BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

WYJAŚNIENIA DO SPECYFIKACJI ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA


Na podstawie art. 38 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2010r., Nr 113, poz. 759 z późn. zm.), w związku ze zwróceniem się o wyjaśnienie treści Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia w przetargu nieograniczonym na dowożenie dzieci i uczniów do placówek oświatowych prowadzonych przez Gminę Biała Piska oraz Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Łupkach w latach szkolnych 2013/2014, 2014/2015 i 2015/2016, udziela się wyjaśnień, jak niżej.

1.Jaka jest minimalna wymagana ilość środków transportowych w celu wykonania zamówienia, którą należy wykazać w wykazie stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ?
Ad. 1
Liczba wymaganych środków transportowych (autobusów) niezbędnych do wykonania zamówienia określona jest w pkt 3.4. SIWZ i wynosi 9 szt.
2.Jaka jest minimalna wymagana ilość osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia, którą należy wykazać w wykazie stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ?
Ad. 2
Ilość osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia związana jest z wymaganą liczbą środków transportowych i wynosi 18 osób, tj. 9 kierowców i 9 opiekunów.
3.Trasa nr VI nie spełnia warunków do poruszania się autobusu z minimalną liczbą miejsc siedzących – 45. Prosimy o modyfikację zapisu dotyczącego minimalnej ilości miejsc siedzących pojazdu.
Ad. 3
Nie przewiduje się zmiany zapisu dotyczącego wymaganej minimalnej ilości miejsc siedzących w autobusie obsługującym trasę nr VI.
4.Trasa nr VII nie spełnia warunków do poruszania się autobusu z minimalną liczbą miejsc siedzących – 55. Prosimy o modyfikację zapisu dotyczącego minimalnej ilości miejsc siedzących pojazdu.
Ad. 4
Nie przewiduje się zmiany zapisu dotyczącego wymaganej minimalnej ilości miejsc siedzących w autobusie obsługującym trasę nr VII.
5.Dot. projektu umowy: wnosimy o wprowadzenie zapisu, że za awarię autobusu nie uznaje się zdarzenia losowego, niezależnego od Wykonawcy.
Ad. 5
Nie przewiduje się zmiany zapisów umowy określonych w § 3 pkt 11 i 12.
6.Dot. § 4 projektu umowy: wnosimy o wprowadzenie zapisu umożliwiającego waloryzację wynagrodzenia Wykonawcy, zgodnie z ogłaszanym przez Główny Urząd Statystyczny wzrostem cen towarów i usług lub w inny sposób zapewniający równość stron umowy, jak również o możliwość zmiany ceny w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT)
Ad. 6
Nie przewiduje się zmiany zapisów umowy określonych w § 4 pkt 5, tj. możliwości zmiany lub waloryzacji wynagrodzenia w okresie obowiązywania umowy.
7.Dot. § 6 projektu umowy: wnosimy o wprowadzenie zapisów dotyczących możliwości zapłaty kar umownych (5% wynagrodzenia brutto) przez Zamawiającego w przypadkach odstąpienia od umowy przez Zamawiającego z przyczyn, za które nie ponosi odpowiedzialności Wykonawca. Jednocześnie prosimy o wprowadzenie zapisu, że Wykonawca nie będzie zobowiązany do zapłaty kar umownych, o których mowa w § 6 ust. 1 jeśli udowodni, że zwłoka wynikła z przyczyn nieleżących po jego stronie.
Ad. 7
Nie przewiduje się zmiany zapisów umowy określonych w § 6 dotyczących kar umownych.
8.Dot. § 8 projektu umowy: prosimy o wprowadzenie zapisu o możliwości odstąpienia od umowy przez Wykonawcę w przypadkach: naruszenia przez Zamawiającego warunków umowy.
Ad. 8
Nie przewiduje się zmiany zapisów umowy określonych w § 8 dotyczących odstąpienia od umowy lub jej rozwiązania.
Data powstania: piątek, 17 maj 2013 10:35
Data opublikowania: piątek, 17 maj 2013 14:59
Data przejścia do archiwum: środa, 29 maj 2013 14:10
Opublikował(a): Aneta Mróz
Zaakceptował(a): Dariusz Jurczykowski
Artykuł był czytany: 1075 razy