Komunikat Burmistrza Białej Piskiej
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna
W związku z przystąpieniem Gminy Biała Piska do realizacji wspólnego z Gminami wchodzącymi w skład Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna w Ełku przedsięwzięcia
„Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna”,
i opracowanie wieloletniej prognozy dofinansowania zadania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Olsztynie i budżetu Gminy Biała Piska na lata 2015-2020,
zapraszam zainteresowanych Mieszkańców,
aby w dniach od 10 do 30 września 2014 roku
w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej pok. nr 14 w godzinach od 7.00 do 15.00, składali wstępne wnioski na dofinansowanie tego przedsięwzięcia.
• Uprzejmie informuję o możliwości dofinansowania kosztów prac związanych z wymianą lub usuwaniem pokrycia dachowego, elewacji lub innych elementów budowlanych zawierających azbest, obejmujących:
1) demontaż, transport, unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
lub
2) załadunek zdemontowanych już wyrobów zawierających azbest, transport, unieszkodliwianie.
• Dofinansowanie mogą otrzymać osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, osoby prawne, przedsiębiorcy, których nieruchomość znajduje się na terenie naszej Gminy.
• Dotacja nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych, elewacji oraz innych elementów budowlanych.
• Zadanie musi być wykonane przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia.
• Dotacja celowa może wynosić do 100% kosztów kwalifikowanych.
• Dotacji udziela się raz dla danego obiektu.
W razie jakichkolwiek pytań należy zgłosić się do tutejszego Urzędu – Referat Finansowy, pok. nr 14, numer telefonu 87 4241355.
Druki wniosku można:
- otrzymać w tutejszym urzędzie lub u Sołtysa danego Sołectwa,
- pobrać ze strony internetowej bip.bialapiska.pl w zakładce azbest.
„Demontaż, transport i unieszkodliwianie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna”,
i opracowanie wieloletniej prognozy dofinansowania zadania z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska w Olsztynie i budżetu Gminy Biała Piska na lata 2015-2020,
zapraszam zainteresowanych Mieszkańców,
aby w dniach od 10 do 30 września 2014 roku
w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej pok. nr 14 w godzinach od 7.00 do 15.00, składali wstępne wnioski na dofinansowanie tego przedsięwzięcia.
• Uprzejmie informuję o możliwości dofinansowania kosztów prac związanych z wymianą lub usuwaniem pokrycia dachowego, elewacji lub innych elementów budowlanych zawierających azbest, obejmujących:
1) demontaż, transport, unieszkodliwianie wyrobów zawierających azbest
lub
2) załadunek zdemontowanych już wyrobów zawierających azbest, transport, unieszkodliwianie.
• Dofinansowanie mogą otrzymać osoby fizyczne, wspólnoty mieszkaniowe, osoby prawne, przedsiębiorcy, których nieruchomość znajduje się na terenie naszej Gminy.
• Dotacja nie pokrywa kosztów związanych z zakupem i montażem nowych pokryć dachowych, elewacji oraz innych elementów budowlanych.
• Zadanie musi być wykonane przez firmę posiadającą stosowne uprawnienia.
• Dotacja celowa może wynosić do 100% kosztów kwalifikowanych.
• Dotacji udziela się raz dla danego obiektu.
W razie jakichkolwiek pytań należy zgłosić się do tutejszego Urzędu – Referat Finansowy, pok. nr 14, numer telefonu 87 4241355.
Druki wniosku można:
- otrzymać w tutejszym urzędzie lub u Sołtysa danego Sołectwa,
- pobrać ze strony internetowej bip.bialapiska.pl w zakładce azbest.
Pliki do pobrania:
- wniosek do pobrania (pdf) 11 wrz 2014 09:53 0,08 MB