Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców i rejestru PESEL
Zaświadczenia – odpis przetworzonych danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców
Miejsce załatwienia sprawy:
Referat Spraw Obywatelskich, pokój nr 1
telefon (87) 4241372, centrala (87) 4241350.
Wymagane dokumenty:
- Wypełniony i podpisany wniosek o wydanie zaświadczenia
- Dowód uiszczenia opłaty skarbowej
Opłaty:
- Opłata za zaświadczenie – odpis przetworzonych danych 17 zł
Wpłaty należy dokonać na konto Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY
39 9364 0000 2007 0003 0316 0001
Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawach wymienionych w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej / Dz.U. z 20014r., poz. 1628 /
Termin załatwienia sprawy:
- niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni
Tryb odwoławczy:
Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze postanowienia. Na postanowienie służy stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia
Podstawa prawna:
- art.45 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności / Dz.U. z 2010 r., Nr 217, poz. 1427 ze zm. /
- art. 1 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej / Dz.U. z 2014r., poz. 1628 / oraz część II pkt 21 załącznika do tej ustawy
- art. 219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /Dz.U. z 2013r., poz. 267 ze zm. /
- Wniosek o wydanie zaświadczenia (doc) 12 mar 2015 08:17 0,02 MB