Kompleksowa modernizacja systemu grzewczego w m. Biała Piska
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Numer ogłoszenia: 121470 - 2011; data zamieszczenia: 19.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4239003, faks 087 4239003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja systemu grzewczego w m. Biała Piska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa rozbudowa systemu grzewczego w m. Biała Piska. W ramach zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: - Opracowanie projektów wykonawczych w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i drogowej dla modernizowanej kotłowni o mocy 4,5 MW, - Aktualizacja Studium wykonalności inwestycji, - Wykonanie robot budowlano-montażowych dla całego zamówienia. Zakres opracowania obejmuje konstrukcję, technologię kotłów na biomasę oraz instalacje: cieplne (technologiczną), wodno - kanalizacyjną, elektryczną i wentylację, Kotłownia będzie produkowała ciepło na potrzeby centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz budowę sieci cieplnej do budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej w mieście Biała Piska. Projekt przewiduje wykonanie następującego zakresu prac: - Przebudowa kotłowni K1 przy ul. Witosa o mocy 4,5 MW opalanej biomasą, głównie zrębkami drewnianymi i słomą. Po wykonaniu modernizacji kotłownia K1 będzie kotłownią główną dla miasta Biała Piska. - Likwidacja kotłowni węglowych K2 o mocy 320 kW, K3 o mocy 340 kW, kotłowni w Zespole Szkół o mocy 327,5 kW i kotłowni lokalnych w budynkach mieszkalnych i usługowych o łącznej mocy ok. 300 kW, - Budowa sieci c.o. łączącej planowane do wyłączenia kotłownie z modernizowaną kotłownią K1 długości 1919 m, Zakres dokumentacji obejmuje: - Budynek kotłowni z halą kotłów; - Magazyn paliwa - zrębki drewniane; - Magazyn paliwa - słoma; - Instalacja technologiczna kotłowni o mocy 4500 kW; - Instalacja elektryczna; - Infrastruktura towarzysząca, przyłącza wod-kan, przyłącza c.o. place manewrowe; - Sieć centralnego ogrzewania o długości 2x1919 m z kotłowni K1 do kotłowni K2 i K3 oraz podłączenie do budowanej sieci obiektów zlokalizowanych na trasie sieci c.o. Technologia kotłowni Projektuje się zainstalowanie dwóch kotłów na biomasę o mocy nominalnej 2000 kW każdy oraz kotła o mocy nominalnej 500 kW wraz z multicyklonami, wentylatorami, urządzeniami do podawania paliwa i usuwania popiołu. Kotły o mocy 2000 kW przewidziane są do pracy w sezonie grzewczym na potrzeby centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej. Jeden z tych kotłów zasilany będzie rozdrobnioną słomą, natomiast drugi zrębkami i trocinami z drewna. Również drewnem opalany będzie kocioł o mocy 500 kW, przewidziany do pracy głównie w sezonie letnim na potrzeby c.w.u. Dostarczone kotły będą wykonane przez jednego producenta. Kotły na zrębki i słomę o mocy 2 MW będą ze sobą kompatybilne i będą posiadały powtarzalne podzespoły. Pomieszczenie kotłów zlokalizowano w zaadoptowanej i nadbudowanej części istniejącego budynku kotłowni. W tym pomieszczeniu zostaną także zamontowane multicyklony oraz wentylatory spalin. Na magazyn zrębek drewna przewidziano przyległy do kotłowni budynek, który powstanie w miejscu pomieszczeń: garażowego i magazynu oleju opałowego oraz na części placu składowego. Magazyn słomy projektowany jest na placu przy kotłowni, bezpośrednio przy magazynie zrębek. Wielkość magazynów pozwoli na zgromadzenie ponad 10-dniowego zapasu paliwa. W magazynie rozdrobnionego drewna, projektuje się zamontowanie wygarniacza hydraulicznego paliwa o powierzchni użytkowej 25 m2. Natomiast w magazynie słomy zamontowany zostanie rozdrabniacz słomy ze stołem podawczym sprasowanych bali. Przewiduje się zorganizowanie magazynu oleju opałowego w pomieszczeniu wyodrębnionym z części istniejącej hali kotłów, przyległym do pomieszczenia rezerwowego kotła olejowego c.w.u. Odprowadzenie spalin z kotłów realizowane będzie projektowanymi kanałami oraz planowanymi do zainstalowania na zewnątrz budynku kominami. Pozostały po spaleniu paliwa popiół będzie usuwany na zewnętrzne składowisko, a następnie okresowo (co ok. pół roku) wywożony. Urządzenia technologiczne takie jak: pompy obiegowe sieci c.o., sprzęgło hydrauliczne, pompy: cyrkulacyjne, ładująca i obiegowa c.w.u, układ stabilizacji ciśnienia, stacja uzdatniania wody wraz z armaturą, itp. zastaną zamontowane w istniejącym pomieszczeniu pompowni i wymiennikowni c.w.u. Po modernizacji systemu cieplnego kotłownia pracować będzie w układzie zamkniętym z urządzeniami stabilizującymi ciśnienie wody (pompami stabilizująco - uzupełniającymi i zaworami upustowymi). Projektowana kotłownia wodna, niskoparametrowa wytwarzać będzie ciepło na potrzeby centralnego ogrzewania i podgrzewu ciepłej wody użytkowej dla obiektów podłączonych za pośrednictwem sieci i rozdzielni cieplnych. Sieci cieplne Budowa sieci c.o. łączącej planowane do wyłączenia kotłownie z modernizowaną kotłownią K1 długości około 1919 m, Za pomocą dwuprzewodowej sieci cieplnej z rur preizolowanych woda o parametrach niskich 82/60°C będzie przesyłana i rozdzielana w poszczególnych obiektach na instalacje centralnego ogrzewania - za pomocą węzłów z automatyką pogodową, W projekcie przewidziano budowę sieci cieplnej z przyłączami, jako rurociągi 2-przewodowe wykonane w technologii z rur preizolowanych. Rura przewodowa to atestowana rura R-35 wykonana wg PN-80/H-74219. Izolację cieplną stanowi pianka poliuretanowa PUR wykonana zgodnie z wymogami normy PN-EN 253. Rura osłonowa wykonana zgodnie z normami PN-EN 253 wykonana z twardego polietylenu PEHD. Zaprojektowano następujące odcinki sieci: Dn 25 - 2 x 26,9/90 L = 2 x 24,5 m Dn 32 - 2 x 42,4/110 L = 2 x 8,5 m Dn 40 - 2 x 48,3/110 L = 2 x 15,5 m Dn 50 - 2 x 60,3/125 L = 2 x 21,0 m Dn 80 - 2 x 88,9/160 L = 2 x 3,0 m Dn 100 - 2 x 114,3/200 L = 2 x 74,0 m Dn 125 - 2 x 139,7/225 L = 2 x 310,5 m Dn 150 - 2 x 168,3/250 L = 2 x 1 362,0 m 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje projektowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. Wszystkie podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej nazwy technologii, materiałów, urządzeń, wyposażenia, itp. należy traktować jako rozwiązania proponowane przez projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych rozwiązań o nie gorszych parametrach niż opisane. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku, gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację. Roboty budowlane będą prowadzone w sposób umożliwiający dostawę energii cieplnej oraz c. w. u. w sposób ciągły do odbiorców ZEC Sp. z o.o. w Białej Piskiej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.50-8, 71.24.20.00-6, 71.32.12.00-6, 45.26.27.00-8, 45.11.10.00-8, 45.22.30.00-6, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.23.10.00-5, 45.31.10.00-0, 45.23.32.26-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia wadium Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wnoszenia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy o. w Białej Piskiej 42 9364 0000 2007 0055 3916 0001 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy:wskazanie Wykonawcy (w przypadku konsorcjum - nazwy wszystkich Wykonawców);wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia - Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.;wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji;wskazanie sumy gwarancyjnej;określenie terminu ważności gwarancji;zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach: oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) należy załączyć do oferty. 10. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.11.a SIWZ b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania oferta lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodził się na przedłużenie terminu związania ofertą. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)co najmniej dwie roboty budowlane (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu lub modernizacji lub rozbudowie lub przebudowie systemu grzewczego opartego na spalaniu biomasy - co najmniej jedno zamówienie na kwotę o wartości nie mniejszej niż 5000000 zł netto b)co najmniej 2 kotłownie na biomasę (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) z automatycznym podawaniem paliwa, o mocach w zakresie 1÷5 MW każda. Wymaga się także, aby co najmniej jedna z wybudowanych kotłowni była zasilana paliwem pochodzenia drzewnego oraz co najmniej jedna paliwem pochodzącym ze słomy. W zrealizowanych kotłowniach powinny być zainstalowane kotły o mocach cieplnych nie mniejszych niż 0,5 MW c)co najmniej jednej sieci cieplnej podziemnej (potwierdzonej dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) w technologii rur preizolowanych, o długości nie mniejszej niż 0,5 km
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku udziału w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy b)dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c)dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektroenergetycznymi bez ograniczeń d)dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej bez ograniczeń Osoby wymienione w ppkt a) b) c) d) muszą być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 5000000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazury na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. , ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 087 4239003, faks 087 4239003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Sp. z o.o..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowa modernizacja systemu grzewczego w m. Biała Piska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa rozbudowa systemu grzewczego w m. Biała Piska. W ramach zamówienia należy wykonać następujący zakres prac: - Opracowanie projektów wykonawczych w branży konstrukcyjno-budowlanej, elektrycznej i drogowej dla modernizowanej kotłowni o mocy 4,5 MW, - Aktualizacja Studium wykonalności inwestycji, - Wykonanie robot budowlano-montażowych dla całego zamówienia. Zakres opracowania obejmuje konstrukcję, technologię kotłów na biomasę oraz instalacje: cieplne (technologiczną), wodno - kanalizacyjną, elektryczną i wentylację, Kotłownia będzie produkowała ciepło na potrzeby centralnego ogrzewania i przygotowania ciepłej wody użytkowej oraz budowę sieci cieplnej do budynków mieszkalnych i użyteczności publicznej w mieście Biała Piska. Projekt przewiduje wykonanie następującego zakresu prac: - Przebudowa kotłowni K1 przy ul. Witosa o mocy 4,5 MW opalanej biomasą, głównie zrębkami drewnianymi i słomą. Po wykonaniu modernizacji kotłownia K1 będzie kotłownią główną dla miasta Biała Piska. - Likwidacja kotłowni węglowych K2 o mocy 320 kW, K3 o mocy 340 kW, kotłowni w Zespole Szkół o mocy 327,5 kW i kotłowni lokalnych w budynkach mieszkalnych i usługowych o łącznej mocy ok. 300 kW, - Budowa sieci c.o. łączącej planowane do wyłączenia kotłownie z modernizowaną kotłownią K1 długości 1919 m, Zakres dokumentacji obejmuje: - Budynek kotłowni z halą kotłów; - Magazyn paliwa - zrębki drewniane; - Magazyn paliwa - słoma; - Instalacja technologiczna kotłowni o mocy 4500 kW; - Instalacja elektryczna; - Infrastruktura towarzysząca, przyłącza wod-kan, przyłącza c.o. place manewrowe; - Sieć centralnego ogrzewania o długości 2x1919 m z kotłowni K1 do kotłowni K2 i K3 oraz podłączenie do budowanej sieci obiektów zlokalizowanych na trasie sieci c.o. Technologia kotłowni Projektuje się zainstalowanie dwóch kotłów na biomasę o mocy nominalnej 2000 kW każdy oraz kotła o mocy nominalnej 500 kW wraz z multicyklonami, wentylatorami, urządzeniami do podawania paliwa i usuwania popiołu. Kotły o mocy 2000 kW przewidziane są do pracy w sezonie grzewczym na potrzeby centralnego ogrzewania oraz ciepłej wody użytkowej. Jeden z tych kotłów zasilany będzie rozdrobnioną słomą, natomiast drugi zrębkami i trocinami z drewna. Również drewnem opalany będzie kocioł o mocy 500 kW, przewidziany do pracy głównie w sezonie letnim na potrzeby c.w.u. Dostarczone kotły będą wykonane przez jednego producenta. Kotły na zrębki i słomę o mocy 2 MW będą ze sobą kompatybilne i będą posiadały powtarzalne podzespoły. Pomieszczenie kotłów zlokalizowano w zaadoptowanej i nadbudowanej części istniejącego budynku kotłowni. W tym pomieszczeniu zostaną także zamontowane multicyklony oraz wentylatory spalin. Na magazyn zrębek drewna przewidziano przyległy do kotłowni budynek, który powstanie w miejscu pomieszczeń: garażowego i magazynu oleju opałowego oraz na części placu składowego. Magazyn słomy projektowany jest na placu przy kotłowni, bezpośrednio przy magazynie zrębek. Wielkość magazynów pozwoli na zgromadzenie ponad 10-dniowego zapasu paliwa. W magazynie rozdrobnionego drewna, projektuje się zamontowanie wygarniacza hydraulicznego paliwa o powierzchni użytkowej 25 m2. Natomiast w magazynie słomy zamontowany zostanie rozdrabniacz słomy ze stołem podawczym sprasowanych bali. Przewiduje się zorganizowanie magazynu oleju opałowego w pomieszczeniu wyodrębnionym z części istniejącej hali kotłów, przyległym do pomieszczenia rezerwowego kotła olejowego c.w.u. Odprowadzenie spalin z kotłów realizowane będzie projektowanymi kanałami oraz planowanymi do zainstalowania na zewnątrz budynku kominami. Pozostały po spaleniu paliwa popiół będzie usuwany na zewnętrzne składowisko, a następnie okresowo (co ok. pół roku) wywożony. Urządzenia technologiczne takie jak: pompy obiegowe sieci c.o., sprzęgło hydrauliczne, pompy: cyrkulacyjne, ładująca i obiegowa c.w.u, układ stabilizacji ciśnienia, stacja uzdatniania wody wraz z armaturą, itp. zastaną zamontowane w istniejącym pomieszczeniu pompowni i wymiennikowni c.w.u. Po modernizacji systemu cieplnego kotłownia pracować będzie w układzie zamkniętym z urządzeniami stabilizującymi ciśnienie wody (pompami stabilizująco - uzupełniającymi i zaworami upustowymi). Projektowana kotłownia wodna, niskoparametrowa wytwarzać będzie ciepło na potrzeby centralnego ogrzewania i podgrzewu ciepłej wody użytkowej dla obiektów podłączonych za pośrednictwem sieci i rozdzielni cieplnych. Sieci cieplne Budowa sieci c.o. łączącej planowane do wyłączenia kotłownie z modernizowaną kotłownią K1 długości około 1919 m, Za pomocą dwuprzewodowej sieci cieplnej z rur preizolowanych woda o parametrach niskich 82/60°C będzie przesyłana i rozdzielana w poszczególnych obiektach na instalacje centralnego ogrzewania - za pomocą węzłów z automatyką pogodową, W projekcie przewidziano budowę sieci cieplnej z przyłączami, jako rurociągi 2-przewodowe wykonane w technologii z rur preizolowanych. Rura przewodowa to atestowana rura R-35 wykonana wg PN-80/H-74219. Izolację cieplną stanowi pianka poliuretanowa PUR wykonana zgodnie z wymogami normy PN-EN 253. Rura osłonowa wykonana zgodnie z normami PN-EN 253 wykonana z twardego polietylenu PEHD. Zaprojektowano następujące odcinki sieci: Dn 25 - 2 x 26,9/90 L = 2 x 24,5 m Dn 32 - 2 x 42,4/110 L = 2 x 8,5 m Dn 40 - 2 x 48,3/110 L = 2 x 15,5 m Dn 50 - 2 x 60,3/125 L = 2 x 21,0 m Dn 80 - 2 x 88,9/160 L = 2 x 3,0 m Dn 100 - 2 x 114,3/200 L = 2 x 74,0 m Dn 125 - 2 x 139,7/225 L = 2 x 310,5 m Dn 150 - 2 x 168,3/250 L = 2 x 1 362,0 m 2.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: dokumentacje projektowe, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. Wykonawca powinien uwzględnić w wycenie wszystkie elementy zawarte w dokumentacji projektowej - w przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy dokumentacją a dokumentami pomocniczymi - przesądzają zapisy dokumentacji projektowej. Wszystkie podane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej nazwy technologii, materiałów, urządzeń, wyposażenia, itp. należy traktować jako rozwiązania proponowane przez projektanta. Zamawiający dopuszcza zastosowanie innych równoważnych rozwiązań o nie gorszych parametrach niż opisane. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają takie same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej oraz warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. W przypadku, gdy zamiana urządzeń spowoduje konieczność wykonania nowej dokumentacji projektowej zamiennej - Wykonawca zobowiązany będzie na własny koszt do jej wykonania oraz uzyskania wszelkich dokumentów niezbędnych dla realizacji Inwestycji w oparciu o tę dokumentację. Roboty budowlane będą prowadzone w sposób umożliwiający dostawę energii cieplnej oraz c. w. u. w sposób ciągły do odbiorców ZEC Sp. z o.o. w Białej Piskiej..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.25.12.50-8, 71.24.20.00-6, 71.32.12.00-6, 45.26.27.00-8, 45.11.10.00-8, 45.22.30.00-6, 45.33.10.00-6, 45.33.11.00-7, 45.33.11.10-0, 45.23.10.00-5, 45.31.10.00-0, 45.23.32.26-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 złotych (słownie: czterdzieści tysięcy złotych). 2. Termin wniesienia wadium Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Formy wnoszenia wadium Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej; z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b, ust. 5, pkt 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Warmińsko-Mazurski Bank Spółdzielczy o. w Białej Piskiej 42 9364 0000 2007 0055 3916 0001 5. Wadium uważa się za wniesione, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku Zamawiającego przed terminem składania ofert. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Wadium wniesione przez jednego ze wspólnie ubiegających się o zamówienie Wykonawców uważa się za wniesione prawidłowo. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji bankowej/ubezpieczeniowej winna ona zawierać następujące elementy:wskazanie Wykonawcy (w przypadku konsorcjum - nazwy wszystkich Wykonawców);wskazanie Zamawiającego, czyli beneficjenta gwarancji/ubezpieczenia - Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o.;wskazanie Gwaranta (banku lub towarzystwa ubezpieczeniowego udzielającego gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib;dokładną nazwę postępowania stanowiącego przyczynę wystawienia gwarancji;wskazanie sumy gwarancyjnej;określenie terminu ważności gwarancji;zobowiązanie banku/towarzystwa ubezpieczeniowego do bezwarunkowego zapłacenia pełnej sumy wadium w przypadku gdy zajdą ku temu ustawowe okoliczności, określone w przepisie art. 46 ust. 5 Ustawy PZP. 9. W przypadku wnoszenia wadium w innych formach: oryginał dokumentu wadialnego (poręczenia lub gwarancji) należy załączyć do oferty. 10. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 8.11.a SIWZ b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy c) Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert d) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; d) jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26, ust. 3 nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25, ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 12. Zamawiający wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcę, który nie wniósł wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania oferta lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, albo nie zgodził się na przedłużenie terminu związania ofertą. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46, ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych., jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
III.2) ZALICZKI
Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a)co najmniej dwie roboty budowlane (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) polegające na wykonaniu lub modernizacji lub rozbudowie lub przebudowie systemu grzewczego opartego na spalaniu biomasy - co najmniej jedno zamówienie na kwotę o wartości nie mniejszej niż 5000000 zł netto b)co najmniej 2 kotłownie na biomasę (potwierdzone dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) z automatycznym podawaniem paliwa, o mocach w zakresie 1÷5 MW każda. Wymaga się także, aby co najmniej jedna z wybudowanych kotłowni była zasilana paliwem pochodzenia drzewnego oraz co najmniej jedna paliwem pochodzącym ze słomy. W zrealizowanych kotłowniach powinny być zainstalowane kotły o mocach cieplnych nie mniejszych niż 0,5 MW c)co najmniej jednej sieci cieplnej podziemnej (potwierdzonej dokumentami, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone) w technologii rur preizolowanych, o długości nie mniejszej niż 0,5 km
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowo warunku udziału w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: a)dysponuje co najmniej jedną osobą zdolną do wykonania zamówienia, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń oraz co najmniej 5-letnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy b)dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń c)dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami elektroenergetycznymi bez ograniczeń d)dysponuje jedną osobą, która będzie pełnić funkcje kierownika robót, posiadającą uprawnienia do kierowania robotami w branży drogowej bez ograniczeń Osoby wymienione w ppkt a) b) c) d) muszą być członkami Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę 5000000,00 zł
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.bialapiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2011 godzina 11:00, miejsce: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmii i Mazury na lata 2007-2013.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Pliki do pobrania:
- SIWZ (doc) 19 maj 2011 14:13 0,73 MB
- Załącznik nr 9 Dokumentacja techniczna dla projektu (pdf) 19 maj 2011 14:15 8,46 MB
- Załącznik nr 10 Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (pdf) 19 maj 2011 14:15 0,54 MB