Zapytanie ofertowe
ZAPYTANIE OFERTOWE
temat: : Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich i zamiejskich w 2018.
- Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich i zamiejskich w 2018.
Całość zamówienia została podzielona na pięć zadań:
Zadanie I – Usługi zimowego utrzymania dróg i likwidacja śliskości nawierzchni dróg piaskarkami z pługiem do odśnieżania dróg.
Zadanie II – Usługi zimowego utrzymania dróg pługami czołowymi na sprzęcie ciężkim kołowym o mocy od. 100 KM do 130 KM (4x4 np; ciągnik rolniczy) – min. szerokość pługa 2,5 m.
Zadanie III - Usługi zimowego utrzymania dróg pługami czołowymi na sprzęcie ciężkim kołowym o mocy od 131 KM do 200 KM (4x4 np; ciągnik rolniczy) – min. szerokość pługa 2,5 m.
Zadanie IV – Usługi zimowego utrzymania dróg ładowarko – spycharkami przystosowanymi do odśnieżania – min. szerokość pługa 2,5 m.
Zadanie V – Usługi zimowego utrzymania dróg ładowarką teleskopową.
Uwaga:
Zamawiający informuje, że przy zimowym utrzymaniu dróg gminnych miejskich i zamiejskich pracuje również sprzęt stanowiący własność Gminy Biała Piska tj; równiarka RD 130 i ciągnik Pronar Zefir. Pierwszeństwo wyjazdu w celu odśnieżania posiada sprzęt gminny. Zlecanie tras wyjazdu firmom zewnętrznym odbywać się będzie w sytuacji gdy sprzęt gminny nie będzie w stanie skutecznie i szybko udrożnić i odśnieżyć zasypanych dróg.
- Opis części zamówienia.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych tj. obejmujących wybrany rodzaj usługi (zadania) zimowego utrzymania dróg.
- Termin wykonania zamówienia
Od 01.01.2018 r. do 31.12.2018 r.
- Miejsce składania ofert: Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska w pokoju nr 16.
- Termin składania ofert: do 19.12.2017 r. do godziny 14:00.
- Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w dniu 19 grudnia 2017 r. 14.10 w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska w pokoju nr 18.
- Cena jest jedynym kryterium oceny ofert.
- Cena jednostkowa podana w ofercie dotyczy jednej godziny pracy sprzętu i powinna obejmować wszystkie koszty i składniki związane z wykonaniem zamówienia oraz warunkami stawianymi przez Zamawiającego.
- Sposób przygotowania oferty.
Ofertę sporządzić należy w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze, nieścieralnym atramentem lub długopisem. Oferta winna być podpisana przez osobę upoważnioną. W przypadku składana oferty w siedzibie zamawiającego lub pocztą, na kopercie (koperta winna być zabezpieczona przed otwarciem przez oklejenie taśmą samoprzylepną, ewentualnie w inny sposób uniemożliwiający jej otwarcie w sposób niewidoczny) należy umieścić napis:
Oferta na: „Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich i zamiejskich w 2018”.
Podstawa prawna:
Niniejsze zapytanie nie jest zapytaniem o cenę w rozumieniu przepisów ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zgodnie z art. 4 pkt. 8 ustawy Pzp z dnia 29 stycznia 2004 r.
(Dz. U. z 2017 r. poz. 1579) postępowanie nie podlega przepisom w/w ustawy ze względu na wartość zamówienia oszacowaną poniżej kwoty 30.000 euro.
W przypadku braku zainteresowania z Państwa strony ofertą, uprzejmie proszę
o potwierdzenie faksem (0-87) 424-13-51, listownie bądź osobiście.
W załączeniu:
- wzór oferty (załącznik nr 1),
- oświadczenie wykonawcy (załącznik nr 2),
- Wykaz sprzętu (załącznik nr 3),
- Oświadczenie w sprawie uprawnień (załącznik nr 4),
- projekt umowy(załącznik nr 5).
Do oferty należy dołączyć:
- parafowany wzór umowy,
- oświadczenie wykonawcy,
- wykaz sprzętu,
- oświadczenie w sprawie uprawnień.
- Zapytanie wraz z załącznikami (pdf) 11 gru 2017 14:47 2,49 MB