Plan Pracy Komisji Rewizyjnej na 2004r.
Załącznik nr 1
do Uchwały nr XV /124/2003
Rady Miejskiej w Białej Piskiej
z dnia 30 grudnia 2003 r.
PLAN PRACY
Komisji Rewizyjnej Rady Miejskiej w Białej P
iskiej na 2004 rok
L.p. |
Termin |
Tematyka |
Odpowiedzialni za przygotowanie materiałów |
Zaproszeni goście na posiedzenie Komisji |
1. |
Styczeń |
1. Sprawdzenie realizacji wniosków z kontroli przeprowadzonych w 2003 roku w następujących tematach: - gospodarowanie mieniem komunalnym Gminy za okres 2001r. i 2002 r., - realizacja dotacji dla OKiS w Białej Piskiej i zarządzanie powierzonym mieniem. 2. Kontrola rozliczeń zużycia paliwa przez samochody eksploatowane w UMiG w II półroczu 200 3 roku.3. Zasady oddelegowania pracowników jednostek samorządowych Gminy do sprawowania innych stanowisk lub funkcji. 4. Przygotowanie i przedstawienie sprawozdania z pracy Komisji za 2003 rok. 5. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zleco ne Komisji. |
Burmistrz MiG
Burmistrz MiG Burmistrz MiG
Przewodniczący Komisji |
Przewodniczący Rady, Burmistrz MiG. |
2. |
Luty |
1. Kontrola realizacji wydatków określonych w Miejsko - Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych za 2003 rok. 2. Rozliczenie finansowe inwestycji prowadzonych przez Gminę m.in. świetlice wiejski, wodociągi, drogownictwo, remonty budynków komunalnych. 3. Zasady przyznawania refundacji czesnego dla nauczycieli podejmujących dokształcanie zawodowe w roku 2002-2003 – kontrola wydatków poniesionych na ten cel z budżetu Gminy. 4. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG
Burmistrz MiG |
Kierownik Punktu Konsultacyjnego, Sekretarz UMiG. Przewodnic zący Rady. |
3. |
Marzec |
1. Kontrola wykonania budżetu Gminy za 2003 rok oraz przygotowanie wniosku w sprawie absolutorium dla Burmistrza MiG za 2003 rok. 2. Kontrola realizacji Uchwał Rady Miejskiej w Białej Piskiej podjętych w 2003 rok. 3. Zwo lnienia i ulgi z tytułu nabycia gruntów, ulgi inwestycyjneoraz ulgi żołnierskie w 2003 roku. 4. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG Skarbnik Gminy
Przewodniczący Rady Burmistrz MiG |
Prezydium Rady |
4. |
Kwiecień |
1.K ontrola wydatkowanych środków z budżetu Gminy i środkówz dotacji Wojewody przeznaczonych na realizację zadań przez Miejsko - Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej oraz Stację Opieki “Caritas” za 2003 rok. 2. Sprawdzenie realizacji wniosków z kontroli przeprowadzonych w 2003 r. w następujących tematach: - wydatki poniesione przez Gminę w 2002 r. i I półroczu 2003 r. na utrzymanie jednostek OSP - wydatki UMiG z tytułu wynagrodzeń i pochodnych od wynagrodzeń za 2002 r., - wydatki UMiG za 2002 r. w zakresie diet, delegacji, podróży służbowych i ryczałtów samochodowych.. 3. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG
Burmistrz MiG |
Kierownik MGOPS, Kierownik Stacji Opieki “Caritas”, Przewo dniczący Rady. |
5. |
Maj |
1. Kontrola realizacji zadań zawartych w: - Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego Miasta i Gminy Biała Piska, - Strategii Rozwoju Społeczno - Gospodarczego Miasta i Gminy Biała Pisk a na lata 2002 - 2015.2. Sprawdzenie realizacji wniosków z kontroli przeprowadzonych w 2003 r. w następujących tematach: - praca Zarządu MiG za okres ostatniej kadencji. 3. Przygotowanie i przedstawienie okresowego sprawozdania z pracy Komisji. 4. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG
Burmistrz MiG
Przewodniczący Komisji |
Burmistrz MiG, Przewodniczący Rady. |
6. |
Czerwiec |
1. Kontrola opłat za rozmowy telefoniczne z telefonów stacjonarnych oraz komórkowych w UMiG oraz w jednostkach podległych.. 2. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG |
Sekretarz UMiG, Przewodniczący Rady. |
7. |
Sierpień |
1. Kontrola realizacji budżetu Gminy za I półrocze 2004 r. 2. Kontrola dochodów Gminy za okres I półrocza 2004 r. z tytułuwpływów z podatków i opłat lokalnych. 3. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG Skarbnik Gminy |
Przewodniczący Rady |
8. |
Wrzesień |
1. Kontrola działalności Burmistrza w zakresie sprawowan iafunkcji Zgromadzenia Wspólników w spółkach ZWiK oraz ZEC; efekty rzeczowo - finansowe za 2003 rok i osiem miesięcy 2004 roku. 2. Przygotowanie i przedstawienie okresowego sprawozdania z pracy Komisji. 3. Sprawy bieżące wynikające z po trzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG
Przewodniczący Komisji
|
Burmistrz MiG, Przewodniczący Rady, Dyrektor ZWiK, Dyrektor ZEC. |
9. |
Październik |
1. Kontrola rozliczeń finansowych jednostki samorządu terytorialnego z jej jednostkami organizacyjnymi: wydatki specjalne, wydatki rzeczowe. 2. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG |
Przewodniczący Rady |
10. |
Listopad |
1. Ustalenie stawek podatków i opłat lokalnych na 2005 rok. 2. Kontrola wydatków poniesionych przez Gmi nę dotyczącazadań zleconych przez administrację rządową: dotacje celowe. 3. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Burmistrz MiG |
Prezydium Rady |
11. |
Grudzień |
1. Opracowanie projektu planu pracy Komisji na 2005 rok. 3. Sprawy bieżące wynikające z potrzeb i zlecone Komisji. |
Przewodniczący Komisji |
Przewodniczący Rady |
(Komisja Oświata – marzec, kwiecień)
Zasady przyznawania refundacji czesnego dla nauczycieli podejmujących dokształcanie zawodowe w roku 2002 – 2003; kontrola wydatków poniesionych na ten cel z budżetu Gminy.
Kontrola wydatkowanych środków przeznaczonych z budżetu Gminy w 2003 roku na działalność placówek oświatowych (remonty, utrzymanie obiektów szkolnych itp.), oraz środków przydzielonych z subwencji oświatowej.