ZAPYTANIE OFERTOWE
Wykonywanie usługi zarządzania cmentarzami komunalnymi w Białej Piskiej, Drygałach i Skarżynie w 2012 roku.
I. Zakres obowiązków Wykonawcy:
1. Systematyczne i stałe wykonanie następujących czynności:
- prowadzenie dokumentacji cmentarnej,
- ustalanie i przestrzeganie systematycznego lokalizowania miejsc pochówków,
- przygotowanie miejsc pochówku,
- pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych w wysokości ustalonej uchwałą
Nr XIV/114/07 Rady Miejskiej w Białej Piskiej z dnia 31 maja 2007 roku zmienioną Uchwałą
Nr XX/167/07 rady Miejskiej w Białej Piskiej z dnia 26 września 2007 roku i przekazywanie
na rachunek Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej,
- utrzymywanie porządku i czystości na terenie cmentarzy komunalnych oraz parkingów
należących do cmentarzy, polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu liści, zamiataniu
i odchwaszczaniu alejek, parkingów itp.,
- konserwacja urządzeń wodno-kanalizacyjnych,
- konserwacja ogrodzenia,
- wywóz śmieci i ponoszenie opłat za wodę,
- utrzymanie zieleni na terenie cmentarzy i przed cmentarzami.
2. Wykonawca nie może czerpać innych korzyści z zarządzania cmentarzem z wyłączeniem
należnego mu wynagrodzenia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zaspokajania potrzeb w zakresie usług pogrzebowych z należytą
starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do odprowadzania na konto Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej,
należności uzyskanych z tytułu pobieranych opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych,
5. Podstawę rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą miesięczne sprawozdania
przesyłane do Urzędu Miejskiego w terminie do ostatniego dnia rozliczanego miesiąca,
określające kwotę uzyskanych dochodów za korzystanie z cmentarzy.
6. Uzyskaną kwotę Wykonawca będzie wpłacał na rachunek Zamawiającego: Warmińsko-Mazurski
Bank Spółdzielczy Oddział w Białej Piskiej nr 39 9364 0000 2007 0003 0316 0001
w nieprzekraczalnym terminie, do ostatniego dnia rozliczanego miesiąca.
7. Wykonując usługi zarządu cmentarzami, Wykonawca odpowiedzialny jest za ewentualne szkody
wyrządzone osobom trzecim.
II. Warunki udziału w postępowaniu
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym wymagania określone w art. 25 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm. )
2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
III. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dołączyć do oferty wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
1. Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego zapytania.
IV. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Oferta Wykonawcy na wykonanie przedmiotu zamówienia winna być sporządzona w 1 egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze albo ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
2. Wszystkie załączniki powinny być napisane w sposób czytelny i trwały.
3. Każda poprawka w treści oferty winna być parafowana przez Oferenta.
4. Oferta cenowa i wszystkie oświadczenia muszą zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis.
5. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
6. Oferta musi być złożona w dokładnie zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Oferta na wykonanie usługi zarządzania Cmentarzami Komunalnymi w Białej Piskiej, Drygałach i Skarżynie w 2012 roku ”.
7. Dokumenty załączone do oferty powinny mieć formę oryginału bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie strony załączników do oferty muszą być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający zdekompletowaniu ich zawartości.
8. W ofercie należy podać:
• łączną cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia w złotych,
• stawkę podatku VAT obowiązującą na dzień złożenia oferty,
• cenę netto.
Umowa zostanie podpisana na okres od 01 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku.
Miejsce składania ofert:
Oferty na wykonanie przedmiotu zapytania należy składać osobiście bądź listownie w zamkniętych kopertach w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska.
Termin składania ofert: oferty należy złożyć do 21 grudnia 2011 r. do godz. 11.00
Jeżeli nie jesteście Państwo zainteresowani realizacją naszych zamówień, uprzejmie proszę o potwierdzenie tego faktu faksem - (0-87) 424 13 51, listownie bądź osobiście.
Kontakt:
Wiesław Siemion - inspektor Referatu Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej ul. Mickiewicza 25, pokój nr 15 w godzinach 8.00-15.00, tel. (0-87) 424-13-69, fax. (0-87) 424-13-51.
1. Systematyczne i stałe wykonanie następujących czynności:
- prowadzenie dokumentacji cmentarnej,
- ustalanie i przestrzeganie systematycznego lokalizowania miejsc pochówków,
- przygotowanie miejsc pochówku,
- pobieranie opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych w wysokości ustalonej uchwałą
Nr XIV/114/07 Rady Miejskiej w Białej Piskiej z dnia 31 maja 2007 roku zmienioną Uchwałą
Nr XX/167/07 rady Miejskiej w Białej Piskiej z dnia 26 września 2007 roku i przekazywanie
na rachunek Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej,
- utrzymywanie porządku i czystości na terenie cmentarzy komunalnych oraz parkingów
należących do cmentarzy, polegające na zbieraniu śmieci, wygrabianiu liści, zamiataniu
i odchwaszczaniu alejek, parkingów itp.,
- konserwacja urządzeń wodno-kanalizacyjnych,
- konserwacja ogrodzenia,
- wywóz śmieci i ponoszenie opłat za wodę,
- utrzymanie zieleni na terenie cmentarzy i przed cmentarzami.
2. Wykonawca nie może czerpać innych korzyści z zarządzania cmentarzem z wyłączeniem
należnego mu wynagrodzenia.
3. Wykonawca zobowiązuje się do zaspokajania potrzeb w zakresie usług pogrzebowych z należytą
starannością i zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie.
4. Wykonawca zobowiązany jest do odprowadzania na konto Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej,
należności uzyskanych z tytułu pobieranych opłat za korzystanie z cmentarzy komunalnych,
5. Podstawę rozliczenia pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcą będą miesięczne sprawozdania
przesyłane do Urzędu Miejskiego w terminie do ostatniego dnia rozliczanego miesiąca,
określające kwotę uzyskanych dochodów za korzystanie z cmentarzy.
6. Uzyskaną kwotę Wykonawca będzie wpłacał na rachunek Zamawiającego: Warmińsko-Mazurski
Bank Spółdzielczy Oddział w Białej Piskiej nr 39 9364 0000 2007 0003 0316 0001
w nieprzekraczalnym terminie, do ostatniego dnia rozliczanego miesiąca.
7. Wykonując usługi zarządu cmentarzami, Wykonawca odpowiedzialny jest za ewentualne szkody
wyrządzone osobom trzecim.
II. Warunki udziału w postępowaniu
1. Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w tym wymagania określone w art. 25 ust. 3 ustawy o gospodarce nieruchomościami ( Dz. U. z 2010 r. nr 102, poz. 651 ze zm. )
2. Wykonawca musi posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia,
3. Wykonawca musi znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia,
III. Wykaz oświadczeń i dokumentów jakie mają dołączyć do oferty wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu.
Do oferty należy dołączyć oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnienie warunków:
1. Aktualny odpis z odpowiedniego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert.
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 niniejszego zapytania.
IV. Opis sposobu przygotowania ofert:
1. Oferta Wykonawcy na wykonanie przedmiotu zamówienia winna być sporządzona w 1 egzemplarzu, w formie pisemnej, w języku polskim, napisana na maszynie do pisania, komputerze albo ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem.
2. Wszystkie załączniki powinny być napisane w sposób czytelny i trwały.
3. Każda poprawka w treści oferty winna być parafowana przez Oferenta.
4. Oferta cenowa i wszystkie oświadczenia muszą zawierać nazwę i adres Wykonawcy oraz podpis.
5. Wzór oferty stanowi załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego
6. Oferta musi być złożona w dokładnie zamkniętej kopercie z dopiskiem: ”Oferta na wykonanie usługi zarządzania Cmentarzami Komunalnymi w Białej Piskiej, Drygałach i Skarżynie w 2012 roku ”.
7. Dokumenty załączone do oferty powinny mieć formę oryginału bądź kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wszystkie strony załączników do oferty muszą być spięte (zszyte) w sposób zapobiegający zdekompletowaniu ich zawartości.
8. W ofercie należy podać:
• łączną cenę brutto za realizację przedmiotu zamówienia w złotych,
• stawkę podatku VAT obowiązującą na dzień złożenia oferty,
• cenę netto.
Umowa zostanie podpisana na okres od 01 stycznia 2012 roku do 31 grudnia 2012 roku.
Miejsce składania ofert:
Oferty na wykonanie przedmiotu zapytania należy składać osobiście bądź listownie w zamkniętych kopertach w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej, ul. Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska.
Termin składania ofert: oferty należy złożyć do 21 grudnia 2011 r. do godz. 11.00
Jeżeli nie jesteście Państwo zainteresowani realizacją naszych zamówień, uprzejmie proszę o potwierdzenie tego faktu faksem - (0-87) 424 13 51, listownie bądź osobiście.
Kontakt:
Wiesław Siemion - inspektor Referatu Rolnictwa i Gospodarki Nieruchomościami w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej ul. Mickiewicza 25, pokój nr 15 w godzinach 8.00-15.00, tel. (0-87) 424-13-69, fax. (0-87) 424-13-51.
Pliki do pobrania:
- Wzór oferty (pdf) 9 gru 2011 11:54 0,07 MB
- Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (pdf) 9 gru 2011 11:55 0,07 MB
- Uchwały (pdf) 9 gru 2011 12:00 0,26 MB