BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU

DOWOŻENIE DZIECI I UCZNIÓW Z TERENU GMINY BIAŁA PISKA DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH w roku szkolnym 2011/2012
Numer ogłoszenia: 146068 - 2011; data zamieszczenia: 07.06.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej , ul. Moniuszki 7, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 87 4239014, faks 87 4239058.
• Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialapiska.pl
• Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOWOŻENIE DZIECI I UCZNIÓW Z TERENU GMINY BIAŁA PISKA DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH w roku szkolnym 2011/2012.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1 Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie dowożenia dzieci i uczniów z terenu gminy Biała Piska do placówek oświatowych w roku szkolnym 2011/2012. Przewidywana liczba kilometrów - ok. 161 920 km w skali roku szkolnego Przewidywana ilość uczniów - ok. 610 uczniów dziennie. 3.2 Zakres usługi obejmuje dowożenie i odwożenie dzieci i uczniów do placówek oświatowych na niżej wymienionych trasach (częściach), na podane odległości i wg podanej liczby osób: 1) Część I - Trasa I. Cibory - Świdry Kościelne - SP Kożuchy - Łodygowo - Świdry - SP Kożuchy - Pawłocin - SP Kożuchy - Danowo - Kożuchy - Kożuchy Małe - PG Biała Piska. Długość trasy ok. 114 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów SP - 59, Liczba uczniów PG - 35. Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Kożuchach, Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 2) Część II - Trasa II. Wojny - Włosty - SP Skarżyn - Sokoły Jeziorne - Rogale Wielkie - SP Skarżyn - Myśliki - PG Biała Piska. Długość trasy ok. 104 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów SP - 30, Liczba uczniów PG - 29. Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Skarżynie i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 3) Część III - Trasa III. Oblewo - Zabielne - Ruda - Giętkie - Orłowo - SP, PG i MP Biała Piska - Kaliszki - Kol. Kawałek - SP, PG i MP Biała Piska. Długość trasy ok. 130 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów SP + MP - 55, Liczba uczniów PG - 22. Placówki docelowe: Miejskie Przedszkole Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 4) Część IV - Trasa IV. 1-wszy autobus: Jakuby - Cwaliny - Gruzy - Grodzisko - Guzki - SP Kumielsk - Radysy - SP, PG i MP Biała Piska. 2-gi autobus: Szymki - Kukły - SP Kumielsk - Kol. Kumielsk - Szkody - SP, PG i MP Biała Piska. Długość trasy ok. 131 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów SP + MP - 63, Liczba uczniów PG - 50. Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Kumielsku, Miejskie Przedszkole w Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 5) Część V - Trasa V. Nowe Drygały - ZS Drygały - Myszki - Zalesie - ZS Drygały - Nitki - Pogorzel Wielka Pogorzel Mała - ZS Drygały. Długość trasy ok. 81 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów SP i PG - 100 (SP-75, PG - 15). Placówki docelowe: Zespół Szkół w Drygałach: Szkoła Podstawowa i Publiczne Gimnazjum. 6) Część VI - Trasa VI. Kol. Kózki - Kózki - Długi Kąt - Kowalewo - SP, PG i MP Biała Piska - Komorowo - Bełcząc - SP, PG i MP Biała Piska. Długość trasy ok. 108 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów SP + MP - 62, Liczba uczniów PG - 33. Placówki docelowe: Miejskie Przedszkole Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 7) Część VII - Trasa VII. Dmusy - Lipińskie - SP Skarżyn - Lipińskie - Dmusy - Lisy - Kruszewo - Konopki - Kol. Konopki - SP, PG i MP Biała Piska. Długość trasy ok. 77 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. Liczba uczniów SP + MP - 43, Liczba uczniów PG - 23. Placówki docelowe: Szkoła Podstawowa w Skarżynie, Miejskie Przedszkole w Białej Piskiej, Szkoła Podstawowa w Białej Piskiej i Publiczne Gimnazjum w Białej Piskiej. 8) Część VIII - Trasa VIII. OSW Łupki - PG Biała Piska - ZS Drygały. Długość trasy ok. 29 km dziennie, tj. rzeczywisty przebieg km z uczniami w autobusie. (Punkty zbiorcze: teren szkoły przy Publicznym Gimnazjum w Białej Piskiej i Zespole Szkół w Drygałach). 3.2.1 Długość każdej trasy mierzona jest: 1) na kursach rannych - od pierwszej miejscowości na trasie, w której wsiadają uczniowie do danej szkoły, 2) na każdym kursie popołudniowym - do ostatniej miejscowości na trasie, w której wysiadają uczniowie. 3.2.2 Podana kolejność wsiadania uczniów z poszczególnych miejscowości dotyczy kursów rannych. Szczegółowy rozkład przewozu uczniów na kursach popołudniowych zostanie przekazany Wykonawcy po ustaleniu tygodniowych planów zajęć w szkołach. 3.2.3 Rozkład przewozu uczniów i miejsca przystankowe na kursach popołudniowych będzie stanowił integralną część umowy. 3.3 Wymagana liczba autobusów niezbędna do obsługi poszczególnych tras, z minimalną liczbą miejsc: 1) Trasa nr I - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 43, 2) Trasa nr II - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 34, 3) Trasa nr III - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 46, 4) Trasa nr IV - 2 autobusy z minimalną liczbą miejsc siedzących - 41, 5) Trasa nr V - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 44, 6) Trasa nr VI - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 49, 7) Trasa nr VII - 1 autobus z minimalną liczbą miejsc siedzących - 51, 8) Trasa nr VIII - określenie minimalnej liczby miejsc w autobusie nastąpi przed rozpoczęciem usługi dowożenia, tj. do 31.08.2011r. 3.4 Obowiązki wykonawcy: 1) Przewóz uczniów i dzieci do placówek oświatowych w dni powszednie między godziną 6:30 a godziną 7:55 oraz przewóz uczniów i dzieci po zakończeniu zajęć zgodnie z tygodniowym planem zajęć w placówkach. 2) Przewóz według szczegółowego, godzinowego rozkładu kursów wraz z wyznaczonymi przystankami, według uzgodnień z dyrektorami szkół, po ustaleniu planu zajęć w poszczególnych placówkach. 3) Jeżeli warunki pogodowe lub zdarzenia losowe (np.: znaczne opady śniegu, roztopy, gołoledź przeszkody na drogach, przebudowa drogi, wypadki drogowe itp.) nie pozwalają na przewóz uczniów ustaloną trasą, Wykonawca może wykonać usługę dowożenia wybierając inną przejezdną, optymalną trasę. O zaistniałej konieczności zmiany trasy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego tego samego dnia lub najpóźniej w dniu następnym. 4) Wykonawca z chwilą rozpoczęcia realizacji usługi przewozowej przyjmuje na siebie pełną odpowiedzialność za czynności przewozowe i przewożone dzieci od punktu zbiorczego do placówki i od placówki do punktu zbiorczego w danej miejscowości, zgodnie z dopuszczalną ilością przewożonych osób. Tym samym Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania Regulaminu sprawowania opieki nad dziećmi i uczniami dowożonymi z terenu Gminy Biała Piska (Zarządzenie Nr 214/1/09 Burmistrza Białej Piskiej). Regulamin dostępny jest na stronie internetowej www.bip.bialapiska.pl. w zakładce: jednostki organizacyjne - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych - zadania i regulamin oraz w siedzibie jednostki. 5) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług przewozowych sprawnymi technicznie autobusami oznakowanymi zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym. 3.5 Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcom wykonania części zamówienia objętego niniejszą specyfikacją. Przez część zamówienia należy rozumieć oddzielnie każdą z tras wymienionych w pkt 3.2 ppkt od a do h, obsługiwaną w całości..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.11.20.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie Wykonawcy, którzy: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie dokumentu określonego w pkt 10.1 SIWZ jak również złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ;
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują potencjałem technicznym. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ i pisemnego zobowiązania określonego w pkt 10.3 SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponują kierowcami posiadającymi wymagane uprawnienia i kwalifikacje do wykonywania zamówienia.Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ i pisemnego zobowiązania określonego w pkt 10.3 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 10.2 SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
• koncesję, zezwolenie lub licencję
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
• oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
• aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
• aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
• wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany umowy w zakresie: 1) liczby kilometrów na danej trasie: a) po weryfikacji liczby kilometrów przeprowadzonej w ciągu 1-go miesiąca od dnia obowiązywania umowy, b) w każdym czasie w przypadku konieczności zmiany liczby przystanków (miejscowości) na danej trasie, 2) godzin rozpoczęcia i zakończenia przewozu uczniów, 3) kolejności miejscowości na trasie, 4) żądania od Wykonawcy autobusu z mniejszą lub większą ilością miejsc niż wymagana w SIWZ, w związku z możliwą zmianą liczby uczniów dowożonych na poszczególnych trasach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl. (zakładka: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych-plany i zamierzenia)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej 12-230 Biała Piska, ul. Moniuszki 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2011 godzina 10:00, miejsce: Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej 12-230 Biała Piska, ul. Moniuszki 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 7 cze 2011 09:52
Data opublikowania: wtorek, 7 cze 2011 10:10
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 14 maj 2012 13:16
Opublikował(a): Dariusz Jurczykowski
Zaakceptował(a): Dariusz Jurczykowski
Artykuł był czytany: 2485 razy