BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Ogłoszenie o przetargu

Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich – MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich” Gmina Biała Piska Zadanie 1 „Budowa kanalizacji sanitarnej Komorowo” Zadanie 2 „Budowa kanalizacji sanitarnej Nowe Drygały” Zadanie 3 „Budowa kanalizacji sanitarnej Sulimy”
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla inwestycji: „Rozbudowa i modernizacja infrastruktury wodno-ściekowej w Regionie Wielkich Jezior Mazurskich– MASTERPLAN dla Wielkich Jezior Mazurskich” - Gmina Biała Piska
Zadanie 1 „Budowa kanalizacji sanitarnej Komorowo”
Zadanie 2 „Budowa kanalizacji sanitarnej Nowe Drygały”
Zadanie 3 „Budowa kanalizacji sanitarnej Sulimy”
Przedmiotowa dokumentacja służyć będzie do przeprowadzenia przetargów na wykonanie robót budowlanych. W związku z powyższym przedmiot zamówienia winien być opisany za pomocą cech technicznych i jakościowych, z zachowaniem Polskich Norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. Opisując przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, Wykonawca jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
Zakres prac projektowych obejmuje:
Zadanie 1 „Budowa kanalizacji sanitarnej Komorowo”
- kanalizację grawitacyjną w miejscowości Komorowo ok. 540 m, wraz z przepompownią oraz przykanalikami do około 16 budynków,
- rurociąg tłoczny o dł. ok. 1750 m z miejscowości Komorowo do miejscowości Bełcząc wraz z włączeniem do kanalizacji Bełcząc – Biała Piska (oczyszczalnia ścieków).
Zadanie 2 „Budowa kanalizacji sanitarnej Nowe Drygały”
- kanalizację grawitacyjną w miejscowości Nowe Drygały ok. 900 m, wraz z przepompowniami oraz przykanalikami do około 40 budynków,
- rurociąg tłoczny o dł. ok. 1750 m w miejscowości Nowe Drygały wraz z włączeniem go w miejscowości Nowe Drygały do kolektora tłocznego Drygały-Biała Piska (oczyszczalnia ścieków).
Zadanie 3 „Budowa kanalizacji sanitarnej Sulimy”
- kanalizację grawitacyjną w miejscowości Sulimy ok. 840 m, wraz z przepompownią oraz przykanalikami do około 30 budynków,
- rurociąg tłoczny o dł. ok. 200 m w miejscowości Sulimy wraz z włączeniem go do przepompowni zlokalizowanej w miejscowości Sulimy,
- modernizacja istniejącej przepompowni w miejscowości Sulimy podłączonej do kolektora tłocznego Drygały – Biała Piska(oczyszczalnia ścieków).
Szczegółowy zakres opracowania projektowo – kosztorysowego obejmuje:
1. Wykonanie projektów budowlanych budowy kanalizacji sanitarnej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego ( Dz. U. Nr 120, poz. 1133), przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655 z późn. zm.), ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo ochrony środowiska (tj. Dz. U. z 2008 r. Nr 25 poz. 150) oraz innymi przepisami szczególnymi obowiązującymi w zakresie zamówienia - w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
2. Wykonanie projektów wykonawczych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.) w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
3. Projekty czasowej organizacji ruchu w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
4. Wykonanie kosztorysów inwestorskich, ofertowych oraz przedmiarów robót zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami tj. Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. Nr 130, poz. 1389), w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
5. Sporządzenie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zgodnie z zakresem określonym Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm.), w 5 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
6. Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia ze względu na specyfikę projektowanego obiektu budowlanego, uwzględnianej w planie bezpieczeństwa.
7. Przygotowanie dokumentów niezbędnych do uzyskania prawomocnej decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego, zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz.U. Nr 80, poz.717 z późn. zm.).
8. Sporządzenie dokumentacji wymaganej przepisami ustawy z dnia 3 październik 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. Nr 199 poz. 1227) do przeprowadzenia postępowania o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego polegającego na budowie sieci kanalizacji sanitarnej.
9. Wykonanie Raportów oddziaływania inwestycji na środowisko, w 4 egzemplarzach + wersja elektroniczna.
10. Wykonanie wymaganych operatów wodno – prawnych. Uczestniczenie w postępowaniach wodno – prawnych o wydanie decyzji pozwolenia wodno – prawnego.
11. Wykonanie niezbędnych badań geotechnicznych gruntów dla potrzeb posadowienia przedmiotowych budowli.
12. Pozyskanie map sytuacyjno – wysokościowych właściwych do celów projektowych obejmujących tereny nieruchomości, na których zostanie zlokalizowana sieć sanitarna jak również tereny przyległe w zakresie niezbędnym dla zaprojektowania przyłączy kanalizacyjnych. Mapy należy wykonać w wersji cyfrowej.
13. Uzyskanie zgody w formie oświadczenia od właścicieli gruntów, przez które przebiegać będzie projektowana sieć sanitarna i przykanaliki.
14. Uzyskanie wypisów z ewidencji gruntów ze Starostwa Powiatowego w Piszu dotyczących działek, których przedmiotowe zadanie inwestycyjne dotyczy.
15. Uzyskanie niezbędnych opinii, uzgodnień, pozwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych do uzyskania pozwolenia na budowę ( kolej, ZUD, Zakład Energetyczny, Telekomunikacja, Zarządców Dróg, Zarządu Melioracji Urządzeń Wodnych, Straży Pożarnej, Ochrony środowiska, Sanepidu – oraz innych niezbędnych z uwagi na zakres zamówienia).
16. Sporządzenie dokumentacji formalno – prawnej do uzyskania decyzji pozwolenia na budowę. Wykonawca powinien w imieniu i na rzecz Zamawiającego uzyskać decyzje o pozwoleniu na budowę wydane przez właściwy terenowo organ administracji.
17. Zakres i forma opracowania dokumentu w formie elektronicznej:
17.1. pliki źródłowe kosztorysów winny zostać przekazane Zamawiającemu w formie elektronicznej w rozszerzeniu ATH,
17.2. pliki zawierające Specyfikacje techniczna wykonania i odbioru robót jak również pliki obejmujące części opisowe dokumentacji technicznej winny mieć możliwość edycji w programie MICROSOFT WORD 2002,
17.3. pliki zawierające rysunki wykonawcze i pomocnicze winny być zapisane w formacie PDF,
17.4. Zamawiający jednocześnie zastrzega sobie aby dodatkowo Wykonawca wykonał w/w opracowania w formacie plików PDF w następujący sposób;
- 1 plik – przedmiar robót oraz szczegółowy kosztorys ślepy,
- 1 plik – specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót,
- 1 plik – część opisowa dokumentacji technicznej,
- 1 plik – rysunki konstrukcyjne i pomocnicze.
Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
71322200-3 Usługi projektowania rurociągów,
71320000-7 Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 3 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
W kwestiach technicznych zamówienia należy kontaktować się z Panem Sławomirem Słonawskim – p.o. Kierownika Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy Tel. (0 87) 424-13-67
lub z Panem Jerzym Wiszowatym – Inspektorem Referatu Budownictwa i Rozwoju Gminy Tel. (0 87) 424-13-63
Pliki do pobrania:
Data powstania: piątek, 13 lut 2009 12:31
Data opublikowania: piątek, 13 lut 2009 12:49
Data przejścia do archiwum: środa, 25 lut 2009 09:08
Opublikował(a): Eleonora Jagier
Zaakceptował(a): Sławomir Słonawski
Artykuł był czytany: 2342 razy