w przetargu, stanowiąca załącznik do umowy i jej integralną część.
2. Faktyczna ilość dostaw, które Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować wynikać będzie z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
§2
1. Opał dostarczany będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia …………….., do dnia ……………2008 r.
2. Termin i ilości dostarczonego opału będą uzgadniane na podstawie telefonicznych zamówień przeprowadzonych z Wykonawcą.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z pkt. 2, w przypadku nie wywiązania się z powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z Wykonawcy.
4. Dostawy będą realizowane transportem samochodowym Wykonawcy do kotłowni znajdujących się przy ul. Witosa w Białej Piskiej.
5. Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę dostawy.
§3
1. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest:
1) Jan Bąbka – tel. (087) 4239 003
2) Agnieszka Szumowska – tel. (087) 4239 003
2. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym po stronie Wykonawcy jest:
1) ……………………………… - tel. ………………
2) ……………………………… - tel. ……………....
§4
1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony opał cenę określoną w formularzu cenowym i ofercie złożonej do przetargu:
- zrębki drzewne ……………….. zł/mp +VAT,
- trociny ……………….. zł/mp +VAT.
2. Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………
w terminie 90 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
3. Termin płatności liczony będzie od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury Wykonawcy z naliczonym podatkiem VAT.
§5
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen opału tylko w przypadku zmiany cen u producentów na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy.
§6
1. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokument określający normy jakościowe opału wystawiony przez producenta.
2. W przypadku stwierdzenia wad opału lub niezgodności dostawy z parametrami określonymi w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia, dostarczenia takiej samej ilości opału o parametrach określonych w specyfikacji.
§7
Umowa zostaje zawarta na czas określony, na okres jednego sezonu grzewczego, tj. od dnia …………2007 r. do dnia 30.04.2008 r.
§8
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy:
1) w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2) zostanie ogłoszona upadłość i rozwiązanie firmy Wykonawcy;
3) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§10
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
§12
Wykaz załączników do umowy:
1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia ze szczegółowym określeniem przedmiotu umowy,
2) oferta przetargowa ze szczegółowym określeniem cen jednostkowych brutto biomasy.
Wykonawca: Zamawiający:
………………… …………….......
………………… .………………..
Załącznik Nr 4/c
(dotyczy części III)
/Wzór umowy/
UMOWA DOSTAWY Nr ……./2007
Zawarta w dniu ……………………… pomiędzy Zakładem Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej, ul. Targowa 1, zwanym dalej „Zamawiającym”, reprezentowanym przez:
1. Jan Bąbka – Dyrektor
a
…………………………………………………………………………………………... zwanym dalej „Wykonawcą” reprezentowanym przez:
1. ………………………………….
2. ………………………………….
w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, przeprowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego zgodnie z Ustawą z dnia
29 stycznia 2004 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2006 r. Nr 164,poz. 1163 z późn. zm.), została zawarta umowa następującej treści:
§1
1. Przedmiotem umowy jest dokonanie sprzedaży i dostawa Zamawiającemu opału w sezonie grzewczym 2007/2008, których szczegółowy wykaz wraz z cenami zawiera oferta złożona do w/w przetargu, stanowiąca załącznik do umowy i jej integralną część.
2. Faktyczna ilość dostaw, które Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować wynikać będzie z sukcesywnych zapotrzebowań składanych przez Zamawiającego w okresie obowiązywania umowy.
§2
1. Opał dostarczany będzie partiami stosownie do potrzeb Zamawiającego, począwszy od dnia …………….. do dnia 30.04.2008 r.
2. Termin i ilości dostarczonego opału będą uzgadniane na podstawie telefonicznych zamówień przeprowadzonych z Wykonawcą.
3. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z pkt 2, w przypadku nie wywiązania się z powyższego Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z Wykonawcy.
4. Dostawy będą realizowane transportem samochodowym Wykonawcy do kotłowni znajdujących się przy ul. Targowej w Białej Piskiej.
5. Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę dostawy.
§3
1. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Wykonawcą po stronie Zamawiającego jest:
1) Jan Bąbka – tel. (087) 4239 003
2) Agnieszka Szumowska – tel. (087) 4239 003
2. Osobą odpowiedzialną za bieżące kontakty z Zamawiającym po stronie Wykonawcy jest:
1) ……………………………… - tel. ………………
2) ……………………………… - tel. ……………....
§4
1. Zamawiający zobowiązuje się zapłacić Wykonawcy za dostarczony opał cenę określoną w formularzu cenowym i ofercie złożonej do przetargu:
- olej opałowy ……………….. zł/t +VAT.
2. Płatność faktur będzie dokonywana przelewem przez Zamawiającego z jego konta na rachunek Wykonawcy:
……………………………………………………………………………………
w terminie 90 dni od daty wpływu do Zamawiającego.
3. Termin płatności liczony będzie od daty dostarczenia Zamawiającemu faktury Wykonawcy z naliczonym podatkiem VAT.
§5
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany cen opału tylko w przypadku zmiany cen u producentów na pisemny i uzasadniony wniosek Wykonawcy.
§6
1. Zamawiający zobowiązuje się do zbadania dostarczonego opału w sposób zwyczajowo przyjęty w ciągu 3 dni od daty jego otrzymania, jak również do niezwłocznego powiadomienia Wykonawcy o dostrzeżonych wadach.
2. Na każde żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć dokument określający normy jakościowe opału wystawiony przez producenta.
3. W przypadku stwierdzenia wad opału lub niezgodności dostawy z parametrami określonymi Z
w ofercie, Wykonawca zobowiązuje się do niezwłocznego, najpóźniej w ciągu następnego dnia od zawiadomienia, dostarczenia takiej samej ilości opału o parametrach określonych w specyfikacji.
§7
Umowa zostaje zawarta na czas określony, na okres jednego sezonu grzewczego, tj. od dnia …………2007 r. do dnia 30.04.2008 r.
§8
1. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od umowy:
1) w razie istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy;
2) zostanie ogłoszona upadłość
i rozwiązanie firmy Wykonawcy;
3) zostanie wydany nakaz zajęcia majątku Wykonawcy.
2. Odstąpienie od umowy powinno nastąpić w formie pisemnej i powinno zawierać uzasadnienie.
§9
W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy Kodeksu Cywilnego oraz ustawy Prawo zamówień publicznych.
§10
Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i będą dopuszczane wyłącznie w granicach unormowanych w art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
§11
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach po 1 egzemplarzu dla każdej ze stron.
§12
Wykaz załączników do umowy:
1) specyfikacja istotnych warunków zamówienia ze szczegółowym określeniem przedmiotu umowy,
2) oferta przetargowa ze szczegółowym określeniem cen jednostkowych brutto biomasy.
Wykonawca: Zamawiający:
………………… …………….......
………………… .………………..
Załącznik Nr 5
(pieczęć firmy)
miejscowość, data …………………
WYKAZ WYKONANYCH W OKRESIE OSTATNICH TRZECH LAT DOSTAW
Data: ...…………………………………………….
Nazwa wykonawcy: ………………………………………………
………………………………………………
Siedziba wykonawcy: ………………………………………………
………………………………………………
Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wymagany jest w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
L.p. Odbiorca Data wykonania Przedmiot wykonanej dostawy Wartość
1 2 3 3 5
……………………………………
(upoważniony przedstawiciel firmy)
Załącznik Nr 6
Wykaz dokumentów wymaganych od Wykonawców biorących udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę opału
w sezonie grzewczym 2007/2008
dla Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. w Białej Piskiej
L.p. Nazwa /rodzaj/ dokumentu Liczba wymaganych kopii
1. Wypełniony formularz ofertowy – załącznik Nr 1 do SIWZ 1
2. Wypełniony formularz cenowy – załącznik Nr 2 1
3. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych – załącznik nr 3 do SIWZ 1
4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1
5. Akceptacja warunków umowy (załącznik Nr 4/a, 4/b, 4/c – w zależności od oferowanego rodzaju opału 1
6. Wykaz co najmniej 3 dostaw odpowiadających swoim rodzajemi wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, wykonywanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie (załącznik Nr 5)
1
7. Umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie (tj. umowę konsorcjum lub umowę spółki cywilnej – w przypadku Wykonawców prowadzących działalność w formie spółki cywilnej) 1
8. Koncesja na obrót paliwami płynnymi (dotyczy części III) 1
Biała Piska, dnia 17-09-2007 r.