Ogłoszenie o przetargu
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Dostawa energii elektrycznej w okresie od 01.04.2015 do 31.03.2016
Przedmiotem zamówienia jest dostawa energii elektrycznej o łącznym szacowanym wolumenie 11.843,55 MWh w okresie od dnia 01.04.2015r. do 31.03.2016r., z tego:
1) do lokali i obiektów – 7.980,01 MWh;
2) dla potrzeb oświetlenia drogowego – 3.863,54 MWh.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie +/-15%.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach:
Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów (wykaz punktów poboru – Załącznik nr 1a do SIWZ),
Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego (wykaz punktów poboru – Załącznik nr 1b do SIWZ).
Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 1060 szt.
Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność.
Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającym (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1a i 1b kolumna „Nazwa OSD”.
Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (odbiorców/płatników) umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych na dzień zgłoszenia, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca (w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo) zobowiązany będzie do złożenia w imieniu Zamawiającego (odbiorców/płatników) wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego.
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
1) do lokali i obiektów – 7.980,01 MWh;
2) dla potrzeb oświetlenia drogowego – 3.863,54 MWh.
Powyższe dane mają charakter orientacyjny. Wykonawca winien uwzględnić wahanie poboru energii elektrycznej na poziomie +/-15%.
Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. Zamówienie udzielone zostanie w dwóch częściach:
Część I zamówienia – Dostawa energii elektrycznej do lokali i obiektów (wykaz punktów poboru – Załącznik nr 1a do SIWZ),
Część II zamówienia – Dostawa energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego (wykaz punktów poboru – Załącznik nr 1b do SIWZ).
Łączna ilość układów pomiarowych rozliczających zużytą energię elektryczną 1060 szt.
Kod CPV, pod którym sklasyfikowano przedmiot zamówienia: 09310000-5 Elektryczność.
Usługi dystrybucyjne będą świadczone na podstawie odrębnych umów zawartych pomiędzy Zamawiającym (odbiorcami/płatnikami) a operatorem systemu dystrybucyjnego (OSD).
Operator systemu dystrybucyjnego – zgodnie z opisem w Załączniku nr 1a i 1b kolumna „Nazwa OSD”.
Wykonawca, w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo, zobowiązany będzie do zgłoszenia w imieniu własnym i Zamawiającego (odbiorców/płatników) umowy sprzedaży energii elektrycznej właściwemu OSD zgodnie z obowiązującymi przepisami.
W przypadku braku ważnych umów dystrybucyjnych na dzień zgłoszenia, o którym mowa w pkt 7, Wykonawca (w oparciu o udzielone Pełnomocnictwo) zobowiązany będzie do złożenia w imieniu Zamawiającego (odbiorców/płatników) wniosków o zawarcie umów dystrybucyjnych oraz złożenia wymaganego przez OSD oświadczenia lub zawarcia umowy.
Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
Zamawiający przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadził dialogu technicznego.
Dokładne informacje zawarte są w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, która dostępna jest poniżej w formie elektronicznej oraz w formie papierowej w pokoju nr 9 Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Pliki do pobrania:
- SiWZ (doc) 2 sty 2015 15:06 0,34 MB
- Załącznik nr 1a (xls) 2 sty 2015 15:07 0,3 MB
- Załącznik nr 1b (xls) 2 sty 2015 15:07 0,21 MB
- Załącznik nr 2a (doc) 2 sty 2015 15:07 0,06 MB
- Załącznik nr 2b (doc) 2 sty 2015 15:08 0,06 MB
- Załącznik nr 3a (doc) 2 sty 2015 15:08 0,05 MB
- Załącznik nr 3b (doc) 2 sty 2015 15:08 0,05 MB
- Załącznik nr 4a (doc) 2 sty 2015 15:09 0,06 MB
- Załącznik nr 4b (doc) 2 sty 2015 15:09 0,06 MB
- Załącznik nr 5a (doc) 2 sty 2015 15:09 0,05 MB
- Załącznik nr 5b (doc) 2 sty 2015 15:10 0,05 MB
- Załącznik nr 6a (doc) 2 sty 2015 15:10 0,05 MB
- Załącznik nr 6b (doc) 2 sty 2015 15:11 0,05 MB
- Załącznik nr 7a (doc) 2 sty 2015 15:11 0,15 MB
- Załącznik nr 7b (doc) 2 sty 2015 15:12 0,15 MB
- Załącznik nr 8 (pdf) 2 sty 2015 15:12 0,19 MB
- Załącznik nr 9 (pdf) 2 sty 2015 15:12 0,25 MB