BIP Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej

Biuletyn Informacji Publicznej

Obwieszczenia Regionalnego Dyrektora Ochrony Środowiska w Olsztynie

1. Obwieszczenie z 27.10.2014 r., znak: WOOŚ.4210.23.2012.AW.101 o wystąpieniu o opinię do Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Piszu w sprawie przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu elektrowni wiatrowych o mocy nominalnej do 66 MW wraz z niezbędną infrastrukturą elektroenergetyczną (w tym GPZ), drogami dojazdowymi i placami manewrowymi, zlokalizowanego na terenie gminy Biała Piska (Farma Wiatrowa Radysy);


2. Obwieszczenie o prowadzonej ocenie oddziaływania na środowisko w sprawie realizacji przedsięwzięcia polegającego na budowie zespołu elektrowni wiatrowych o mocy nominalnej do 66 MW wraz z niezbędną infrastrukturą elektroenergetyczną (w tym GPZ), drogami dojazdowymi i placami manewrowymi, zlokalizowanego na terenie gminy Biała Piska (Farma Wiatrowa Radysy).

Postępowanie w sprawie wydania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach dla ww. przedsięwzięcia zostało wszczęte na wniosek z 31.10.2012 r. złożony przez ECO-WIND CONSTRUCTION S.A., ul. Marynarska 11, 02-674 Warszawa, w którego imieniu działa Pan Michał Denis.
Organem administracji właściwym do wydania decyzji w tej sprawie jest Regionalny Dyrektor Ochrony Środowiska w Olsztynie, zaś organem biorącym udział w ocenie oddziaływania na środowisko, właściwym do wydania opinii sanitarnej, jest Państwowy Powiatowy Inspektor Sanitarny w Piszu.
W toku prowadzonego postępowania Inwestor, przy piśmie z dnia 28 czerwca 2013 r., przedłożył Regionalnemu Dyrektorowi Ochrony Środowiska w Olsztynie raport o oddziaływaniu przedmiotowego przedsięwzięcia na środowisko, natomiast przy pismach z 12 grudnia 2013 r., 27 maja 2014 r oraz 10 października 2014 r. przedłożono uzupełnienia informacji zawartych w ww. raporcie.
W związku z powyższym wszyscy zainteresowani mają możliwość zapoznania się z dokumentacją sprawy, w siedzibie Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Olsztynie, ul. Dworcowa 60 (pok. 27), w godzinach od 8.00 do 15.00 oraz w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej w godzinach pracy Urzędu.
Uwagi i wnioski dotyczące planowanego przedsięwzięcia w formie pisemnej i ustnej do protokołu, a także za pomocą środków komunikacji elektronicznej, kierować należy na ww. adres RDOŚ w terminie 21 dni od dnia podania niniejszej informacji do publicznej wiadomości, tj. od 31 października 2014 r. do 21 listopada 2014 r. Jednocześnie informuję, że zgodnie z art. 35 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnianiu informacji o środowisku (...), uwagi lub wnioski złożone po upływie ww. terminu, pozostawia się bez rozpatrzenia.

Tresć w/w obwieszczeń RDOŚ w Olsztynie poniżej w plikach do pobrania.


Pliki do pobrania:
Data powstania: środa, 29 paź 2014 12:42
Data opublikowania: środa, 29 paź 2014 13:03
Data przejścia do archiwum: poniedziałek, 1 gru 2014 07:48
Opublikował(a): Wojciech Sakowski
Zaakceptował(a): Wojciech Sakowski
Artykuł był czytany: 2564 razy