BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

DOSTAWA MIAŁU WĘGLOWEGO DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY BIAŁA PISKA W SEZONIE GRZEWCZYM 2013/2014

ZAPYTANIE OFERTOWE
na dostawy miału węglowego w sezonie grzewczym 2013/2014 na potrzeby szkół prowadzonych przez gminę Biała Piska
dla zamówienia publicznego o wartości nie przekraczającej równowartości 14000 euro wyrażonej w złotych
1.Zamawiający:
Gmina Biała Piska - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Moniuszki 7,
12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie,
e-mail: zopo1@op.pl,
www. bip.bialapiska.pl (zakładka: jednostki organizacyjne – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych),
tel. 087 4239014, fax 087 4239058
1.1.Niniejsze zapytanie ofertowe zostało;
1)zamieszczone w miejscu publicznie dostępnym w siedzibie Zamawiającego – tablica ogłoszeń Zespołu Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej,
2)zamieszczone na stronie internetowej www.bip.bialapiska.pl (zakładka: jednostki organizacyjne – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej),
3)przekazane potencjalnym wykonawcom działającym w zakresie przedmiotu zamówienia.

2. Opis przedmiotu zamówienia:
2.1.Dostawy miału węglowego energetycznego na potrzeby niżej wymienionych jednostek, w podanych ilościach:
1)Szkoła Podstawowa w Kożuchach - 36 ton
2)Szkoła Podstawowa im. Zesłańców Sybiru w Kumielsku – 58 tony
3)Szkoła Podstawowa im. Podlaskiej Brygady Kawalerii w Skarżynie- 15 ton

2.2.Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na dostawy miału węglowego energetycznego w ilości 109 ton.
2.3.Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw miału węglowego energetycznego o parametrach:
a)wartość opałowa miału węglowego (min.) 25000 kJ/kg oraz zawartości: popiół – do 10%, siarka – od 0,6 do 0,8 % i wilgotności nie wyższej niż 12 %.
2.4.Wyżej wymieniony opał dostarczony może być tylko wraz z certyfikatem jakości opału, wystawionym przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument ten może pochodzić (być przekazany) od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego czy osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą surowców będących przedmiotem zamówienia.
2.5.Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie następować będzie po wykonaniu dostawy i wystawieniu faktury potwierdzonej przez dyrektora danej szkoły.
2.6.Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy.
2.7.Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło odbiorców.
2.8.Opał dostarczany będzie transportem drogowym Wykonawcy do szkół wskazanych przez Zamawiającego.
2.9.Opał dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami składanymi telefonicznie przez dyrektorów szkół w okresie od 01 października 2013r. do 30 kwietnia 2014r., według prognoz zużycia przedstawionych powyżej.
2.10.Szczegółowe terminy dostaw w poszczególnych miesiącach strony określą w uzgodnionym harmonogramie wysyłek. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminów dostaw określonych w harmonogramie o 14 dni.
2.11.Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego.
2.12.Zakres zadań, spraw i terminy określać będą ustanowione w postanowieniach umowy osoby. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3. Wymagania dotyczące Wykonawcy
3.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień.
3.2.W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków określonych w pkt 3.1. do oferty należy dołączyć aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia formularza ofertowego.
3.3.Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
3.4.Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4.Opis sposobu przygotowania oferty.
4.1.Wykonawca powinien złożyć następujące dokumenty:
1)formularz ofertowy, według załącznika nr 1 do niniejszego zapytania,
2)zaparafowany wzór umowy na potwierdzenie wyrażenia zgody na przyjęcie warunków umownych, według załącznika nr 2 do zapytania ofertowego.
3)aktualny wypis z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu złożenia formularza ofertowego,
4.2.Oferta musi być sporządzona w jednym egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze albo ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
4.3.Oferta oraz wszystkie załączniki muszą zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz muszą być podpisane. Podpis powinien być naniesiony w sposób umożliwiający jego identyfikację, tj. podpis czytelny lub podpis nieczytelny z pieczątką imienną.
4.4.Oferta musi zostać złożona w kopercie zabezpieczonej przed otwarciem, zawierać nazwę i pełny adres Wykonawcy oraz napis: „ Oferta na dostawę miału węglowegow sezonie grzewczym 2013/2014 na potrzeby szkół prowadzonych przez gminę Biała Piska”.
5.Miejsce oraz termin składania ofert.
5.1.Oferty na wykonanie w/w zamówienia należy składać w Zespole Obsługi Placówek Oświatowych w Białej Piskiej, ul. Moniuszki 7, 12-230 Biała Piska w Biurze Zespołu do dnia 04.07.2013r. do godz. 15:00.
5.2.Oferty złożone po terminie zostaną niezwłocznie zwrócone Wykonawcy bez ich otwierania.
5.3.Wykonawca może dokonać zmiany lub wycofać swoją ofertę po jej złożeniu, jeżeli pisemne powiadomienie o tej zmianie lub wycofaniu oferty zostanie doręczone Zamawiającemu przed upływem terminu składania ofert.
6.Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty.
6.1.Przy wyborze oferty Zamawiający będzie kierował się kryterium najniższej ceny za wykonanie przedmiotu zamówienia.
6.2.Zamawiający pisemnie powiadomi o wyniku postępowania wszystkich Wykonawców, którzy złożyli formularz ofertowy oraz zamieści tą informację na swojej stronie internetowej określonej w pkt 1.
6.3.W zawiadomieniu wysłanym do wykonawcy, którego oferta została wybrana Zamawiający określi termin i miejsce zawarcia umowy.

Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 25 cze 2013 08:00
Data opublikowania: wtorek, 25 cze 2013 11:17
Opublikował(a): Aneta Mróz
Zaakceptował(a): Dariusz Jurczykowski
Artykuł był czytany: 5782 razy