Zakup i dostawa materiałów ekspoatacyjnych (Tusze i Tonery) do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Or.ZO.271.2.2011
ZAPYTANIE OFERTOWE
temat:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tuszy i Tonerów) do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są tusze i tonery na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w 2012 r.
2. Zamawiający wymaga, aby tusze były oryginalne zgodne z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego
3. Zamawiający dopuszcza dostawę zamienników tonerów, gdy spełniają one następujące warunki:
- Tonery w 100% są nowe i nieregenerowane,
- Toner winien być objęty gwarancją niezawodnej eksploatacji do momentu wyczerpania się ładunku barwiącego,
- Toner winien posiadać gwarancję naprawy drukarki w przypadku, gdy wyłączną przyczyną jej uszkodzenia była wada toneru.
4. Odbiór zakupionych tuszy i tonerów będzie realizowany transportem wykonawcy.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany lub zwrotu niewykorzystanych tonerów lub tuszy w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
Wyszczególnienie zamawianych materiałów eksploatacyjnych Tuszy i Tonerów stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Termin wykonania: od podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. z podziałem na następujące terminy dostaw:
1. Do 31 stycznia 2012 r. na I kwartał 2012 r.
2. Do 30 kwietnia 2012r. na II kwartał 2012 r.
3. Do 31 lipca 2012 r. na III kwartał 2012 r.
4. Do 30 października 2012r. na IV kwartał 2012r.
Termin składania ofert : do 28 - 12 - 2011 r. do godz.12,00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej ,Pl. Adama Mickiewicza 25,12-230 Biała Piska pok. Nr 16.
Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z napisem : Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych ( Tuszy i Tonerów )do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 28.12.2011r. o godz. 12,10.
kontakt:
- Damian Modzelewski – Informatyk Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej – Tel. (0-87) 4241-359
W załączeniu .
- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
- Wzór oferty
- projekt umowy.
ZAPYTANIE OFERTOWE
temat:
Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych (Tuszy i Tonerów) do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są tusze i tonery na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w 2012 r.
2. Zamawiający wymaga, aby tusze były oryginalne zgodne z załącznikiem nr 1 do zapytania ofertowego
3. Zamawiający dopuszcza dostawę zamienników tonerów, gdy spełniają one następujące warunki:
- Tonery w 100% są nowe i nieregenerowane,
- Toner winien być objęty gwarancją niezawodnej eksploatacji do momentu wyczerpania się ładunku barwiącego,
- Toner winien posiadać gwarancję naprawy drukarki w przypadku, gdy wyłączną przyczyną jej uszkodzenia była wada toneru.
4. Odbiór zakupionych tuszy i tonerów będzie realizowany transportem wykonawcy.
5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zamiany lub zwrotu niewykorzystanych tonerów lub tuszy w ramach niniejszego zapytania ofertowego.
Wyszczególnienie zamawianych materiałów eksploatacyjnych Tuszy i Tonerów stanowi załącznik nr 1 do zapytania ofertowego.
Termin wykonania: od podpisania umowy do 31 grudnia 2012 r. z podziałem na następujące terminy dostaw:
1. Do 31 stycznia 2012 r. na I kwartał 2012 r.
2. Do 30 kwietnia 2012r. na II kwartał 2012 r.
3. Do 31 lipca 2012 r. na III kwartał 2012 r.
4. Do 30 października 2012r. na IV kwartał 2012r.
Termin składania ofert : do 28 - 12 - 2011 r. do godz.12,00 w Sekretariacie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej ,Pl. Adama Mickiewicza 25,12-230 Biała Piska pok. Nr 16.
Oferty proszę składać w zamkniętych kopertach z napisem : Zakup i dostawa materiałów eksploatacyjnych ( Tuszy i Tonerów )do sprzętu drukarskiego na potrzeby Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej.
Otwarcie Ofert nastąpi w dniu 28.12.2011r. o godz. 12,10.
kontakt:
- Damian Modzelewski – Informatyk Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej – Tel. (0-87) 4241-359
W załączeniu .
- załącznik nr 1 do zapytania ofertowego
- Wzór oferty
- projekt umowy.
Pliki do pobrania:
- Załącznik Nr 1 do Zapytania Ofertowego (pdf) 15 gru 2011 14:04 0,08 MB
- Wzór oferty (pdf) 15 gru 2011 14:04 0,08 MB
- Projekt umowy (pdf) 15 gru 2011 14:05 0,04 MB