BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zapytanie ofertowe

Dostawa miału węglowego w sezonie grzewczym 2012/2013 na potrzeby szkół prowadzonych przez gminę Biała Piska
1.Zamawiający:
Gmina Biała Piska - Zespół Obsługi Placówek Oświatowych ul. Moniuszki 7,
12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie,
e-mail: zopo1@op.pl,
www. bip.bialapiska.pl (zakładka: jednostki organizacyjne – Zespół Obsługi Placówek Oświatowych),
tel. 087 4239014, fax 087 4239058
2. Opis oferty:
1)Dostawy miału węglowego energetycznego na potrzeby niżej wymienionych jednostek, w podanych ilościach:

a) Szkoła Podstawowa w Kożuchach - 31 ton
b) Szkoła Podstawowa im. Zesłańców Sybiru w Kumielsku – 55,5 tony
c) Szkoła Podstawowa im. Podlaskiej Brygady Kawalerii w Skarżynie- 15 ton

2)Zamawiający ustala łączną wielkość zamówienia na dostawy miału węglowego energetycznego w ilości 101,5 tony.
3)Przedmiot zamówienia dotyczy dostaw miału węglowego energetycznego o parametrach:
a)wartość opałowa miału węglowego (min.) 25000 kJ/kg oraz zawartości: popiół – do 10%, siarka – od 0,6 do 0,8 % i wilgotności nie wyższej niż 12 %.
4)Wyżej wymieniony opał dostarczony może być tylko wraz z certyfikatem jakości opału, wystawionym przez kopalnię, z której jest dostarczany lub dokument ten może pochodzić (być przekazany) od dystrybutora, składnicy opału lub od innego podmiotu prawnego czy osoby fizycznej zajmującej się sprzedażą i dostawą surowców będących przedmiotem zamówienia.
5)Zamawiający nie udziela zaliczek na wykonanie zamówienia oraz nie wnosi przedpłat na poczet realizowanych dostaw. Rozliczenie następować będzie po wykonaniu dostawy i wystawieniu faktury potwierdzonej przez dyrektora danej szkoły.
6)Podane potrzeby stanowią szacunkową wielkość zapotrzebowania na opał w okresie trwania umowy.
7)Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian ilościowych dostaw w ramach przedmiotu zamówienia, które dostosowywane będą do potrzeb i warunków zaopatrzenia w ciepło odbiorców.
8)Opał dostarczany będzie transportem drogowym Wykonawcy do szkół wskazanych przez Zamawiającego.
9)Opał dostarczany będzie sukcesywnie, zgodnie z indywidualnymi zamówieniami składanymi telefonicznie przez dyrektorów szkół w okresie od 01 października 2012r. do 30 kwietnia 2013r., według prognoz zużycia przedstawionych powyżej.
10)Szczegółowe terminy dostaw w poszczególnych miesiącach strony określą w uzgodnionym harmonogramie wysyłek. Zamawiający zastrzega sobie prawo przesunięcia terminów dostaw określonych w harmonogramie o 14 dni.
11)Wymagania szczegółowe związane z przedmiotem zamówienia:
a)Wykonawca nie może powierzyć powyższych zadań osobom lub podmiotom trzecim bez uprzednio uzyskanej zgody Zamawiającego.
b)Zakres zadań, spraw i terminy określać będą ustanowione w postanowieniach umowy osoby. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy.
3. Wymagania stawiane Wykonawcy
1)Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia.
2)Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia.
4. Termin składania ofert – 16 lipca 2012r.
5.Do oferty należy dołączyć poświadczoną przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem kopię zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Biała Piska, dn. 05 lipca 2012r.


Załączniki:
1.Wzór formularza ofertowego.
2.Wzór umowy.
Pliki do pobrania:
Data powstania: czwartek, 5 lip 2012 14:25
Data opublikowania:
Data przejścia do archiwum: wtorek, 17 lip 2012 13:04
Opublikował(a): Aneta Mróz
Zaakceptował(a): Dariusz Jurczykowski
Artykuł był czytany: 858 razy