BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wpis do rejestru wyborców

Miejsce załatwienia sprawy
Referat Spraw Obywatelskich pokój nr 1, telefon (87) 4241372, centrala (87) 4241350

Wymagane dokumenty
1. Wypełniony wniosek o wpisanie do rejestru wyborców i Pisemna deklaracja zawierająca informacje niezbędne do wpisania do rejestru wyborców.
2. Dowód osobisty.

Gdzie odebrać formularze:
Druk wniosku o wpisanie do rejestru wyborców oraz deklaracje,można otrzymać w pokoju nr 1.

Opłaty:
Wniosek i decyzje nie podlegają opłacie skarbowej.

Termin załatwienia sprawy (udzielenia odpowiedzi):
Decyzję o wpisaniu lub o odmowie wpisania do rejestru wydaje się w terminie do 3 dni od dnia wniesienia wniosku.

Tryb odwoławczy:
Od decyzji w sprawie odmowy wpisania do rejestru przysługuje prawo wniesienia skargi do Sądu Rejonowego w Piszu, za pośrednictwem Burmistrza Białej Piskiej w terminie 3 dni od dnia otrzymania decyzji.

Inne wskazówki, uwagi:
Do rejestru wyborców z urzędu wpisywani są wyborcy zameldowani na pobyt stały na obszarze gminy. Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców mogą składać wyborcy stale zamieszkali na obszarze gminy bez zameldowania na pobyt stały lub wyborcy nigdzie niezamieszkali, przebywający na obszarze gminy.

Podstawa prawna:
Ustawa z dnia 5 stycznia 2011 r. - Kodeks wyborczy /Dz. U. z 2011 r. Nr 21, poz.112 z późn. zm./

Treść:
Załącznik: Wniosek o wpisanie do rejestru wyborców -oryginał wniosku oraz Deklaracja do odebrania w urzędzie, pokój nr 1.
Data powstania: poniedziałek, 16 cze 2003 12:46
Data opublikowania:
Opublikował(a): Damian Modzelewski
Zaakceptował(a):
Artykuł był czytany: 2768 razy