Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej remontu budynku wielorodzinnego przy ul. Słowackiego 7 Biała Piska
Znak sprawy 10/ZEC/WM/2018 Biała Piska, dnia 15.10.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej , remontu budynku wielorodzinnego przy ul. Słowackiego 7 w Białej Piskiej
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej przy ul. Słowackiego 7, 12-230 Biała Piska zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej , remontu budynku wielorodzinnego przy ul. Słowackiego 7 w Białej Piskiej
-
Informacje ogólne
-
Zamawiający :
Wspólnota Mieszkaniowa
ul. Słowackiego 7
12-230 Biała Piska
NIP 849-14-79-647
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami :
-
Zarząd Wspólnoty Mieszkaniowej
-
Wiesław Brzozowy- Przedstawiciel Zarządcy
-
Niniejszym zamówienie będzie udzielane na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę .
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :
-
prac przedprojektowych tj. sporządzenie koncepcji modernizacji i przedłożenie jej do
akceptacji zamawiającego
-
projektu budowlanego z uzyskaniem mapy do celów projektowych jeśli będzie wymagana
przepisami prawa budowlanego. Ponadto projekt powinien zawierać charakterystykę
energetyczną budynku, opracowaną zgodnie z przepisami dotyczącymi metodologii
obliczania charakterystyki energetycznej budynku i lokalu mieszkalnego lub części
budynku stanowiącej samodzielną całość techniczno – użytkową oraz sposobu
sporządzania i wzorów świadectw ich charakterystyki energetycznej .
-
projektu wykonawczego
-
szczegółowego przedmiaru robót
-
kosztorysu ślepego
-
szczegółowego kosztorysu inwestorskiego – opracowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 mają 2004 w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych, oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym. (Dz. U. z 2004r Nr 130, poz. 1389)
-
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
-
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wzmagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczegółowymi.
UWAGA ; Budynek pod pieczą konserwatora zabytków. Zakres robót, technologia wykonania oraz rodzaj użytych materiałów określony dokumentacją winien posiadać akceptację Konserwatora Zabytków. W opracowaniu projektowym należy uwzględnić odpowiedź konserwatora (Zał. Nr 3) wydana w sprawie zaleceń dotyczących remontu budynku.
-
Przedmiot zamówienia należy wykonać w techniczne tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej)
-
Opracowanie projektowe należy wykonać w 5 egzemplarzach , szczegółowy kosztorys inwestorski, kosztorys ślepy i przedmiar robót w 1 egzemplarzu , specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz instrukcje w 3 egzemplarzach, Wykonawca dostarczy również płyty CD z zapisaną w formacie PDF dokumentacją techniczną i STWiOR – 1 egz.
-
Prace projektowe dotyczą czynnego budynku
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym, bądź wybranymi wykonawcami.
-
Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego powstałego w ramach realizacji usługi.
-
Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji.
-
Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej przez niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.
-
Termin realizacji zamówienia:
- 21 dni od uzyskania przez projektanta akceptacji Zamawiającego wstępnej koncepcji modernizacji. Wstępną koncepcję modernizacji w formie graficznej oraz opisowej projektant przedstawi Zamawiającemu w terminie 14 dni od daty zawarcia umowy.
-
Zamawiający może zrezygnować z zawarcia Umowy bez podania przyczyny, zrezygnować z realizacji inwestycji bez podania przyczyny, zrezygnować z realizacji poszczególnych etapów i z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie.
II . Informacje szczegółowe:
-
W ramach projektowanych robót planuje się wykonanie min. :
- wymiana pokrycia dachowego z dachówki ceramicznej, deskowania i łacenia
- wymiana pokrycia dachowego z papy (przybudówki)
- naprawa i częściowa wymiana elementów konstrukcyjnych dachu
- remont istniejących lukarn dachowych,
- wymiana stolarki drzwiowej klatek schodowych (szt.2)
- wymiana obróbek blacharskich ,
- remont kominów w zakresie niezbędnym
- wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac wynikających z założeń projektowych
2. Dane o budynku :
- budynek wielorodzinny , parterowy z użytkowym poddaszem mieszkalnym
- pow. użytkowa – 487,19
- kubatura 2785,,00 m3
- rok budowy 1910 r
III. Kryterium wyboru oferty :
100% - cena
Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej brutto, – zgodnie z załącznikiem nr 1.
IV. Wymagane dokumenty
-
druk oferty
-
parafowany projekt umowy
-
kopia aktualnych uprawnień projektowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów
Budownictwa
V. Miejsce , sposób i termon składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 05.11.2018r. do godz. 13.00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem :
-
poczty na adres : Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska
-
pocztą elektroniczną na adres e mail: zecbp@interia.pl
lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska
Postępowanie ma charakter otwarty i może w nim brać udział każdy Wykonawca, który spełnia określone w niniejszym dokumencie warunki.
Złożone przez Wykonawców oferty powinny być ważne przez co najmniej 30 dni od daty otrzymania jej przez zamawiającego.
VI. Załączniki
-
druk oferty
-
projekt umowy
-
pismo konserwatora Zabytków stanowiące odpowiedź na wniosek w sprawie wydania
zaleceń konserwatorskich dotyczących remontu budynku.
- zdjęcia elewacji przedmiotowego budynku.
- Druk oferty (pdf) 15 paź 2018 14:41 0,06 MB
- UMOWA - wzór (pdf) 15 paź 2018 14:42 0,08 MB
- Pismo Konserwatora Zabytków (pdf) 15 paź 2018 14:43 1,87 MB
- Zdjęcia elewacji budynku (pdf) 15 paź 2018 14:43 14,26 MB