Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tuszy i Tonerów) do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są tusze i tonery na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w 2015 r.
2. Zamawiający wymaga, aby tusze były oryginalne zgodne z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego
3. Zamawiający dopuszcza dostawę zamienników tonerów, gdy spełniają one następujące warunki:
- Tonery w 100% są nowe i nieregenerowane,
- Toner winien być objęty gwarancją niezawodnej eksploatacji do momentu wyczerpania się ładunku barwiącego,
-Toner winien posiadać gwarancję naprawy drukarki w przypadku, gdy wyłączną przyczyną jej uszkodzenia była wada toneru.
4. Dostawa zakupionych tuszy i tonerów będzie realizowana transportem dostawcy.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany lub zwrotu niewykorzystanych tonerów lub tuszy w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
Wyszczególnienie zamawianych materiałów eksploatacyjnych Tuszy i Tonerów stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Termin wykonania: od podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r.
Termin składania ofert : do 29 - 12 - 2014 r. do godz.13:00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej ,Pl. Adama Mickiewicza 25,12-230 Biała Piska pok. Nr 16.
Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z napisem : Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tuszy i Tonerów) do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 29.12.2014 r. o godz. 13:10 w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej w pokoju nr 18, Pl. Adama Mickiewicza 25,12-230 Biała Piska.
kontakt:
- Damian Modzelewski – Informatyk Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej – Tel. (0-87) 4241-359
W załączeniu .
- Wzór oferty
- Załącznik do oferty
- Projekt umowy
Burmistrz Białej Piskiej
Wojciech Stępniak
1. Przedmiotem zamówienia są tusze i tonery na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w 2015 r.
2. Zamawiający wymaga, aby tusze były oryginalne zgodne z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego
3. Zamawiający dopuszcza dostawę zamienników tonerów, gdy spełniają one następujące warunki:
- Tonery w 100% są nowe i nieregenerowane,
- Toner winien być objęty gwarancją niezawodnej eksploatacji do momentu wyczerpania się ładunku barwiącego,
-Toner winien posiadać gwarancję naprawy drukarki w przypadku, gdy wyłączną przyczyną jej uszkodzenia była wada toneru.
4. Dostawa zakupionych tuszy i tonerów będzie realizowana transportem dostawcy.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany lub zwrotu niewykorzystanych tonerów lub tuszy w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
Wyszczególnienie zamawianych materiałów eksploatacyjnych Tuszy i Tonerów stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Termin wykonania: od podpisania umowy do 31 grudnia 2015 r.
Termin składania ofert : do 29 - 12 - 2014 r. do godz.13:00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej ,Pl. Adama Mickiewicza 25,12-230 Biała Piska pok. Nr 16.
Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z napisem : Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tuszy i Tonerów) do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 29.12.2014 r. o godz. 13:10 w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej w pokoju nr 18, Pl. Adama Mickiewicza 25,12-230 Biała Piska.
kontakt:
- Damian Modzelewski – Informatyk Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej – Tel. (0-87) 4241-359
W załączeniu .
- Wzór oferty
- Załącznik do oferty
- Projekt umowy
Burmistrz Białej Piskiej
Wojciech Stępniak
Pliki do pobrania:
- Wzór ofert (doc) 15 gru 2014 14:24 0,04 MB
- Załącznik do oferty (doc) 15 gru 2014 14:27 0,13 MB
- Projekty umowy (doc) 15 gru 2014 14:27 0,08 MB