OBWIESZCZENIE BiRG.6733.5.2018
W oparciu o art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.) oraz art. 50 i art. 53 ust. 1 ustawy dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1073 z późn. zm.)
zawiadamiam
że na wniosek
Biura Projektowego i Nadzoru „FILAR” Paweł Wysocki
- K. I. Gałczyńskiego 7/15, 12-200 Pisz
działającego w imieniu
Gminy Biała Piska
Pl. A. Mickiewicza 25
12-230 Biała Piska
w dniu 17-07-2018 r. została wydana decyzja o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego dla inwestycji:
Przebudowa drogi gminnej wraz z oświetleniem na ul. Sikorskiego w Białej Piskiej.
Lokalizacja inwestycji na działkach o numerach geodezyjnych 269, 275/5, 274/8 w obrębie ewidencyjnym Biała Piska-miasto.
Wszystkich zainteresowanych sprawą informujemy, że z aktami sprawy w tym z treścią wydanej decyzji można się zapoznać w Referacie Budownictwa i Rozwoju Gminy Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w pokoju nr 9 w godzinach 700-1500 (tel. 87 424 13 63).
Zgodnie z art. 49 ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. – Kodeks postępowania administracyjnego (t. j. Dz. U. z 2017 r., poz. 1257 z późn. zm.), zawiadomienie stron uznaje się za dokonane po upływie 14 dni od dnia publicznego ogłoszenia.
Niniejsze obwieszczenie zamieszcza się na:
- tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej,
- stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej