Zapytanie ofertowe na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej oraz audytu remontowego remontu budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Białej Piskiej przy ul. Sienkiewicza 17
Znak sprawy 08/ZEC/WM/2018 Biała Piska, dnia 08.08.2018 r.
ZAPYTANIE OFERTOWE
na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej , audytu remontowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego przedsięwzięcia inwestycyjnego niezbędnego do przeprowadzenia remontu na obiekcie przy ul. Sienkiewicza 17 w Białej Piskiej
Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1, 12-230 Biała Piska działając w imieniu i na rzecz Wspólnoty Mieszkaniowej położonej przy ul. Sienkiewicza 17 w Białej Piskiej zaprasza do złożenia ofert na wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej , audytu remontowego oraz pełnienie nadzoru autorskiego przedsięwzięcia inwestycyjnego niezbędnego do przeprowadzenia remontu na ww. obiekcie .
-
Informacje ogólne
-
Zamawiający :
Wspólnota Mieszkaniowa
ul. Sienkiewicza 17
12-230 Biała Piska
NIP 849-14-80-001
Osoba uprawniona do kontaktów z wykonawcami :
-
Jan Bąbka
-
Wiesław Brzozowy
-
Niniejszym zamówienie będzie udzielane na podstawie decyzji Zarządu Wspólnoty w oparciu o cenę .
3. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie :
-
prac przedprojektowych tj. sporządzenie koncepcji modernizacji i przedłożenie jej do
akceptacji zamawiającego
-
projektu budowlanego z uzyskaniem mapy do celów projektowych jeśli będzie wymagana
przepisami prawa budowlanego.
-
uszczegółowionego projektu budowlano- wykonawczego
-
szczegółowego przedmiaru robót
-
kosztorysu inwestorskiego – opracowanego zgodnie z przepisami Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18 mają 2004 w sprawie określania metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego obliczania planowanych kosztów prac projektowych, oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno – użytkowym. (Dz. U. z 2004r Nr 130, poz. 1389)
-
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót
-
informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia
-
audytu remontowego – audyt musi spełniać wymagania do przyznania premii
remontowej oraz zostać opracowany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami w
tym zakresie
Dokumentacja projektowa powinna spełniać wzmagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz.U. Nr 202, poz. 2072 z późn. zm) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r w sprawie szczegółowego zakresu formy projektu budowlanego (Dz.U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczegółowymi.
-
Przedmiot zamówienia należy wykonać w techniczne tradycyjnej (graficznej i opisowej) oraz w formie elektronicznej)
-
Opracowanie projektowe należy wykonać w 5 egzemplarzach , a kosztorys inwestorski, kosztorys ślepy, przedmiar robót w 1 egzemplarzu , specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót oraz instrukcje w 3 egzemplarzach, audyt energetyczny w 2 egzemplarzach. Wykonawca dostarczy również płyty CD z zapisaną w formacie PDF dokumentacją techniczną i STWiOR – 1 egz.
-
Prace projektowe dotyczą czynnego budynku
-
Zamawiający zastrzega sobie możliwość dodatkowych negocjacji z wybranym, bądź wybranymi wykonawcami.
-
Wykonawca przekaże autorskie prawa majątkowe do projektu budowlanego powstałego w ramach realizacji usługi.
-
Wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za ewentualne wady w projekcie i dokumentacji.
-
Wykonawca będzie udzielał odpowiedzi na ewentualne pytania dotyczące przygotowanej przez niego dokumentacji mogące pojawić się w procedurze przetargowej.
-
Termin realizacji zamówienia 21 dni od uzyskania przez projektanta akceptacji Zamawiającego wstępnej koncepcji modernizacji. Wstępną koncepcję modernizacji w formie graficznej oraz opisowej projektant przedstawi Zamawiającemu w terminie 21 dni od daty zawarcia umowy.
-
Zamawiający może zrezygnować z zawarcia Umowy bez podania przyczyny, zrezygnować z realizacji inwestycji bez podania przyczyny, zrezygnować z realizacji poszczególnych etapów i z tego tytułu Wykonawcy nie będzie przysługiwało żadne odszkodowanie.
II . Informacje szczegółowe:
-
W ramach projektowanych robót planuje się wykonanie min. :
- wymiana pokrycia dachowego z z dachówki ceramicznej na blachodachówkę z
elementami wyposażenia dachu oraz przebudową kominów z cegły
- remont i wymiana elementów konstrukcyjnych dachu w zakresie niezbędnym.
- wymiana obróbek blacharskich
- docieplenie styropianem ścian zewnętrznych
- wymiana stolarki okiennej i drzwiowej
- remont schodów zewnętrznych - frontowych
- wykonanie wentylacji grawitacyjnej wywiewnej w kuchni lokal nr 1
- remont klatki schodowej (malowanie ze szpachlowaniem ścian i sufitów , wykonanie
posadzki z gresu)
- wykonanie opaski wokół budynku
- naprawa pęknięć ścian zewnętrznych ze wzmocnieniem ław fundamentowych w
zakresie niezbędnym
- wykonanie wszystkich innych niezbędnych prac wynikających z założeń projektowych
III. Kryterium wyboru oferty :
100% - cena
Wykonawca jest zobowiązany do podania ceny ryczałtowej brutto, oddzielnie dla dokumentacji projektowo – kosztorysowej , oraz audytu remontowego – zgodnie z załącznikiem nr 1.
IV. Wymagane dokumenty
-
druk oferty
-
parafowany projekt umowy
-
kopia aktualnych uprawnień projektowych i przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa
V. Miejsce , sposób i termon składania ofert:
Oferty należy składać w terminie do dnia 24.08.2018r. do godz. 13.00
Oferta może być przesłana za pośrednictwem :
-
poczty na adres : Zakład Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska
-
pocztą elektroniczną na adres e mail: zecbp@interia.pl
lub dostarczona osobiście do siedziby Zakładu Energetyki Cieplnej Sp. z o.o. ul. Targowa 1 12-230 Biała Piska
Postępowanie ma charakter otwarty i może w nim brać udział każdy Wykonawca, który spełnia określone w niniejszym dokumencie warunki.
Złożone przez Wykonawców oferty powinny być ważne przez co najmniej 30 dni od daty otrzymania jej przez zamawiającego.
VI. Załączniki
-
druk oferty
-
projekt umowy
-
mapa poglądowa w skali 1:1000
- Druk oferty (pdf) 8 sie 2018 11:44 0,05 MB
- Umowa - Wzór (pdf) 8 sie 2018 11:45 0,08 MB
- Mapka poglądowa (pdf) 8 sie 2018 11:46 0,44 MB