Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w budynku WM położonej w Białej Piskiej przy ul. Plac Adama Mickiewicza 5
Biała Piska , dnia 09.10. 2017r
Znak sprawy 10/ZEC/WM/2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
-
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej położonej w Białej Piskiej przy ul. Plac Adama Mickiewicza 5, zaprasza do złożenia oferty cenowej na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w systemie KAN-therm Steel,
DANE O BUDYNKU:
Budynek mieszkalny wielorodzinny (3 lokale mieszkalne), częściowo podpiwniczony, 1 -klatkowy o dwóch kondygnacjach nadziemnych .
Pow. użytkowa – 173,00 m2,
Kubatura – 1042,00m3
,
Rok budowy 1840 r
Parametry wyjściowe kotłowni – c.o. 75/55 oC ,
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) prac przedprojektowych tj. sporządzenie koncepcji modernizacji i przedłożenie jej do akceptacji zamawiającego;
b) projektu wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w systemie KAN-therm Steel,
c) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego – opracowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego.
d) kosztorysu ślepego,
d) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
e) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
Dokumentacja będzie obejmowała sporządzenie inwentaryzacji budynku.
3. Przed przystąpieniem do sporządzenia właściwego projektu, projektant jest zobowiązany i przedłożyć Zamawiającemu koncepcję projektową i uzyskać jego aprobatę.
4. Projektant jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej i zebrać we własnym zakresie wszystkie informacje niezbędne do wykonania projektu.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w technice tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej.
b) Dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymogami obowiązujących przepisów prawnych w tym między innymi:
c) Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012.462);
d) Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianami).
5. W ramach projektowanych robót planuje się wykonanie min:
• montaż grzejników aluminiowych żeberkowych,
• montaż zestawów termostatycznych (zawór termostatyczny, głowica termostatyczna.
zawór powrotny)
• montaż zaworów odpowietrzających na pionach
• montaż zaworów z odwodnieniem na pionach
• montaż instalacji c.o.
• montaż ultradźwiękowych ciepłomierzy
• montaż automatyki pogodowej
6. Opracowania projektowe należy wykonać w 5 egzemplarzach, a kosztorys inwestorski, kosztorys ślepy, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz instrukcje w 3 egzemplarzach. Wykonawca dostarczy również płyty CD z zapisaną w formacie PDF dokumentacją techniczną i STWiOR – 1 egz.
7. Prace projektowe dotyczą czynnego budynku
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym, bądź wybranymi wykonawcami.
9. Termin realizacji zamówienia 21 dni kalendarzowych od uzyskania przez projektanta akceptacji Zamawiającego wstępnej koncepcji modernizacji. (wstępną koncepcję modernizacji w formie graficznej oraz opisowej projektant przedstawi Zamawiającemu w terminie 10 dni kalendarzowych od daty zawarcia umowy). Zamawiający zaakceptuje wstępną koncepcję modernizacji bądź zgłosi do niej uwagi w terminie do 5 dni od jej otrzymania. Projektant uwzględni uwagi Zamawiającego i przedstawi koncepcję do ponownej akceptacji w terminie 5 dni od otrzymania uwag.
10. Oferta Wykonawcy winna zawierać:
- oferowaną cenę brutto za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej - oddzielnie dla poszczególnych budynków;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenia do realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu uprawnienia budowlane wszystkich projektantów oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego);
- parafowany wzór umowy;
- kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
- wykaz robót zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień o podobnym charakterze z podaniem dat ich realizacji, zakresu oraz odbiorców.
11. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska w terminie do dnia 20.10.2017r do godz 13.00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem :
-
poczty na adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1. 12-230 Biała Piska
-
pocztą elektroniczną na adres ; zecbp@interia.pl
lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska
Postępowanie ma charakter otwarty i może w nim brać udział każdy Wykonawca, który spełnia określone w niniejszym dokumencie warunki.
Złożone przez Wykonawców oferty powinny być ważne przez co najmniej 30 dni od daty otrzymania jej przez zamawiającego.
12. Ocena ofert .
Wybór oferty zostanie dokonany w oparciu o podaną cenę i udzieloną gwarancję.
Zamawiający oceni i porówna tylko te oferty, które odpowiadają treści i wymogom niniejszego zapytania ofertowego.
13. Zakończenie postępowania :
-
Zamawiający dokona wyboru Wykonawcy w oparciu o kryteria wskazane w pkt.12 zapytania ofertowego.
-
Z wyłonionym Wykonawcą zostanie zawarta umowa z uwzględnieniem zapisów zawartych w zapytaniu ofertowym i ofercie. Zamawiający dopuszcza istotne zmiany w umowie w przypadku zaistnienia trudnych do przewidzenia okoliczności faktycznych i prawnych mających wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, a mających takie znaczenie dla przedmiotu umowy, że potrzeba dokonanej zmiany umowy ma na celu wykonanie zadania, przy zachowaniu słusznego interesu stron umowy. Wykonawca jest zobowiązany do zaakceptowania warunków umowy.
-
Zamawiający zastrzega sobie prawo do :
a) dokonania czynności wstrzymujących postępowanie w każdym czasie i na każdym etapie ,
b) dokonania swobodnego wyboru Wykonawcy przy jednoczesnym zastosowaniu oceny ofert określonych w zapytaniu ofertowym.
14. Kryterium wyboru oferty :
100% - cena
Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej brutto, zgodnie z załącznikiem nr 1.
Załączniki:
- wzór formularza ofertowego
- oświadczenie
- wzór umowy
- wykaz zrealizowanych robót
- Formularz ofertowy (pdf) 9 paź 2017 11:49 0,09 MB
- Oświadczenie (pdf) 9 paź 2017 11:49 0,08 MB
- Umowa - wzór (pdf) 9 paź 2017 11:50 0,05 MB
- Wykaz zrealizowanych robót (pdf) 9 paź 2017 11:50 0,07 MB