Gminie Biała Piska przybywa zadań zleconych
Wiadomość przeniesiona do archiwum
Szanowni Państwo,
do zakresu zadań gminy należy realizowanie spraw publicznych na jej terytorium o wymiarze lokalnym, które zostały ustawowo określone jako zakres jej działania. Gmina może także wykonywać zadania
z zakresu właściwości powiatu oraz zadania
z zakresu właściwości województwa na podstawie porozumień z tymi jednostkami samorządu terytorialnego.
W 2008 roku Gmina Biała Piska przyjmuje do realizacji prowadzenie zadań z zakresu administracji rządowej dotyczących m.in. utrzymania grobów
i cmentarzy wojennych, znajdujących się na terenie gminy. Tym samym w drodze stosownego porozumienia zobowiązuje się do nieodpłatnego prowadzenia spraw administracyjnych związanych
z ewidencją cmentarzy i bieżącym utrzymywaniem grobów i cmentarzy wojennych znajdujących się na terenie gminy, w tym m.in.: do wykonywania prac pielęgnacyjno – porządkowych i usuwania drobnych szkód, usterek i innych. Wojewoda Warmińsko-Mazurski zobowiązuje się do przekazania środków niezbędnych do wykonania zadania w wysokości 10.000 zł /słownie: dziesięć tysięcy złotych/.
W ramach innego porozumienia Gmina Biała Piska
i Gmina Kolno (woj. podlaskie) wyrażą wolę współdziałania na rzecz poprawy komunikacji drogowej w zakresie bezpieczeństwa przeprawy przez rzekę Wincenta, poprzez budowę mostu. Most drogowy na rzece Wincenta zlokalizowany będzie
w ciągu drogi prowadzącej ze wsi Danowo do wsi Jakuby.
W dalszym ciągu z Burmistrzami Gmin Powiatu Piskiego i Starostą Powiatu Piskiego czynimy starania w zakresie przywrócenia pasażerskiej linii kolejowej na trasie Olsztyn – Biała Piska – Ełk.
W 2008 r. Gmina Biała Piska będzie realizowała wspólne przedsięwzięcie ze Spółką Polskie Koleje Państwowe Linie Krajowe S.A. w Warszawie w zakresie poprawy stanu technicznego infrastruktury kolejowej wchodzącej w skład linii kolejowej na odcinku Szczytno – Biała Piska – Ełk. Zorganizowane przez samorząd gminny grupy robocze zostaną zatrudnione m.in. przy: demontażu i rozbrajaniu nawierzchni kolejowej lub jej elementów, wymianie podkładów, naprawie przejazdów kolejowych oraz poprawie nawierzchni peronów na przystankach osobowych.
Szanowni Mieszkańcy,
gmina jest podstawową jednostka samorządu terytorialnego. Wykonuje wiele zadań mających na celu zaspokajanie potrzeb jej mieszkańców. Zadania z zakresu administracji rządowej to dodatkowe obowiązki, które są nam zlecane i które przyjmujemy w celu zagwarantowania Państwu określonego poziomu zaspokojenia potrzeb publicznych.
Z poważaniem,
Burmistrz Białej Piskiej
Ryszard Sławomir Szumowski
OGŁOSZENIE O NABORZE KANYDADATÓW NA STANOWISKO URZĘDNICZE
BURMISTRZ BIAŁEJ PISKIEJ
Ogłasza nabór na stanowisko urzędnicze
KIEROWNIK Referatu Robót Publicznych
i Gospodarki Komunalnej
Czas pracy – pełen etat
Warunki płacy – zgodnie z tabelą zaszeregowania
WYMAGANIA NIEZBĘDNE ZWIĄZANE ZE STANOWISKIEM:
1.obywatelstwo polskie
2.wykształcenie wyższe, ponadto kandydat powinien mieć ukończone studia podyplomowe
w zakresie zarządzania nieruchomościami lub posiadać licencję zarządcy nieruchomościami,
3.niekaralność za przestępstwa: przeciwko mieniu, przeciwko obrotowi gospodarczemu,
przeciwko działalności instytucji państwowych oraz samorządu terytorialnego, przeciwko
wiarygodności dokumentów, karno – skarbowe,
4.pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
5.stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku kierowniczym,
6.co najmniej pięcioletni staż pracy,
7.znajomość procedur przygotowania i prowadzenia prac inwestycyjnych,
8.doświadczenie w administrowaniu zasobami mieszkaniowymi.
WYMAGANIA DODATKOWE i SZCZEGÓŁOWY ZAKRES ZADAŃ WYKONYWANYCH NA STANOWISKU podano na stronie www.bip.bialapiska.pl
WYMAGANE DOKUMETY:
1.list motywacyjny,
2.cv (aktualna fotografia),
3.kwestionariusz osobowy,
4.kserokopie dokumentów potwierdzających wykształcenie, staż pracy,
5.kserokopie zaświadczeń o ukończonych kursach, szkoleniach, itp.
6.zaświadczenie lekarskie stwierdzające brak przeciwwskazań do zajmowania stanowiska
Kierownika Referatu Robót Publicznych i Gospodarki Komunalnej,
7.oświadczenie kandydata o korzystaniu z pełni praw publicznych,
8.oświadczenie kandydata o niekaralności,
9.oświadczenie kandydata o pełnej zdolności do czynności prawnych,
10.oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji.
INNE INFORMACJE
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej lub listownie na adres: Urząd Miejski w Białej Piskiej, 12 – 230 Biała Piska, ul. Plac Adama Mickiewicza 25 z dopiskiem: „Dotyczy naboru na stanowisko Kierownika Referatu Robót Publicznych
i Gospodarki Komunalnej „ w terminie do dnia
21 kwietnia 2008 r. Aplikacje, które wpłyną do Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Urzędu Miejskiego w Białej Piskiej (www.bip.bialapiska.pl). Wymagane dokumenty aplikacyjne powinny być opatrzone klauzulą ,,Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926) oraz ustawą z dnia 22.03.1999 r. o pracownikach samorządowych ( Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz.1593 ze zm.
Informacja
Mieszkańców Gminy Biała Piska zapraszam do korzystania z INFOKIOSKU i zapoznawania się
z ofertami pracy, które są w dyspozycji Powiatowego Urzędu Pracy w Piszu oraz krajową i zagraniczną bazą ofert pracy. Zainteresowani mają możliwość uzyskania informacji o rynku pracy, m.in. najnowsze akty prawne, przewodnik ABC, informacje
o zawodach, wskaźniki, stawki i bieżące informacje dotyczące działalności urzędów pracy i Ministerstwa Gospodarki i Pracy, Urzędów Pracy oraz Ochotniczych Hufców Pracy.INFOKIOSK został przekazany gminie Biała Piska przez Powiatowy Urząd Pracy w Piszu,
w ramach umowy użyczenia.
Burmistrz Białej Piskiej
Ryszard Sławomir Szumowski
Wykaz nieruchomości niezabudowanych
przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na rzecz najemcy
Przeznacza się do sprzedaży lokale mieszkalne
o numerach podanych jak niżej w budynkach mieszkalnych wielorodzinnych w Białej Piskiej, tj.
1.lokal mieszkalny nr 2 przy ul. Moniuszki 10.
Nr działki 147/16, pow.udział wynoszący 1419/100000 w działce o pow.247 m².,
2. lokal mieszkalny nr 1 przy ul.Krótkiej 1. Nr działki 178/2, pow. udział wynoszący 221912304 w działce o pow.369 m².,
3. lokal mieszkalny nr 4 przy ul. Moniuszki 10.
Nr działki 147/16. Udział wynoszący 1771/100000
w działce o pow.247 m².
Wykaz nieruchomości niezabudowanych
przeznaczonych do sprzedaży w trybie bezprzetargowym na poprawę warunków zagospodarowania nieruchomości przyległych
Przeznacza się do sprzedaży nieruchomości niezabudowane położone w Białej Piskiej przy
ul. Konopnickiej, tj.
1. nieruchomość o nr działki 193/35
i pow.39 m² przeznaczoną na poprawę nieruchomości przyległej o nr 193/32,
2. nieruchomość o nr działki 193/36 i pow. 40 m² przeznaczoną na poprawę nieruchomości przyległej o nr 193/31,
3. nieruchomość o nr działki 193/37
i pow.69 m² przeznaczoną na poprawę nieruchomości przyległej o nr 193/30,
4. nieruchomość o nr działki 670/6
i pow.124 m² przeznaczoną na poprawę nieruchomości przyległej o nr 671/4,
5. nieruchomość o nr działki 671/5
i pow.129 m² przeznaczoną na poprawę nieruchomości przyległej o nr 670/5.
6. nieruchomość o nr działki 20/14 i pow.29 m² przeznaczoną na poprawę nieruchomości przyległej o nr 21 i 20/16.
Wykaz nieruchomości gruntowej przeznaczonej
do dzierżawy w trybie bezprzetargowym
Przeznacza się do dzierżawy część działki warzywnej o nr 284/10 i pow.2,50 ara położoną
w Białej Piskiej przy ul.Witosa.