BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

ZMIANA WIELKOŚCI ZAMÓWIONEJ MOCY

Zamówiona moc cieplna jest to ustalona przez Odbiorcę największa moc cieplna, jaka w danym obiekcie wystąpi w warunkach obliczeniowych, która zgodnie z określonymi w odrębnych przepisach warunkami technicznymi oraz wymaganiami technologicznymi dla danego obiektu jest niezbędna do zapewnienia:
a) pokrycia strat ciepła w celu utrzymania normatywnej temperatury i wymiany powietrza w pomieszczeniach,
b) utrzymania normatywnej temperatury ciepłej wody w punktach czerpalnych,
c) prawidłowej pracy innych urządzeń lub instalacji.

W celu zmiany wielkości zamówionej mocy należy złożyć w siedzibie ZEC Sp. z o.o. wniosek o zmianę zamówionej mocy cieplnej.
Wniosek o zmianę wielkości mocy zamówionej musi być zgłoszony nie później niż do 30 czerwca każdego roku. Zmiana wielkości mocy zamówionej dla danego obiektu wprowadzana jest w terminie przewidzianym w umowie i obowiązuje przez 12 miesięcy. Złożenie wniosku w ciągu tak określonego roku nie zwalnia Odbiorcy od uiszczenia opłaty stałej w wysokości odpowiadającej uprzednio zamówionej mocy.

Informujemy, że Przedsiębiorstwo ma prawo do sprawdzenia prawidłowości zamówionej mocy cieplnej.
Pliki do pobrania:
Data powstania: wtorek, 24 maj 2011 13:51
Data opublikowania: wtorek, 24 maj 2011 13:56
Opublikował(a): Agnieszka Szumowska
Zaakceptował(a): Jan Bąbka
Artykuł był czytany: 1625 razy