BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

DRODZY MIESZKAŃCY MIASTA i GMINY BIAŁA PISKA,



pozostały już ostatnie minuty starego roku kalendarzowego 2007. Przed nami czas nowych perspektyw i oczekiwań .
Z prawdziwą przyjemnością składamy Państwu najserdeczniejsze życzenia sukcesów w życiu zawodowym i prywatnym. Niech zgoda i życzliwość, dobra wola oraz wzajemne zrozumienie towarzyszą Państwu na co dzień. Oby nadchodzący Nowy Rok 2008 był dla Państwa pomyślny, szczęśliwy
i spokojny. Niech wszystkie słowa płynące wraz
z życzeniami przyniosą optymizm i nadzieję na kolejne dni Nowego Roku, a cały 2008 r. będzie czasem pokoju oraz realizacji osobistych zamierzeń.
Wiwat 2008 Rok.

Burmistrz Białej
Ryszard Sławomir Szumowski

Przewodniczący Rady Miejskiej
Adam Kazimierz Sobolewski

Radni Rady Miejskiej Pracownicy

Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
w Białej Piskiej



Ogłoszenie

Informuje się, że w dniu 31 grudnia 2007 r. o godz. 24.00 w Białej Piskiej odbędzie się pokaz sztucznych ogni.


OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO PRACY

BURMISTRZ BIAŁEJ PISKIEJ
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Specjalista ds. Zamówień Publicznych

1. Wymagania niezbędne:
a) wykształcenie wyższe – ukończone studia (studium) podyplomowe z zamówień publicznych
b) bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19, poz. 177 ze zm.) oraz ustawy z dnia
31 stycznia 1961 r. Prawo budowlane
Dz. U. z 2003 r. Nr 207, poz. 2016 ze zm.)
c) niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu, przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko wiarygodności dokumentów lub za przestępstwo karno – skarbowe,
d) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
e) 3 – letni staż pracy
f) obsługa komputera
2. Wymagania dodatkowe:
a) znajomość podstawowych aktów prawnych obowiązujących w jednostkach samorządowych,
b) samodzielność myślenia i działania,
c) umiejętność podejmowania decyzji,
d) znajomość podstawowych programów komputerowych (Word, Excel).

Szczegółowy zakres wykonywanych zadań na stanowisku pracy podano na stronie
www.bip.bialapiska.pl
3. Wymagane dokumenty:
a) życiorys (CV), (aktualna fotografia),
b) list motywacyjny
c) kwestionariusz osobowy,
d) kserokopia dokumentu poświadczająca wykształcenie (dyplom lub zaświadczenie o odbytych studiach) ,
e) inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach, referencje,
f) kserokopie świadectw pracy,
g) oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie
h) oświadczenie o posiadaniu przez kandydata stanu zdrowia pozwalającego na wykonywanie czynności objętych zakresem zadań na danym stanowisku.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej lub listownie na adres: Urząd Miejski w Białej Piskiej, 12-230 Biała Piska, ul. Plac Adama Mickiewicza 25. z dopiskiem: ,,Dotyczy naboru na stanowisko specjalisty ds. zamówień publicznych”
w terminie do dnia 11 stycznia 2008 r. Szczegółowe warunki naboru podano na stronie www.bip.bialapiska.pl - zamówienia publiczne
i ogłoszenia-nabór na stanowiska urzędnicze


OGŁOSZENIE o OTWARTYM KONKURSIE OFERT

na realizację zadań publicznych w zakresie medycznej i pielęgnacyjnej opieki nad chorymi, niepełnosprawnymi i osobami w starszym wieku, zadania opieki rehabilitacyjnej stacjonarnej. Długoterminowa pielęgniarska opieka domowa

Przedmiotem konkursu jest powierzenie wykonania zadania publicznego będącego zadaniem własnym Gminy Biała Piska wraz z udzieleniem dotacji na jego finansowanie.

I. Nazwa zadania:
Medyczna i pielęgnacyjna opieka nad chorymi, niepełnosprawnymi i osobami w starszym wieku, zadania opieki rehabilitacyjnej stacjonarnej. Długoterminowa pielęgniarska opieka domowa
II. Rodzaj zadania:
Opieka nad rodzinami wielodzietnymi
i pozbawionymi obecności matki, opieka nad chorymi dziećmi, osobami niepełnosprawnymi
w wieku starszym, poradnictwo socjalne. Zadania opieki rehabilitacyjnej stacjonarnej w zakresie elektrolecznictwa.
III. Beneficjenci zadania:
Rodziny wielodzietne i pozbawione obecności matki, niepełnosprawne osoby chore, osoby wymagające opieki rehabilitacyjnej.
IV. Wysokość środków publicznych przeznaczonych na realizację zadania:
120.000,00 zł. (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych).
V. Zasady przyznawania dotacji
Zgodnie z art.15 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r.
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz.U.z 2003 r. Nr 96, poz.873 ze zm.) oraz
z Uchwałą Nr XXI/182/07 Rady Miejskiej w Białej Piskiej z dnia 25 października 2007 r. w sprawie przyjęcia rocznego programu współpracy Gminy Biała Piska z organizacjami pozarządowymi i innymi podmiotami prowadzącymi działalność pożytku publicznego na 2008 r.
VI. Termin realizacji zadania: 2008 rok
VII. Termin składania ofert: do dnia 31 stycznia 2008 r. do godz. 15.00.
VIII. Termin, tryb i kryteria (inne niż opisane w ustawie) stosowane przy dokonywaniu wyboru oferty: Zarządzenie Nr 53/2/07 Burmistrza Białej Piskiej z dnia 17 grudnia 2007 r.
IX. Informacja o realizowanych przez organ administracji publicznej w roku Otwartego Konkursu Ofert i w roku poprzednim zadaniach publicznych tego samego rodzaju i związanych z nimi kosztami- Medyczna i pielęgnacyjna opieka nad chorymi, niepełnosprawnymi i osobami w starszym wieku
w 2007 r. Kwota dotacji 150.000.00 zł.
W konkursie mogą uczestniczyć wymienieni w art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku
o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (Dz. U. Nr 96 poz.873 ze zm.) zwani dalej Podmiotami.

Wzór oferty i sprawozdania z realizacji zadania publicznego oraz wszelkie informacje dotyczące konkursu dostępne na stronie internetowej www.bip.bialapiska.pl.

Zapytania należy kierować do Referatu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej tel. 087/424 13 54.
Data powstania: piątek, 28 gru 2007 08:40
Data opublikowania: piątek, 28 gru 2007 08:49
Data przejścia do archiwum: czwartek, 8 sty 2015 09:22
Opublikował(a): Krystyna Marcińczyk
Zaakceptował(a): Krystyna Marcińczyk
Artykuł był czytany: 3039 razy