BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej modernizacji wewnetrznej instal. c.o. , audytu remontowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego- ul. Plac Adama Mickiewicza 23 w Białej Piskiej

Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej

 

Biała Piska , dnia 15. 05. 2017r

Znak sprawy 05/ZEC/WM/2017

 

ZAPYTANIE OFERTOWE

na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania , audytu remontowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego , niezbędnego do przeprowadzenia remontu na obiekcie przy ul. Plac Adama Mickiewicza 23 w Białej Piskiej

 

 

  1. Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska w imieniu Wspólnoty Mieszkaniowej położonej w Białej Piskiej przy ul. Plac Adama Mickiewicza 23

zaprasza do złożenia ofert cenowych na wykonanie dokumentacji projektowo – kosztorysowej modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania, audytu remontowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego w budynku ww. Wspólnoty Mieszkaniowej.

 

Cel opracowania :

Zastosowanie rozwiązań w zakresie możliwości zmniejszenia zużycia energii cieplnej przy zastosowaniu parametrów użytkowych i funkcjonalnych obiektu budowlanego.

 

DANE O BUDYNU:

- Budynek mieszkalno – użytkowe

- Pow. użytkowa – 502,20 m2,

 

- Kubatura – 3710,00m3

,

- Pow. zabudowy 371,70 m2

 

- Rok budowy 1885 r

 

Parametry wyjściowe kotłowni – c.o. 75/55 oC ,

 

2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie:

a) prac przedprojektowych tj. sporządzenie koncepcji modernizacji i przedłożenie jej do akceptacji zamawiającego;

b) projektu modernizacji wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania

c) kosztorysu inwestorskiego szczegółowego – opracowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego.

d) kosztorysu ślepego;

e) specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót.

f) informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia

g) audytu remontowego – audyt musi spełniać wymagania do przyznania premii remontowej oraz zostać opracowany z godnie z obowiązującymi przepisami i normami w tym zakresie

Dokumentacja będzie obejmowała sporządzenie inwentaryzacji budynku.

 

3. Przed przystąpieniem do sporządzenia właściwego projektu, projektant jest zobowiązany i przedłożyć Zamawiającemu koncepcję projektową i uzyskać jego aprobatę.

4. Projektant jest zobowiązany dokonać wizji lokalnej i zebrać we własnym zakresie wszystkie informacje niezbędne do wykonania projektu.

a) Przedmiot zamówienia należy wykonać w technice tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej.

b) Dokumentacja projektowa musi być zgodna z wymogami obowiązujących przepisów prawnych w tym między innymi:

- Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Wodnej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. 2012.462);

- Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (Dz. U. z 2004 r. Nr 202, poz. 2072 ze zmianami).

 

5. W ramach projektowanych robót planuje się wykonanie min:

montaż zestawów termostatycznych wszędzie tam gdzie ich nie ma (zawór termostatyczny, głowica termostatyczna zawór powrotny)

montaż zaworów odpowietrzających na pionach

montaż zaworów z odwodnieniem na pionach

montaż instalacji c.o.

montaż ultradźwiękowych ciepłomierzy na poszczególne lokale

montaż automatyki pogodowej

6. Opracowania projektowe należy wykonać w 5 egzemplarzach, a kosztorysy inwestorskie, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz instrukcje w 3 egzemplarzach.

7. Prace projektowe dotyczą czynnego budynku

8. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym, bądź wybranymi wykonawcami.

9. Projektant zobowiązuje się wykonać kompletną dokumentację projektowo – kosztorysową w terminie 21 dni od uzyskania akceptacji Zamawiającego wstępnej koncepcji modernizacji. (wstępną koncepcję modernizacji w formie graficznej oraz opisowej Projektant przedstawi Zamawiającemu do akceptacji w terminie 10 dni od daty zawarcia umowy). Zamawiający zaakceptuje wstępną koncepcję modernizacji bądź zgłosi do niej uwagi w terminie do 5 dni od jej otrzymania. Projektant uwzględni uwagi Zamawiającego i przedstawi koncepcję do ponownej akceptacji w terminie 5 dni od otrzymania uwag.

10. Oferta Wykonawcy winna zawierać:

- oferowaną cenę brutto za wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo – kosztorysowej

- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia posiadają stosowne kwalifikacje zawodowe, uprawnienia i doświadczenia do realizacji zamówienia (przed zawarciem umowy wykonawca przedłoży zamawiającemu uprawnienia budowlane wszystkich projektantów oraz zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego);

- parafowany wzór umowy;

- kserokopię polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej;

- wykaz zrealizowanych w ciągu ostatnich trzech lat zamówień o podobnym charakterze z podaniem dat ich realizacji, zakresu oraz odbiorców.

11. Ofertę należy złożyć w formie pisemnej w siedzibie Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska w terminie do dnia 26.05.2017r do godz 13.00

 

Oferta może być przesłana za pośrednictwem :

  • poczty na adres: Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1. 12-230 Biała Piska

  • pocztą elektroniczną na adres ; zecbp@interia.pl

lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska

Postępowanie ma charakter otwarty i może w nim brać udział każdy Wykonawca, który spełnia określone w niniejszym dokumencie warunki.

Złożone przez Wykonawców oferty powinny być ważne przez co najmniej 30 dni od daty otrzymania jej przez zamawiającego.

 

12. Kryterium wyboru oferty :

100% - cena

Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej brutto, zgodnie z załącznikiem nr 1.

 

 

Załączniki:

- wzór formularza ofertowego

 

- oświadczenie

 

- wzór umowy

 

- wykaz zrealizowanych robót

 

Pliki do pobrania:
Data powstania: poniedziałek, 15 maj 2017 11:00
Data opublikowania: poniedziałek, 15 maj 2017 11:29
Opublikował(a): Wiesław Brzozowy
Zaakceptował(a): Jan Bąbka
Artykuł był czytany: 716 razy