Wdrożono nowe narzędzia kontaktu z rolnikami
W związku z obostrzeniami wprowadzonymi na skutek pandemii koronawirusa, Warmińsko-Mazurski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w OIsztynie uruchomił dodatkowe narzędzia kontaktu z klientami. Na stronie internetowej www.wmodr.pl działa cz@t, który umożliwia specjalistom ośrodka stały kontakt z rolnikami. Porady udzielane są w zależności od wybranej kategorii branżowej, od poniedziałku do piątku, w godzinach 7.00 - 15.00. Na pytania pracownicy odpowiadają także z sekcji wmodr.pl/kontakt, poprzez formularz kontaktowy.
Kolejna z dostępnych form kontaktu to bezpłatna, mobilna aplikacja ODR Olsztyn za pośrednictwem której można nie tylko umówić spotkanie z doradcą, ale monitorować informacje o terminach atestów opryskiwaczy, polis ubezpieczeniowych lub śledzić aktualne zagrożenia wynikające z pojawienia się organizmów szkodliwych w uprawach. Instalując aplikację z play.google.com rolnicy zyskają dostęp do aktualności branżowych i opieki doradcy.
Nowa strategia komunikacji uwzględnia również potrzeby interakcji samych rolników. Z myślą o dedykowanej, bezpiecznej przestrzeni wirtualnej, stworzono FORUM. Platforma komunikacyjna forum.wmodr.pl ułatwia wymianę informacji, doświadczeń z zakresu rolnictwa, Wspólnej Polityki Rolnej oraz dobrych praktyk.