Można składać wnioski o demontaż i załadunek azbestu
W związku z przystąpieniem gminy Biała Piska do realizacji wspólnego przedsięwzięcia z gminami wchodzącymi w skład Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna w Ełku
„Demontaż, transport i unieszkodliwienie azbestu i wyrobów zawierających azbest na terenie Związku Międzygminnego Gospodarka Komunalna”
zapraszamy mieszkańców do składnia wniosków obejmujących:
1) demontaż, transport, unieszkodliwienie wyrobów zawierających azbest
2) załadunek zdemontowanych już wyrobów zawierających azbest, transport, unieszkodliwienie
Wnioski o demontaż i załadunek azbestu w 2020 r. należy składać do 26 lipca 2019 r. w Urzędzie Miejskim w Białej Piskiej (pokój nr 15), w godzinach 7.00 – 15.00.
Prace związane z demontażem i załadunkiem planowane są do wykonania w maju i czerwcu 2020 r.
Szczegółowe informacje można uzyskać w Referacie Ochrony Środowiska, Rolnictwa i Gospodarki Odpadami (pokój nr 15) i pod numerem telefonu 87 4241 370.
Wnioski dostępne są w zakładce Azbest:
http://bip.bialapiska.pl/index.php?k=426