BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

OBWIESZCZENIE BiRG.6733.5.2018

W oparciu o art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.) oraz art. 50 i art. 53 ust. 1 ustawy dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.)

 

zawiadamiam

że na wniosek

Biura Projektowego i Nadzoru „FILAR” Paweł Wysocki

  1. K. I. Gałczyńskiego 7/15, 12-200 Pisz

działającego w imieniu

Gminy Biała Piska

Pl. A. Mickiewicza 25

12-230 Biała Piska

 

w dniu 17-07-2018 r. została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji:

Przebudowa drogi gminnej wraz z oświetleniem na ul. Sikorskiego w Białej Piskiej.

Lokalizacja inwestycji na działkach o numerach geodezyjnych 269, 275/5, 274/8 w obrębie ewidencyjnym Biała Piska-miasto.

Wszystkich zainteresowanych sprawą informujemy, że z aktami sprawy w tym z treścią wydanej decyzji można się zapoznać w Referacie Budownictwa i Rozwoju Gminy Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w pokoju nr 9 w godzinach 700-1500 (tel. 87 424 13 63).

Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.), zawiadomienie stron uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.

         

Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na:

  • tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej,
  • stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej
Data powstania: środa, 18 lip 2018 11:30
Data opublikowania: środa, 18 lip 2018 11:33
Data przejścia do archiwum: piątek, 3 sie 2018 13:43
Opublikował(a): Administrator
Zaakceptował(a): Administrator
Artykuł był czytany: 566 razy