Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji wewnetrznej instal. c.o. , audytu remontowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego- ul. Plac Adama Mickiewicza 23 w Białej Piskiej
Biała Piska , dnia 15. 05. 2017r
Znak sprawy 05/ZEC/WM/2017
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania , audytu remontowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego , niezbędnego do przeprowadzenia remontu na obiekcie przy ul. Plac Adama Mickiewicza 23 w Białej Piskiej
-
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej położonej w Białej Piskiej przy ul. Plac Adama Mickiewicza 23
zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, audytu remontowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego w budynku ww. Wspólnoty Mieszkaniowej.
Cel opracowania :
Zastosowanie rozwiązań w zakresie możliwości zmniejszenia zużycia energii cieplnej przy zastosowaniu parametrów użytkowych i funkcjonalnych obiektu budowlanego.
DANE O BUDYNU:
- Budynek mieszkalno – użytkowe
- Pow. użytkowa – 502,20 m2,
- Kubatura – 3710,00m3
,
- Pow. zabudowy 371,70 m2
- Rok budowy 1885 r
Parametry wyjściowe kotłowni – c.o. 75/55 oC ,
2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:
a) prac przedprojektowych tj. sporządzenie koncepcji modernizacji i przedłożenie jej do akceptacji zamawiającego;
b) projektu modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania
c) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego – opracowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego.
d) kosztorysu ślepego;
e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.
f) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
g) audytu remontowego – audyt musi spełniać wymagania do przyznania premii remontowej oraz zostać opracowany z godnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie
Dokumentacja będzie obejmowała sporządzenie inwentaryzacji budynku.
3. Przed przystąpieniem do sporządzenia właściwego projektu, projektant jest zobowiązany i przedłożyć Zamawiającemu koncepcję projektową i uzyskać jego aprobatę.
4. Projektant jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej i zebrać we własnym zakresie wszystkie informacje niezbędne do wykonania projektu.
a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w technice tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej.
b) Dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymogami obowiązujących przepisów prawnych w tym między innymi:
- Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012.462);
- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianami).
5. W ramach projektowanych robót planuje się wykonanie min:
• montaż zestawów termostatycznych wszędzie tam gdzie ich nie ma (zawór termostatyczny, głowica termostatyczna zawór powrotny)
• montaż zaworów odpowietrzających na pionach
• montaż zaworów z odwodnieniem na pionach
• montaż instalacji c.o.
• montaż ultradźwiękowych ciepłomierzy na poszczególne lokale
• montaż automatyki pogodowej
6. Opracowania projektowe należy wykonać w 5 egzemplarzach, a kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz instrukcje w 3 egzemplarzach.
7. Prace projektowe dotyczą czynnego budynku
8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym, bądź wybranymi wykonawcami.
9. Projektant zobowiązuje się wykonać kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową w terminie 21 dni od uzyskania akceptacji Zamawiającego wstępnej koncepcji modernizacji. (wstępną koncepcję modernizacji w formie graficznej oraz opisowej Projektant przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy). Zamawiający zaakceptuje wstępną koncepcję modernizacji bądź zgłosi do niej uwagi w terminie do 5 dni od jej otrzymania. Projektant uwzględni uwagi Zamawiającego i przedstawi koncepcję do ponownej akceptacji w terminie 5 dni od otrzymania uwag.
10. Oferta Wykonawcy winna zawierać:
- oferowaną cenę brutto za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenia do realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu uprawnienia budowlane wszystkich projektantów oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego);
- parafowany wzór umowy;
- kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;
- wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień o podobnym charakterze z podaniem dat ich realizacji, zakresu oraz odbiorców.
11. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska w terminie do dnia 26.05.2017r do godz 13.00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem :
-
poczty na adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1. 12-230 Biała Piska
-
pocztą elektroniczną na adres ; zecbp@interia.pl
lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska
Postępowanie ma charakter otwarty i może w nim brać udział każdy Wykonawca, który spełnia określone w niniejszym dokumencie warunki.
Złożone przez Wykonawców oferty powinny być ważne przez co najmniej 30 dni od daty otrzymania jej przez zamawiającego.
12. Kryterium wyboru oferty :
100% - cena
Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej brutto, zgodnie z załącznikiem nr 1.
Załączniki:
- wzór formularza ofertowego
- oświadczenie
- wzór umowy
- wykaz zrealizowanych robót
- Formularz ofertowy (pdf) 15 maj 2017 11:21 0,06 MB
- Oświadczenie (pdf) 15 maj 2017 11:22 0,06 MB
- Umowa - Wzór (pdf) 15 maj 2017 11:22 0,06 MB
- Wykaaz zrealizowanych robót (pdf) 15 maj 2017 11:22 0,06 MB