BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wydawanie zaświadczeń z rejestru mieszkańców, rejestru zamieszkania cudzoziemców i rejestru PESEL

Zaświadczenia – odpis przetworzonych danych z rejestru mieszkańców oraz rejestru zamieszkania cudzoziemców

Miejsce załatwienia sprawy:

Referat Spraw Obywatelskich, pokój nr 1

telefon (87) 4241372, centrala (87) 4241350.

 

Wymagane dokumenty:

  1. Wypełniony i podpisany wniosek o wydanie zaświadczenia
  2. Dowód uiszczenia opłaty skarbowej

 

Opłaty:

- Opłata za zaświadczenie – odpis przetworzonych danych 17 zł

 

Wpłaty należy dokonać na konto Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

 

WARMIŃSKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY

39 9364 0000 2007 0003 0316 0001

Nie podlega opłacie skarbowej wydanie zaświadczenia w sprawach wymienionych w art. 2 ust. 1 ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej / Dz.U. z 20014r., poz. 1628 /

Termin załatwienia sprawy:

- niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni

 

Tryb odwoławczy:

Odmowa wydania zaświadczenia następuje w drodze postanowienia. Na postanowienie służy stronie prawo wniesienia zażalenia do Wojewody Warmińsko – Mazurskiego w terminie 7 dni od daty doręczenia postanowienia

 

Podstawa prawna:

- art.45 ustawy z dnia 24 września 2010 r. o ewidencji ludności / Dz.U. z 2010 r., Nr 217, poz. 1427 ze zm. /

- art. 1 ust. 1 pkt 1 lit. b ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej / Dz.U. z 2014r., poz. 1628 /     oraz część II pkt 21 załącznika do tej ustawy

- art. 219 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego /Dz.U. z 2013r., poz. 267 ze zm. /

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 16 cze 2003 12:42
Data opublikowania:
Opublikował(a): Damian Modzelewski
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 2605 razy