Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na remont bud. mieszkalnego przy ul. Konopnickiej 2 w Białej Piskiej.
Znak sprawy 04/ZEC/WM/2016 Biała Piska, dnia 06.04.2016 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej , oraz pełnienie nadzoru autorskiego przedsięwzięcia inwestycyjnego niezbędnego do przeprowadzenia remontu na obiekcie przy ul. Konopnickiej 2 w Białej Piskiej
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej nieruchomości wspólnej przy ul. Konopnickiej 2 w Białej Piskiej zaprasza do złożenia ofert na na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej , oraz pełnienie nadzoru autorskiego przedsięwzięcia inwestycyjnego niezbędnego do przeprowadzenia remontu na ww. obiekcie .
-
Informacje ogólne
-
Zamawiający :
Wspólnota Mieszkaniowa
ul. Konopnickiej 2
12-230 Biała Piska
NIP 849-14-79-707
DANE O BUDYNKU:
Budynek mieszkalny wielorodzinny (5 lokali mieszkalnych), podpiwniczony, jednoklatkowy o dwóch kondygnacjach nadziemnych . Pow. użytkowa – 253,63 m2, kubatura – 1260m3, pow. zabudowy – 131,20 m2
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami :
-
Jan Bąbka
-
Wiesław Brzozowy
-
Niniejszym zamówienie będzie udzielane na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę .
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :
-
prac przedprojektowych tj. sporządzenie koncepcji modernizacji i przedłożenie jej do
akceptacji zamawiającego
-
projektu budowlanego z uzyskaniem mapy do celów projektowych jeśli będzie wymagana
przepisami prawa budowlanego. Ponadto projekt powinien zawierać charakterystykę
energetyczną budynku, opracowaną zgodnie z przepisami dotyczącymi metodologii
obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części
budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno – użytkową oraz sposobu
sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej .
-
uszczegółowionego projektu budowlano- wykonawczego
-
szczegółowego przedmiaru robót
-
kosztorysu inwestorskiego – opracowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 mają 2004 w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych, oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym. (Dz. U. z 2004r Nr 130, poz. 1389)
-
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
-
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wzmagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczegółowymi.
4 ) Dokumentacja winna być opracowana w oparciu o wstępne zalecenia konserwatorskie znak ZN.II.5183.10.2016.JS,LG z dnia 19.02.2016r. Załączone zalecenia nie są opinią WKZ na prace budowlane oraz nie zastępują orzeczeń oraz decyzji administracyjnych innych organów, wymaganych przepisami odrębnych ustaw.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać w techniczne tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej)
6. Opracowanie projektowe należy wykonać w 5 egzemplarzach , a kosztorys inwestorski, kosztorys ślepy, przedmiar robót w 1 egzemplarzu , specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz instrukcje w 3 egzemplarzach . Wykonawca dostarczy również płyty CD z zapisaną w formacie PDF dokumentacją techniczną i STWiOR – 1 egz.
7. Prace projektowe dotyczą czynnego budynku
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym, bądź wybranymi wykonawcami.
9. Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego powstałego w ramach realizacji usługi.
10. Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji.
11. Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej przez niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.
12. Termin realizacji zamówienia 21 dni od uzyskania przez projektanta akceptacji Zamawiającego wstępnej koncepcji modernizacji. Wstępną koncepcję modernizacji w formie graficznej oraz opisowej projektant przedstawi Zamawiającemu w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy.
13. Zamawiający może zrezygnować z zawarcia Umowy bez podania przyczyny, zrezygnować z realizacji inwestycji bez podania przyczyny, zrezygnować z realizacji poszczególnych etapów i z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie.
II . Informacje szczegółowe:
-
W ramach projektowanych robót planuje się wykonanie min. :
-
remont konstrukcji dachowej z wymianą pokrycia dachowego i przebudową kominów z cegły.
-
wykonanie tynków zewnętrznych termoizolacyjnych
-
wymiana stolarki okiennej i drzwiowej ,
-
remont balkonów,
-
wykonanie opaski wokół budynku,
-
remont klatki schodowej – rob. malarskie
-
wymiana stopnic schodów drewnianych
-
remont podłóg drewnianych kl. schodowej
-
wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac wynikających z założeń projektowych
III. Kryterium wyboru oferty :
100% - cena
Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej brutto, zgodnie z załącznikiem nr 1.
IV. Wymagane dokumenty
-
druk oferty
-
parafowany projekt umowy
-
kopia aktualnych uprawnień projektowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa
V. Miejsce , sposób i termon składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 15.04.2016r. do godz. 13.00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem :
-
poczty na adres : Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska
-
pocztą elektroniczną na adres e mail: zecbp@interia.pl
lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska
Postępowanie ma charakter otwarty i może w nim brać udział każdy Wykonawca, który spełnia określone w niniejszym dokumencie warunki.
Złożone przez Wykonawców oferty powinny być ważne przez co najmniej 30 dni od daty otrzymania jej przez zamawiającego.
VI. Załączniki
-
druk oferty
-
projekt umowy
-
informacja WKZ o zaleceniach dot. remontu
-
kopia mapy ewidencyjnej - skala 1:1000
-
Zdjęcia elewacji budynku
- Załącznik do zapytania ofertowego (pdf) 7 kwi 2016 12:40 0,06 MB
- Projekt umowy (pdf) 7 kwi 2016 12:40 0,08 MB
- Informacja WKZ o zaleceniach dot. remontu (pdf) 7 kwi 2016 12:44 1,39 MB
- kopia mapy ewidencyjnej (pdf) 7 kwi 2016 12:45 0,42 MB
- Zdjęcia elewacji budynku (pdf) 7 kwi 2016 12:45 7,87 MB