Zapytanie ofertowe na wymianę drzwi zewnętrznych wejściowych oraz drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kościuszki 2 w Białej Piskiej.
Znak sprawy 06/ZEC/WM/2018 Biała Piska, dnia 08.06.2018r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
„ Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych oraz drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kościuszki 2 w Białej Piskiej”
(Niniejsze zapytanie ma formę rozeznania rynku i nie stanowi zapytania ofertowego
w rozumieniu przepisów ustawy PZP)
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Kościuszki 2 w Białej Piskiej zaprasza do udziału w postępowaniu prowadzonym w trybie zapytania ofertowego na zadanie pn.:„ Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych oraz drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kościuszki 2 w Białej Piskiej”
-
Zamawiający :
Wspólnota Mieszkaniowa ul. Kościuszki 2 Biała Piska
II. Opis oraz zakres zamówienia :
Przedmiotem zapytania ofertowego jest demontaż starych drzwi, odpowiednie przygotowanie otworu drzwiowego, montaż nowych drzwi zewnętrznych wejściowych oraz drzwi balkonowych i estetyczne wykończenie otworu drzwiowego. Szczegółowy opis przedmiotu zapytania ofertowego określony został załącznikiem graficznym nr 1 do zapytania ofertowego.
III. Termin realizacji zamówienia i warunki gwarancji :
Termin wykonania zamówienia – do 31.08.2018r. Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonane prace na okres 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego zamówienia.
IV. Obowiązki Wykonawcy :
Wykonawca zobowiązany jest dokonać pomiaru drzwi będących przedmiotem zamówienia i na ich podstawie dokonać wyceny. Przedmiary robót które są załączone do Zapytania ofertowego zał. nr 1 są orientacyjne i stanowią materiał pomocniczy do ustalenia ceny składanej oferty i mają stanowić jedynie ułatwienie do sporządzenia przez Wykonawcę własnych przedmiarów oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia. Załączone przedmiary wykonawca wykorzystuje wyłącznie na własne ryzyko. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców jest zobowiązany przed złożeniem oferty dokonać wizji lokalnej oraz zweryfikować dane z przedmiaru ze stanem rzeczywistym i dokumentacją projektową.
Roboty budowlane należy wykonać zgodnie z ustawą – Prawo Budowlane (tj. Dz.U.2013 poz. 1409 ze zm. ) sztuką budowlaną, wszelkimi niezbędnymi przepisami oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej, zapewniając bezpieczne i higieniczne warunki pracy, stosując wyroby budowlane posiadające certyfikaty, deklaracje zgodności, atesty i aprobaty techniczne.
V. Kryteria wyboru najkorzystniejszej oferty i opis sposobu obliczenia ceny:
Oferent poda cenę ryczałtową oferty brutto oraz stawkę podatku VAT. Cenę oferty brutto należy podać cyframi w złotych polskich z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku. Cena oferty wykonana w oparciu opis techniczny musi obejmować wynagrodzenie za wszystkie obowiązki wykonawcy dla realizowania przedmiotu zamówienia m.in. rabaty, upusty, koszt materiałów, robocizny i dojazdu.
Cena oferty zostanie przeliczona na wartości punktowe wg poniższego wzoru ( licząc do dwóch miejsc po przecinku)
cena oferowana minimalna
Wartość punktowa ceny = ----------------------------------------- x 100 pkt
cena badanej oferty
Za najkorzystniejszą ofertę zostanie uznana oferta, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego z uwzględnieniem warunków technicznych i uzyskała największą ilość punktów
VI. Miejsce, sposób i termin złożenia oferty:
Oferty należy składać w zamkniętej kopercie oznaczonej : „ Wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych oraz drzwi balkonowych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym przy ul. Kościuszki 2 w Białej Piskiej”
Termin składania ofert – do dnia 22.06.2018r. do godz. 14.00
Oferta powinna być przesłana na adres – Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska za pośrednictwem poczty, kuriera, przesłana faksem, drogą elektroniczną na adres zecbp@interia.pl lub przekazana osobiście.
VII. Opis warunków udziału w postępowaniu.
Zamawiający wymaga w stosunku do Wykonawców przedstawienia w ofercie :
-
wypełnionego formularza ofertowego zał. nr 2
-
oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3
Oferta musi być podpisana przez uprawnionych do reprezentacji przedstawicieli Wykonawców wymienionych w rejestrze firmy lub działających na podstawie pełnomocnictwa.
Termin związania ofertą : 30 dni od upływu terminu do składania ofert.
Wszelkie koszty związane z przygotowaniem i złożeniem oferty ponosi Wykonawca składający ofertę, niezależnie od wyniku postępowania.
-
Zakończenie postępowania :
-
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w oparciu o kryteria wskazane w pkt. V zapytania ofertowego.
-
Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym i ofercie. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu Stron umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zaakceptowania warunków umowy.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do :
a) dokonania czynności wstrzymujących postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie ,
b) dokonania swobodnego wyboru Wykonawcy przy jednoczesnym zastosowaniu oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.
Załączniki :
1 / Wykaz stolarki do wymiany
2/ Formularz ofertowy
3/ Oświadczenie Wykonawcy
4/ Umowa - WZÓR
- Wykaz stolarki do wymiany (pdf) 8 cze 2018 10:21 0,35 MB
- Załączniki do zapytania ofertowego (pdf) 8 cze 2018 10:22 0,09 MB
- UMOWA - Wzór (pdf) 8 cze 2018 10:23 0,1 MB