Zapytanie ofertowe
Or.ZO.271.3.2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
temat: Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tuszy i Tonerów) do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia są tusze i tonery na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w 2018 r.
- Zamawiający dopuszcza dostawę zamienników tuszy i tonerów, gdy spełniają one następujące warunki:
- w 100% są nowe i nieregenerowane,
- powinny być objęte gwarancją niezawodnej eksploatacji do momentu wyczerpania się ładunku barwiącego,
- powinny posiadać gwarancję naprawy drukarki w przypadku, gdy wyłączną przyczyną jej uszkodzenia była wada tuszu i toneru.
- Dostawa zakupionych tuszy i tonerów będzie realizowana transportem dostawcy.
- Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany lub zwrotu niewykorzystanych tonerów lub tuszy w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
Wyszczególnienie zamawianych materiałów eksploatacyjnych tuszy i tonerów stanowi załącznik do oferty.
Termin wykonania: od podpisania umowy do 31 grudnia 2018 r.
Termin składania ofert : do 15.12.2017 r. do godz.13:00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej ,Pl. Adama Mickiewicza 25,12-230 Biała Piska, pok. Nr 16.
Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z napisem : Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tuszy i Tonerów) do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 15.12.2017 r. o godz. 13:10 w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej w pokoju nr 18, Pl. Adama Mickiewicza 25,12-230 Biała Piska.
Kontakt:
- Damian Modzelewski – Informatyk Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej – Tel. 87 424 13 59
W załączeniu .
- Wzór oferty
- Załącznik do oferty
- Projekt umowy
- Wzór oferty (doc) 30 lis 2017 10:49 0,04 MB
- Załącznik do oferty (doc) 30 lis 2017 10:49 0,17 MB
- Projekt umowy (doc) 30 lis 2017 10:50 0,08 MB